Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö kelalle ilmoittaa, että meillä on välirikko
15.02.2007 |
Minä olen työttömänä (en vapaaehtoisesti), mies pääsee töihin. En saa enää työttömyyskorvaustakaan. Koko päivän olen itkenyt. Ei meillä ole yhteistä rahapussia:(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin tottakai ilmoitat heti kelalle ja otat yhteyden sosiaalitstoon, saat sieltä rahallista apua. Ja sit myös yhteys lastenvalvojaan, miehesi joutuu maksamaan lapsista elatusapua