Miten jotkut voivatkin näyttää niin täydellisiltä?
Ja miksi samalla henkilöllä on usein täydellisten kasvojen lisäksi myös täydelliset hampaat, vartalo ja hiukset. Miksi kauneutta ei jaeta tasaisesti?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sitten nämä täydelliset menevät leikkaukseen ja ovat ihan hirveän näköisiä sen jälkeen lopun elämänsä ajan. Tasan eivät käy älynkään lahjat.
Älä jaksa. Iso osa kauniista ihmisistä on myös älykkäitä, eivätkä todellakaan mene mihinkään leikkauksiin.
Se on ihan tavallista, että työyhteisössä kaunis ihminen saa aina dissausta älystään, vaikka olisi porukan älykkäin. Kaunista kun on vaikea rumaksi haukkua, niin sitten keksitään kaikkea muuta ilkeäö. Olette yököttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnittänyt itsekin huomiota siihen, että niillä ihmisillä joilla on kauniit ja symmetriset kasvonpiirteet, on yleensä myös hyvät ja kauniit vartalon mittasuhteet.
Mistähän lie tuokin johtuu: miksi joidenkin pitää saada tuolla tavoin kaikki "geenilotossa" 😂
Tätä juuri tarkoitan. Jos kasvot on kauniit, niin suurella todennäköisyydellä on vartalokin.
Ap
Johtuu myös siitä, että hyvännäköiset kasvot eivät ole lihavat ja näin ollen tuskin on vartalokaan. Matala rasvaprosentti on keskeistä hyvälle ulkonäölle.
Kauneus on katsojan silmässä, mutta en ehkä kuitenkaan yleistäisi näin voimakkaasti. Olen töissä naisvaltaisella alalla ja siellä on kasvoiltaan hyvin kauniita naisia, vaikka BMI on varmaan 30-35 välillä. On myös hoikkia puolimaratoonareita, mutta joiden kasvot eivät vain ole nätit sitten millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnittänyt itsekin huomiota siihen, että niillä ihmisillä joilla on kauniit ja symmetriset kasvonpiirteet, on yleensä myös hyvät ja kauniit vartalon mittasuhteet.
Mistähän lie tuokin johtuu: miksi joidenkin pitää saada tuolla tavoin kaikki "geenilotossa" 😂
Tätä juuri tarkoitan. Jos kasvot on kauniit, niin suurella todennäköisyydellä on vartalokin.
Ap
Johtuu myös siitä, että hyvännäköiset kasvot eivät ole lihavat ja näin ollen tuskin on vartalokaan. Matala rasvaprosentti on keskeistä hyvälle ulkonäölle.
Kauneus on katsojan silmässä, mutta en ehkä kuitenkaan yleistäisi näin voimakkaasti. Olen töissä naisvaltaisella alalla ja siellä on kasvoiltaan hyvin kauniita naisia, vaikka BMI on varm
Kauneus ei ole katsojan silmässä.
Ei se auttanut elämässä.
Elän loppuelämän kuolemaan asti yksin.
Miehet ei tyydy arkeen ja siitä ihanasta tuleekin itsestäänselvyys.