Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa

Vierailija
14.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html

POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.

IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.

Kommentit (5794)

Vierailija
5221/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kun jollekin homous on niin punainen vaate. Sen näkee tästä ketjusta. Olen nainen ja minulla on kumppanina heteromies. Jonkin aikaa sitten katsottiin Call me by your name - homoteemainen romanttinen elokuva. Elokuvamakumme on laaja. Mies kehui elokuvaa ja tykkäsi siitä. Siitä huolimatta, että siinä oli myös jonkinverran eroottisia kohtauksia. Olen kiitollinen että hän ei ole samanlainen foobikko, kuin monet tässä ketjussa. 

Hei täti, vuosi 2017 meni jo. 

Nyt tämä homofoobikko aloitti sitten tädittelyn :D

Tantalle tiedoksi että olen homomies. Enkä siedä yhtään teidän kukkahattutätien imelää homotirkistelyä. 

Vierailija
5222/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelet narsistin kanssa talousasioiden jakamisongelmasta, kun jotenkin hän vältellyt vastuita. Huomaat yllättäen keskustelevasikin asioista, jotka narsisti on kokenut häntä ahdistavaksi sinun toiminnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jannen perintöä ja tarinaa kunnioitetaan parhaiten puolustamalla rohkeasti jokaisen ihmisarvoa ja oikeutta olla oma itsensä, kuten hän teki."

Pätkä Christofferin stoorista.

Onko tuo se päästä varpaisiin tatskattu BB-hìntti?

Oletko sinä se ylensyönyt äidin kellarissa asuva ylilauta-pelle?

Vierailija
5224/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jannen perintöä ja tarinaa kunnioitetaan parhaiten puolustamalla rohkeasti jokaisen ihmisarvoa ja oikeutta olla oma itsensä, kuten hän teki."

Ai tämä:

https://youtu.be/SKnsP7WQKnE?si=ZtrMhtIhKfvQ677-

Vierailija
5225/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelet narsistin kanssa talousasioiden jakamisongelmasta, kun jotenkin hän vältellyt vastuita. Huomaat yllättäen keskustelevasikin asioista, jotka narsisti on kokenut häntä ahdistavaksi sinun toiminnassa.

*Vaihda jokainen narsisti-sanaa sanaksi nainen

Vierailija
5226/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä kun jollekin homous on niin punainen vaate. Sen näkee tästä ketjusta. Olen nainen ja minulla on kumppanina heteromies. Jonkin aikaa sitten katsottiin Call me by your name - homoteemainen romanttinen elokuva. Elokuvamakumme on laaja. Mies kehui elokuvaa ja tykkäsi siitä. Siitä huolimatta, että siinä oli myös jonkinverran eroottisia kohtauksia. Olen kiitollinen että hän ei ole samanlainen foobikko, kuin monet tässä ketjussa. 

Homofobia ja misogynia ovat vanha pariskunta, joka harrastaa usein kimppakivaa rasismin kanssa.

Vierailija
5227/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka? Ainoa homo jonka minä muistan bb:stä on tynkkynen. Mutta ei sillä mitään tatskoja kai ole.

BB:ssä kai joka kausi on joku homo ollut, esim Sauli, Niko, Nino..

Vierailija
5228/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tantalle tiedoksi että olen homomies. Enkä siedä yhtään teidän kukkahattutätien imelää homotirkistelyä. 

Vai että homoteemaisen elokuvan katselu on nykyään homotirkistelyä vai mihin viittaat? Anna mun kaikki kestää. Itse olen bi nainen ja katson kaikenlaisia elokuvia, hetero, lesbo, homo, sekä kaikkea maan ja taivaan väliltä. 

Ja se kukkahattutäteilyä jos näkee tämän ketjun loukkaavana kun on spekuloitu kaikki uhrin uskollisuudesta alkaen,puhuen ihmisistä jonkun homoaktin kautta kuvaten heitä stereotypioiden kautta, siitä oliko uhrissa jotain vikana (ihankuin sillä mitään merkitystä tässä kontekstissa oli). No jos se se sinusta on ok, niin ei siinä mitään.

Ymmärrän jos joku haluaa lukita ketjun. Tässä jankataan täysin samaa kokoajan.

Toki jollekin kuolematkin on hauskaa trollausta jossa voi arvostella woketusta ja samalla tuomita toisia ihmisiä sun muuta. Yököttävä ketju suurelta osin. Ja mielestäni homofobinen.

Toki jos kyse olisi kuolleesta vaikka naisesta, uskoisin että samalla linjalla mentäisiin. 

Vierailija
5229/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä nuo lintujen ampujat tekevät niille linnuille? Ampuvat ne, mitä sitten? Ampuvatko ne niitä ihan tappamisen ilosta vai? Vai syödäänkö se lintu? Miten lintu edes syödään?

Tuon linkin takana Nordmo roikottaa ampumaansa lintua jaloista pää alaspäin ja hymyilee leveästi. En itse ymmärrä tuollaista lainkaan, mennään metsään tappamaan lintuja ja sitten hymyillään. Itselläni olisi suru puserossa. En ikinä kykenisi ampumaan lintua.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fabdfaf7-8ce0-4e29-a886-aaf51973491c

Ne on metsästäjien "trophyja". 

R ei kyennyt rakastamaan, niinpä J:kin oli hänelle vain trophy. R:n ex-vaimo harrastaa myös metsästystä. R:n joku psykiatrituttava neuloi R:lle ja J:lle norjalaiset villapaidat. Voiko karseampaa esimerkkiä vaarallisesta nettituttavuudesta olla?

Vierailija
5230/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittävä some- ja mediatyrkky. Oma itsensä 😆

Vierailija
5231/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä:

https://youtu.be/SKnsP7WQKnE?si=ZtrMhtIhKfvQ677-

Eikun tämä:

Vierailija
5232/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosaatio on vallannut persut, seuraavaksi hiekka-apinat pakastavat kaikki ja myyvät kiinalaisille pienellä rahalla.

Vierailija
5233/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ni, löytyihän täällä ihan hauskakin käänne jutusteluissa, hyvin vedetty 😂🤣

Vierailija
5234/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen pystyy ampumaan 10 vuotta "rakastamansa" ihmisen suunnitellusti haulikolla lähietäisyydeltä?  En voi käsittää. Tuohon ei vain ole olemassa minkäänlaisia lieventäviä asianhaaroja. Ei minkäänlaisia. Karmaiseva tyyppi. 

Vierailija
5235/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V

Voi kuule. Enköhän minä homomiehenä tiedä mitä on tarkoittamani homotirkistely. Se on sitä typerää ja esineellistävää ihquttamista ja naurettavaa hUolEhtiMiSta jota te fag hagit meidän homojen kanssa harrastatte. 

Vierailija
5236/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä kummempaa ole kuin Ylilaudalla. Ihmisillä on vain liian korkeat standardit tälle palstalle. Jos joku julkkis kuolee väkivallan uhrina hänen elämänsä saa repiä nettipalstoilla läpikotaisin 

Vierailija
5237/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petollisia ei ollut yhtään sympaattinen, en toivonut hänen voittavan. Kai sitten oli oikeasti tosi toisenlainen, outoa koska kyllä tuossa ohjelmassa jokainen osallistuja edustaa itseään, hänelle ei ole kirjoitettu roolia. Jannella oli tosiaan kahdet kasvot. Voittiko keväällä? Rahapotti on siis jo jaettu, toiko raha ja uudet kontaktit närää perheeseen? Kaikkea Nordmo voi olla, mutta tyhmä hän ei ole. Ajoittiko kostonsa just tähän ajankohtaan, ettei saanut Janne tähtihetkeään, kaiken muun pettymyksensä ja kostonhimonsa lisäksi? Varmaan oli suunniteltu murha. Mutta tekikö Janne Rolffille "petolliset", koska tähän ohjelmaan varmaan liittyy enemmän kuin tiedämme. Puolen vuoden päästä voitostaan? oli Janne valmis eroon.

Ehkä Jannen ujous näkyi ohjelmassa. Ei ollut suun päänä äänessä, vaan enemmänkin sivustaseuraaja, vaikka pienemmässä porukassa osasi pelata ja herättää epäilyksiä. Ulos kopista-kirjassa manitaan, että Janne oli hiljainen ja jopa ujo pukukopissa. Vähän erilaisen kuvan saa näistä ista-kuvista, joista välittyy positiivinen kuva hänestä. Toki kukapa huonoja kuvia nettiin laittaa. Haastatteluissa oli sanavalmiin oloinen.

Vierailija
5238/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Te palstatädit tiedätte satavarmaan kuka täällä on homo ja kuka ei. Tajuatteko yhtään miten ennakkoluuloinen ja paska asenteenne on? Juuri teidän mielestänne homot saavat olla vain tietynlaisia. 

Vierailija
5239/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Oikea homo ei hetkeäkään katsele mitään ylisläisten peräröörin rassausjuttuja, Veeti.

Vierailija
5240/5794 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petollisia ei ollut yhtään sympaattinen, en toivonut hänen voittavan. Kai sitten oli oikeasti tosi toisenlainen, outoa koska kyllä tuossa ohjelmassa jokainen osallistuja edustaa itseään, hänelle ei ole kirjoitettu roolia. Jannella oli tosiaan kahdet kasvot. Voittiko keväällä? Rahapotti on siis jo jaettu, toiko raha ja uudet kontaktit närää perheeseen? Kaikkea Nordmo voi olla, mutta tyhmä hän ei ole. Ajoittiko kostonsa just tähän ajankohtaan, ettei saanut Janne tähtihetkeään, kaiken muun pettymyksensä ja kostonhimonsa lisäksi? Varmaan oli suunniteltu murha. Mutta tekikö Janne Rolffille "petolliset", koska tähän ohjelmaan varmaan liittyy enemmän kuin tiedämme. Puolen vuoden päästä voitostaan? oli Janne valmis eroon.

Ei R viisaskaan ollut.

Ketju on lukittu.