Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa

Vierailija
14.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html

POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.

IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.

Kommentit (5794)

Vierailija
281/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuon Janne Puhakan sisko ole se näyttelijä, joka juuri sai kaksospojat? 

Ei ole sisko. Ilmeisesti pikkuserkku. 

"severi sievinen" on  oikea veli tuolle tytölle(rouvalle)

Vierailija
282/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

`Vaikuttivat somessa onnellisilta. just noin, siitähä kaikki ymmärtää parisuhteen laadun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä saisi tv-yhtiö mukavasti rahaa, joten eiköhän anneta mennä vain! Jannekin on taatusti sitä mieltä, jos eläisi.

Onneksi Sanomalla ei olla ihan niin sairaita kuin sinä, joka trollaat tällaisella asialla. 

Vierailija
284/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen kuolee kesken kaiken, niin eikö sen finaalijakson voisi kuitenkin näyttää? Moni katsoja pettyy pahasti, ellei niin tehdä. RIP, Janne.

Ihminen on kuollut henkirikoksen uhrina ja sinulle tärkeintä on, että näet jonkun pilipaliviihdesarjan jakson? Vähän nyt suhteellisuudentajua, lapsipieni. 

Eetikot jättävät nyt sarjan katsomatta ja ovat hiljaa murhasta, ettei toisten loppuratkaisu lässähdä.

Vierailija
285/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kaupan. Ihmisen kuolema ei voi olla este ohjelman näyttämiselle. On näytetty ennenkin tällaisissa tapauksissa. Kyse on kumminkin bisneksestä, joka on kaikkein tärkeintä.

Vierailija
286/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jostain kumman syystä vastaavia pareja on juuri homojen keskuudessa. Teuvo Lomanit, Jari Sillanpäät jne. Kukaan täysjärkinen ns. aikaihminen ei aloita suhdetta teinin kanssa. Vaikka jopa olisi jotain mielihaluja teiniin, niin jättää ne toteuttamatta. "

Ennen vanhaan oli normaalia, että nuori nainen ja vanhempi mies. Nuorella naisella on paremmat edellytykset lisääntymiseen ja jälkikasvusta huolehtimiseen. Ehkä tuollainen ihmisluonto on suosinut sitäkin, että jälkikasvua voi tulla paljon. Nykyään ihmiset ei lisäänny entisajan tavoin, mutta moraalisia sääntöjä on joka lähtöön ja varmaan kaikille ihmisille on tarjolla jokin diagnoosi. 

Vierailija
287/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa paskarealityn seuraaminen. Hankkikaa elämä. Muuta neuvoa ei tule. 

Kelle tämä neuvo? Itse olen kirjoittanut tähän ketjuun useita viestejä, enkä ole koskaan katsonut Petollisia tai seurannut lätkää :D 

Vierailija
288/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on mua 37 vuotta vanhempi. Olen siis nainen. Ihan sairasta miettiä, että seurustelisin jonkun äitini ikäisen naisen kanssa. Kuvottaa. 

Vierailija
289/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuon Janne Puhakan sisko ole se näyttelijä, joka juuri sai kaksospojat? 

Ei ole sisko. Ilmeisesti pikkuserkku. 

"severi sievinen" on  oikea veli tuolle tytölle(rouvalle)

Paitsi, ettei Johanna Puhakalla ole yhtään veljeä. Hänellä on vain kaksi siskoa. On jutellut muun muassa podcastissa siitä, miten kolme tuntuu luontevalta lapsiluvulta, koska itse on kolmilapsisesta perheestä. Jaksossa siis pohdittiin, onko lapsiluku täynnä vai toivooko vielä lisää lapsia kaksosten lisäksi. 

Vierailija
290/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto miten oksettavaa. Puhakka on ollut käytännössä ihan lapsi kun tämä ped a r i on tullut hänen elämäänsä. Varmasti mustasukkaisuuksissaan ampunut ja kännissä.

Tuossa ikäerossa ole mitään. Niinistöilläkin iiiso ikäero. Janne ollut ihan täysikäinen kun tutustuivat n 10 v sitten.  Ja älähän nimittele-kunnianloukkaus voi napsahtaa. Rajaa typeryyttäsi

Vierailija
291/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on kaupan. Ihmisen kuolema ei voi olla este ohjelman näyttämiselle. On näytetty ennenkin tällaisissa tapauksissa. Kyse on kumminkin bisneksestä, joka on kaikkein tärkeintä.

Kannattaa hankkia ihan oma elämä, jos yksi tv-ohjelma on noin kova pakkomielle. 

Vierailija
292/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuorena lähti. Elämää olisi vielä ollut monta vuotta jäljellä. Voimia omaisille. 

Vierailija
293/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle tämä neuvo? Itse olen kirjoittanut tähän ketjuun useita viestejä, enkä ole koskaan katsonut Petollisia tai seurannut lätkää :D 

Ei täällä kukaan sitä ole katsonut.

Vierailija
294/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

66 ikäisenä saattaa tulla ongelmia erektion kanssa. Taustalla lienee jokin seksiin liittyvä ongelma.

että säää ooot tyhmääää,häpeä itteäs,mee pois

Vierailija
295/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä pystynyt päättelemään, että neuvo voisi olla näille, jotka jankkaavat täällä, että Petolliset pitää näyttää loppuun asti jne. jne. 

Vierailija
296/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Rolfilla aiemmasta elämästä esimerkiksi lapsia?

14 vuotta naimisissa naisen kanssa, 3 lasta.

Vierailija
297/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä sen finaalijakson! Aiempia en ole katsonut...

Vierailija
298/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homona olen valitettavasti sitä mieltä että tämä ainutlaatuisena hehkutettu kiekkoilijan kaapistatulo oli meille vahingollinen koska tuon vaitavan ikäeron takia koko juttu kuitattiin sairaana. Voin kuvitella sitä inhon määrää kun ihmiset näkivät tuon pariskunnan vrt josnolisivat nähneet kaksi samanikäistä miestä. 

No homojen keskuudessa on melko yleisiä nuo nuorempi-vanhempi parit, joten ihan ok, että se tuodaan julkisesti esille. 

Vierailija
299/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko huippukiekkoilija kun en ole koskaan kuullutkaan kaverista. Selänteen ja Kurrin tiedän kyllä.

Vierailija
300/5794 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noilla normoilla on aseet? Miksi kunniallisilla kansalaisilla on aseet? Mitä lääkäri tekee aseella jossain kaupunkialueen omakotitalossa? 

Ainakin joillain vanhoilla maalaiseläinlääkäreillä on ollut työnsä puolesta jonkinlainen ase että ovat saaneet lopetettua elukoita.

Ketju on lukittu.