Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.
IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.
Kommentit (5794)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki tällä sivulla 260 ei puhuta juuri yhdessäkään kommentissa otsikon aiheesta, vaan trollit ovat ohjanneet keskustelun itseensä ja pois Jannen surullisesta kuolemasta. Tämä on mahdollista, koska ylläpito ei estä trolleja.
Joskus tuntuu jopa siltä, että siellä ylläpidossa on joku trolli töissä. Asiallisia ketjuja poistuu, mutta törkykommentit pysyvät.
Tämä!!! Täysin pöyristyttävää ettei tämä ketju poistu täältä useista ilmiannoista huolimatta
Täti jatkaa vaan sen napin painamista. Ehkä eräänä päivänä työsi palkitaan 😆🤣
Se on jännä kun jollekin homous on niin punainen vaate. Sen näkee tästä ketjusta. Olen nainen ja minulla on kumppanina heteromies. Jonkin aikaa sitten katsottiin Call me by your name - homoteemainen romanttinen elokuva. Elokuvamakumme on laaja. Mies kehui elokuvaa ja tykkäsi siitä. Siitä huolimatta, että siinä oli myös jonkinverran eroottisia kohtauksia. Olen kiitollinen että hän ei ole samanlainen foobikko, kuin monet tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
"Jannen perintöä ja tarinaa kunnioitetaan parhaiten puolustamalla rohkeasti jokaisen ihmisarvoa ja oikeutta olla oma itsensä, kuten hän teki."
Pätkä Christofferin stoorista.
Onko tuo se päästä varpaisiin tatskattu BB-hìntti?
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä kun jollekin homous on niin punainen vaate. Sen näkee tästä ketjusta. Olen nainen ja minulla on kumppanina heteromies. Jonkin aikaa sitten katsottiin Call me by your name - homoteemainen romanttinen elokuva. Elokuvamakumme on laaja. Mies kehui elokuvaa ja tykkäsi siitä. Siitä huolimatta, että siinä oli myös jonkinverran eroottisia kohtauksia. Olen kiitollinen että hän ei ole samanlainen foobikko, kuin monet tässä ketjussa.
Hei täti, vuosi 2017 meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin norjalaisen lehden haastattelusta jossa siteerattiin vanhempaa suomal. haastattelua, että Janne oli opiskellut kaupallista alaa ja ollut kiinnostunut urheiluvaatebisneksesta.
Ei siis mikään turha poju eikä elätettäviä.
Eikö jo 30 v olisi pitänyt valmistua johonkin?
Lätkänpellaajan aivot nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jannen perintöä ja tarinaa kunnioitetaan parhaiten puolustamalla rohkeasti jokaisen ihmisarvoa ja oikeutta olla oma itsensä, kuten hän teki."
En edes tiedä kenestä puhut, mutta ei ole tatuointeja, eikä ole tietääkseni ollut BBssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"huippukiekkoilija" joka teki yhen maalin sm-liigassa ja pelas muun uran sm-liigaa huonommissa sarjoissa.
No, enpä lähtisi tuota uraa vähättelemään. SM-liigaan on tyrkyllä vaikka millä mitalla hyviä pelaajia ja monelta jää se yksikin SM-liigapeli pelaamatta ja maali tekemättä. Tämä kaveri pelasi kuitenkin 40 matsia ja teki sen yhden maalin.
Tuommosta uraa ei saa millään mittarilla huipuks.
Jos Suomessa on n. 28 000 miesjääkiekkoilijaa ja heistä n. 300 pelaa korkeimmalla sarjatasolla SM-liigaa, niin kyllä minä kaikki SM-liigapelaajat laskisin "huipuiksi". Se nyt on toki makuasia millä perusteella kukin huippukiekkoilijan määrittelee. Sanon nyt vaan edelleen, että jo tuon tasoinen ura jää monelle haaveeksi.
Jos kaikki ammattipelaajat on huippuja, millä tasolla oli sitten Selänne tai Jagr?
Huippupelaajia: Jagr, Selänne, Puhakka.. hmm ei ihan natsaa 🤨
Minua eniten ihmetyttää se, että edesmennyt ei ole suostunut pitämään kihlasormusta. Onko sitten jotain kaksoiselämää viettänyt ja halunnut esittää sinkkua.
Se ei toki oikeuta toista tappamaan. Itse kyllä purkaisin kihlauksen heti, jos toinen ei pidä sormusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki tällä sivulla 260 ei puhuta juuri yhdessäkään kommentissa otsikon aiheesta, vaan trollit ovat ohjanneet keskustelun itseensä ja pois Jannen surullisesta kuolemasta. Tämä on mahdollista, koska ylläpito ei estä trolleja.
Joskus tuntuu jopa siltä, että siellä ylläpidossa on joku trolli töissä. Asiallisia ketjuja poistuu, mutta törkykommentit pysyvät.
Olen tekemässä tästä sekä kantelua Julkisen sanan neuvostoon että rikosilmoitusta.
Itse olen tehnyt satoja rikosilmoituksia ja kanteluita EU:n ihmisoikeusneuvostoon palstan JÄRKYTTÄVÄSTÄ naisvihasta. Mutta mikään ei auta koska persunatszi hallitsevat kaikkea ja haluavat vaan tappaa ja rais kata naisia ja raakuus!!!
Anne60, vegan,
Hyvä! Asia on juurikin näin. Jatka hyvää työtäsi.
Sappho!
Kallion Vihreät Naiset toimii vain naisten aseman edistämiseksi, yhteiskunnan narsististen miesrakenteiden purkamiseksi, vihreän feminismin ja lesbolaisuuden edistämiseksi sekä vulvallisten sosiaalisen oikeudenmukaisuuden lisäämiseksi miestoksisessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä kenestä puhut, mutta ei ole tatuointeja, eikä ole tietääkseni ollut BBssä.
Juurikin näin!
Sappho
Kallion Vihreät Naiset toimii vain naisten aseman edistämiseksi, yhteiskunnan narsististen miesrakenteiden purkamiseksi, vihreän feminismin ja lesbolaisuuden edistämiseksi sekä vulvallisten sosiaalisen oikeudenmukaisuuden lisäämiseksi miestoksisessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Ainoa homo jonka minä muistan bb:stä on tynkkynen. Mutta ei sillä mitään tatskoja kai ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niitä aikoja, kun vauvapalstalla palstailivat lähinnä vain naiset. Keskustelu oli sivistynyttä eikä mitään "panisin" tyylisiä heittoja aiheesta kuin aiheesta.
Nykyään miehet ovat löytäneet tämän palstan ja teksti on sen mukaista. Esim. naiset eivät puhu alapääjuttuja tavallisiin ketjuihin ikäänkuin päälle liimattuna, asiaan kuulumattomana. Huomaan heti, mitkä tuotokset ovat miesten kirjoittamia. Miesten alapääkirjoittelu on jotenkin rivoa, törkeää ja outoa. Tästäkin ketjusta näkee suoraan miesten tekstit.
Ei kaikki miehet täällä kirjoittele törkeyksiä. Olen mies (hetero), ja olen sitä mieltä, että iso osa näistä tämän ketjun viesteistä voisi poistaa, tai vaikka koko ketju. Kunnioitetaan Jannen muistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Voi mummo kulta, ei se tarkoita Big Brotheria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tämä homofoobikko aloitti sitten tädittelyn :D
Vierailija kirjoitti:
Minua eniten ihmetyttää se, että edesmennyt ei ole suostunut pitämään kihlasormusta. Onko sitten jotain kaksoiselämää viettänyt ja halunnut esittää sinkkua.
Se ei toki oikeuta toista tappamaan. Itse kyllä purkaisin kihlauksen heti, jos toinen ei pidä sormusta.
Minusta sormukset ovat epämukavia. En itse ainakaan pitäisi vaikka kuinka olisin naimisissa tai kihloissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole mihinkään homoseksuaaleja halventavat kirjoitukset kadonneet, kuten tästä perheväkivallan uhria koskevasta ketjusta nähdään. Nykyään vaan homofobiset vihaa levittävät ihmiset on keksineet wokeismin josta lässyttävät. Mutta samaa vihaa eri paketissa. En tiedä mitä tarkoitat vuodella 2017.
Narsistit ovat aina sitä mieltä, että heidän edesottamukset ovat oikein, mutta muiden vastaavat ovat kyllä heistäkin väärin, koska muut tekevät sen pahalla aikeella. Jos joku nousee vastaan narsistin tekoa, niin selitys on, että narsistihan ei ole koskaan tarkoittanut (vaikka tekikin) pahaa tai halunnut (vaikka tekikin) vahingoittaa ketään. Hän on lähinnä vaan joutunut toimimaan niin muiden takia. Esim. Narsisti pettää kumppaniaan: kumppani on syyllinen, koska ei ole vastannut narsistin odotuksia, mutta narsisti ei tarkoittanut (vaikka tekikin) mitään pahaa teollaan. Kumppani pettää narsistia samoin perustein ja saa narsistilta koston. Narsisti vie naapurin lapion, koska itsellään ei ollut ja lapio oli siinä talon kulmalla, eikä naapuri sitä käyttänyt mutta narsu ei tarkoittanut mitään pahaa, vaikkei palauttanutkaan, ja olisihan naapuri voinut tulla kysymään lapiota jne. Naapuri vie narsistin lapion samoin perustein ja saa narsistilta syytteen varkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tekemässä tästä sekä kantelua Julkisen sanan neuvostoon että rikosilmoitusta.
Kannattaa tehdä myös YK:n ihmisoikeusneuvostoon. Muista Notaarin vahvistus! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa ja surettaa tämä tapaus ihan hirveästi. On niin käsittämätön. Ja samalla herättää raivoa tekijää kohtaan. Vanha ukko, oma elämä ohi ja vie nuoren miehen elämän. Niin törkeetä.
Näen kuitenkin Rolfin homouden ja iän lieventävänä asianhaarana. Ei tuossa iässä löydä helposti uutta nuorta miestä pantavaksi, eli menetys on ottanut koville.
Kääkkä luuli että nuorimies hoitaa kkotiapulaisena hänet rullatuolissa ja vaipoissa vanhuudenpäivät ..Kaikki omaisuutensa sijoittanut lapsiinsa ...Suhteen ylläpitimiksi makseli yhteisiä matkoja ...Toivon hälle vankilaan vittumoista vanhuutta ja synkän mielen kantamista hautaan saakka tekosestaan....
Samaa mieltä.
Itse olen tehnyt satoja rikosilmoituksia ja kanteluita EU:n ihmisoikeusneuvostoon palstan JÄRKYTTÄVÄSTÄ naisvihasta. Mutta mikään ei auta koska persunatszi hallitsevat kaikkea ja haluavat vaan tappaa ja rais kata naisia ja raakuus!!!
Anne60, vegan,