Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa

Vierailija
14.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html

POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.

IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.

Kommentit (5794)

Vierailija
4161/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunnettu heterourheilija sai sakot ökyskodallaan"

Vierailija
4162/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka asianajaja sanoo , että Rolf katuu niin se on kyllä täyttä valetta. Sairas ukko. Kuvitteli varmaan , että häntä ei jätetä.

Uutisoinnissa useat laukaukset, iso aikaikkuna sekä raakuus. Tulee mieleen: olisko ensin ampunut jalkaan: sinä et koskaan kävele luotani pois.

Vallantunne, voin täysin hallita tuota. Tuo ei koskaan enää kävele luotani pois. Pahuus on äärimmäistä itsekkyyttä. Tekijä on nauttinut vallasta. Pitkittänyt nautintoa kun nähnyt toisen kärsivän ennen viimeistä laukausta. Varmasti on verta paljon. Mutta toivotaan, että kipu on laukaissut euforian. Euforia on mekanismi joka suojelee psyykettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4163/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä videolla Joni Hesselgren kertoo avoimesti, miten sai neljä tuhatta euroa, kun hän tapasi jostain nettisivuilta bongaamansa, erittäin varakkaan Sugar-daddy -miehen. Jotta suhde olisi edennyt, niin Jonin olisi pitänyt allekirjoittaa nelisivuinen sopimus, jossa hän olisi suostunut tämän vanhemman, varakkaan ulkomaalaisen miehen orjaksi. Näin hän itse kuvailee tuota. Kannattaa katsoa ja karistaa ne turhat romantiikat mielestään ja ymmärtää todellisuus noiden isojen ikäerojen taustalla vaikuttavista asioista.

Joni vääntää rautalangasta mammoille, miten homma toimii.

Joni ei ole Janne. 

Vierailija
4164/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ja siitä ylpeä. Itsekin olen. 😊 Yhtälailla kuin sinä olet hetero ja siitä ylpeä. Ainut ero on että heteroita ei kohdella syrjien ja paheksuen. Ja kohta ollaan vuodessa 2025. Luulisi, että ihmiset saa olla sitä mitä on. Ei vaikuta muiden elämään.

En voi sanoa kokevani ylpeyttä siitä, että satun olemaan hetero. En oikeastaan ole koskaan edes miettinyt asiaa sen kummemmin. Olen mikä olen.

Mistä heteroudessa edes tulisi olla ylpeä? Tai seksuaalisuudessa ylipäätään? Tuntuu aivan vieraalta ja hassulta ajatus, että ylpeilisin sillä, että olen nainen ja parisuhteessa miehen kanssa :D 

Vierailija
4165/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis et alkas jo vituttaan kun vuosikymmenen kairaa samaa peräröörii. Miten jaksanu olla noin pitkään yhdessä. Itekkää jaksais kairata saman vaimon pilluu ja peräaukkoo vuositolkulla haluis jo vaihteluu.

Vierailija
4166/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä videolla Joni Hesselgren kertoo avoimesti, miten sai neljä tuhatta euroa, kun hän tapasi jostain nettisivuilta bongaamansa, erittäin varakkaan Sugar-daddy -miehen. Jotta suhde olisi edennyt, niin Jonin olisi pitänyt allekirjoittaa nelisivuinen sopimus, jossa hän olisi suostunut tämän vanhemman, varakkaan ulkomaalaisen miehen orjaksi. Näin hän itse kuvailee tuota. Kannattaa katsoa ja karistaa ne turhat romantiikat mielestään ja ymmärtää todellisuus noiden isojen ikäerojen taustalla vaikuttavista asioista.

Joni vääntää rautalangasta mammoille, miten homma toimii.

Mitä se Joni nyt tähän liittyy? Onko joku palstamies rakastunut Joniin kun niin kovin tuputtaa tuota videota? Onko samalla logiikalla sitten kaikki heterosuhteetkin tyyliin Sofia Belorf??

Vierailija
4167/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ja siitä ylpeä. Itsekin olen. 😊 Yhtälailla kuin sinä olet hetero ja siitä ylpeä. Ainut ero on että heteroita ei kohdella syrjien ja paheksuen. Ja kohta ollaan vuodessa 2025. Luulisi, että ihmiset saa olla sitä mitä on. Ei vaikuta muiden elämään.

En voi sanoa kokevani ylpeyttä siitä, että satun olemaan hetero. En oikeastaan ole koskaan edes miettinyt asiaa sen kummemmin. Olen mikä olen.

Mistä heteroudessa edes tulisi olla ylpeä? Tai seksuaalisuudessa ylipäätään? Tuntuu aivan vieraalta ja hassulta ajatus, että ylpeilisin sillä, että olen nainen ja parisuhteessa miehen kanssa :D 

Heteroutta ei varmaan tarvitsekaan kauheasti miettiä, koska se tuntuu olevan se normi ja oletus yhteiskunnassa. Joka paikassa tuputetaan heterosuhteita. Sitten jos poikkeat tästä normista, niin miettimistä tuleekin enemmän. 

Vierailija
4168/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut jotenkin sellainen kuva että tämä turska oli mustasukkainen räjähdysherkkä kiukuttelija.

Vierailija
4169/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis et alkas jo vituttaan kun vuosikymmenen kairaa samaa peräröörii. Miten jaksanu olla noin pitkään yhdessä. Itekkää jaksais kairata saman vaimon pilluu ja peräaukkoo vuositolkulla haluis jo vaihteluu.

On se kumma kun jotkut näkevät kaiken näiden röörien kautta.

Vierailija
4170/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alibin useista eri lähteistä saamien tietojen mukaan Jannen ja Rolfin suhde ei ollut pelkkää päivänpaistetta. He riitelivät kovaäänisesti ja toisinaan kädet heiluivat. Riitoja syntyi lähipiirin mukaan myös silloin, kun paikalla oli ulkopuolisia henkilöitä. Alibille on mainittu muun muassa mustasukkaisuudesta, jota miesparin suhteessa esiintyi.

Vierailija
4171/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippukiekkoilija hmmm.. yhden kauden pelasi pääsarjassa, jossakin "alaketjuissa". 

Äärimmäisen ikävä tapahtuma, todella ikävä. Kyse ei kuitenkaan ollut huippujääkiekkoilijasta. Se että hän on seksuaalista vähemmistöä, niin olisin enemmän huolissani kiekkopiireistä, jos on oikeesti 2010-luvun lopulla noin ahdasmieleistä.

Eipäs esim. naisten jalkapallosta ole noussut julkkiskohua, vaikka esim. huippuluokan suomalainen mv on seksuualivähemmistön edustaja.

Ilman J. Puhakan kaapista ulostuloa ei olisi hänestä tienneet edes kovat kiekkotietäjät.

Muistan lukeneeni että näissä naisjoukkueissa voi joutua seks.ahdistelluksi.

OK.

En kyllä ymmärrä miten tää ahdistelu liittyy tähän. Sekin on äärimmäisen ärsytävää, siis seksuaalinen ahdistelu, oli kyse sukupuolisesti keistä hyvänsä.

Mun pointti olikin,  jota ei vissiin kukaan tajunnut, että miten Janne Puhakka oli huippukiekkoilija?  Jotenkin tuntui, että kun hän kertoi seksuaalisesta suuntautumisestaan, niin hänestä tuli huippukiekkoilija.

Täähän kertoo enemmän jääkiekon mädännäisyydestä, kuin mistään muusta. Se että näin tapahtui on karmeeta,  hirveetä ja ei todellakaan asiallista. Silti että Janne tuli kaapista ei tee hänestä huippujääkiekkoilijaa, ei todellakaan. Vaan nimenomaan kertoo siitä kuinka pihalla on koko jääkiekkoyhteisö. Karseita henkilöitä tuntuu olevan  niissä piirissä. Puistattaa koko porukka.

Vierailija
4172/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä heteroutta tarvitsekaan ajatella sen enempää. Mutta esimerkiksi minä seksuaalivähemmistöön kuuluvana naisena olen kokenut kiusallisena utelut esimerkiksi töissä siitä, että onko minulla miestä. Jos siihen vastaa että ei vaan pidän naisista, niin se on varmaan joidenkin mielestä sitä seksuaalisuuden tuputtamista. 

Vierailija
4173/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä heteroutta tarvitsekaan ajatella sen enempää. Mutta esimerkiksi minä seksuaalivähemmistöön kuuluvana naisena olen kokenut kiusallisena utelut esimerkiksi töissä siitä, että onko minul

Miksi pidät naisista?

Vierailija
4174/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei ole pakko pelata jääkiekkoa. Täysin vapaaehtoista toimintaa.

Vierailija
4175/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdistöhän on vuosikaudet hehkuttanut ja tuputtanut lapsille ja nuorille kaikkea sairasta perverssiä irstailua ja rietastelua.

Niin kauan pakkosyötetty, että lapset haluavat olla nyt elukoita. Kirmata kedolla häntä p e r s e e s s ä ja naukua, eikä tämä herätä vanhemmissa lainkaan ihmetystä. Päinvastoin,  ylpeäna kuvataan pihalla kirmaavaa sikaa tai kettua, pyydetään jopa media paikalle

ihmettä kuvaamaan?

Vierailija
4176/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, mitä Rolf teki eron jälkeen? Kenelle soitti ja mitä puhui? Tapasiko ketään ihmisiä?

Vierailija
4177/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehdistöhän on vuosikaudet hehkuttanut ja tuputtanut lapsille ja nuorille kaikkea sairasta perverssiä irstailua ja rietastelua.

Niin kauan pakkosyötetty, että lapset haluavat olla nyt elukoita. Kirmata kedolla häntä p e r s e e s s ä ja naukua, eikä tämä herätä vanhemmissa lainkaan ihmetystä. Päinvastoin,  ylpeäna kuvataan pihalla kirmaavaa sikaa tai kettua, pyydetään jopa media paikalle

ihmettä kuvaamaan?

Tutkimuksen toteutusvuonna 14 prosentilla suomalaislapsista oli erinomainen lukutaidon taso, ja 16 prosentilla heikko tai erittäin heikko. Vuonna 2016 vastaavat prosentit olivat 18 ja 9.

ja lukutaidon vaatiminen lapselta on rasismia

Vierailija
4178/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eipä tullut vahinkoa

Iso vahinko on tullut. Janne on lopullisesti poissa ja millä tavalla joutui lähtemään! Suru on suuri.

Harjoitettiinko kalmolla haureutta vielä ennen kuin kylmenee?

Tuo on tosi mautonta. Toivottavasti ei ja se olis jo hautarauhan rikkomista. 

Vierailija
4179/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ihmisten opetella kestämään pettymyksiä. Et voi omistaa ketään. Jos toinen sanoo, että ei halua olla enää suhteessa, niin sitten se vaan on niin. Kyllä ihmisen pitää siitä sitten vaan selvitä.

Vierailija
4180/5794 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rolf on myös ihmisenä sellainen, että se on aika hyvä tavallaan. Faija sanoi hyvin siinä kirjassa, että osaa ottaa yleisön haltuunsa. Monilla voi olla sellaisia, että okei, että se on paljon vanhempi, mutta sitten kun tapaat sen ihmisen oot silleen, että Janne on aika hyvissä käsissä niin sanotusti. Silleen se yleensä menee, Puhakka sanoi. "

Sydäntäsärkevää. Ihan oikeasti. Et ollut yhtään hyvissä käsissä. 

"että se on aika hyvä tavallaan"

Aika hyvä?? Tavallaan?

Eli välillä hyvä ja välillä ilmeisesti ei?

Ketju on lukittu.