Huvittaa kun jotkut nuoret naiset on niin ylpeitä ulkonäöstään
Ei ole temppu eikä mikään näyttää parikymppisenä hyvältä, ei se vaadi juurikaan ponnistelua ja työtä.
Kommentit (44)
Minua huvittaa miten luulet että sinun huvituksesi kiinnostaa ketään.
Ylpeä, tai leuhka ulkonäöstään. Siinä on vissi ero. Koskee myös laatikkoleukoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi nauttia nyt 30 vuotiaana tulee seinä vastaan. Silloin nainen miehistyy ja menettää kauneutensa
Vaimo on ainakin äärimmäisen kaunis nyt 34 vuotiaana.
Minun äitini on todella kaunis, 68-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi nauttia nyt 30 vuotiaana tulee seinä vastaan. Silloin nainen miehistyy ja menettää kauneutensa
Niin on munkin äiti :)
Minua huvittaa vielä enemmän turbohuulet. Hävettää katsoa heitä, kun tekisi mieli purskahtaa nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä saakin olla jo ylpeä.
Itselle tulee vaan mieleen tuntemani kaunis ihminen, jolla on todella heikko itsetunto ja kiusaa muita ties mistä, haukkuu rumaksi ja käy kiinni heti kun huomaa heikkouden. Hän käy myös kauneusoperaatioissa, huulitäytteet, silmäripset yms. Muusta hän ei myöskään puhu.
Siis onko ap joku keski-ikäinen nainen? Niin minäkin, mutta annan nuorten olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sinua harmittaa jos joku pitää omasta ulkonäöstään?
Huvittaa, ei harmita. Opettele lukemaan.
Ap
Huutonaurua. Eri
Hmmm.minusta naiset ovat kauniita ikään katsomatta.
Mutta monilla tunkkaiset tekoripset, huulitäytteet ja paksu värikerros kasvoilla piilottavat aidon kauneuden.
Sehän on hyvä jos on hyvä itsetunto. Itselläni kun ollut koko elämäni p*ska itsetunto vaikka olen melko nättikin. Hävennyt aina itseäni yms. Ihan hyvä että ylpeästi kantaa itsensä. Tietysti ei se tarkoita että ihmisen täytyy olla myös ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys on ärsyttävää osassa nuoria.
Näitä on kuule joka ikäisissä
Se on luonnollista. Nuorena liha on vielä kiinteää. Sitten ajan kanssa painovoima hoitaa asian.
Olisin ollut ylpeä mikäli edes kivan näköinen olisin ollut.