Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voivatkin näyttää niin täydellisiltä?

Vierailija
13.10.2024 |

Ja miksi samalla henkilöllä on usein täydellisten kasvojen lisäksi myös täydelliset hampaat, vartalo ja hiukset. Miksi kauneutta ei jaeta tasaisesti?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo ja hiukset ovat oma valinta, ja kaikkien kasvothan ovat kauniit.

Vierailija
2/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä täydelliset menevät leikkaukseen ja ovat ihan hirveän näköisiä sen jälkeen lopun elämänsä ajan. Tasan eivät käy älynkään lahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt oikein sekoilet?

Ap

Vierailija
4/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina ihmettelen, miten joillain on niin nätti meikki ja hiukset siististi. Itse vaikka kuinka yritän, niin aina näppylät paistaa läpi ja hiukset hapsottaa.

Vierailija
5/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo joo, ehkä osittain oma valinta ja ei todellakaan täysin. Hiukset, eivät todellakaan ole oma valinta. Itse käyn säännöllisesti kampaajalla, pesen ja pidän hiuksistani hyvää huolta vaan kun ovat niin halvatun ohuet, niin eihän niistä kauniita saa mitenkään. Päänahka loistaa läpi ja sellaista mukavaa. Mun kasvoni kauniit? Pottunokka, vinot hampaat, ei täydellinen iho, lyhyet silmäripset, ohuet kulmakarvat ja että silleen....Ainoa ihan nättiä mun kasvoissani on silmät ja huulet. 

Kaunista minusta ei saa millään.

Vierailija
6/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä itse sekoilet? Vartalo tulee elintavoista, hiustyylin valitsee itse ja kaikkien kasvot ovat kauniit.

Vierailija
7/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalo joo, ehkä osittain oma valinta ja ei todellakaan täysin. Hiukset, eivät todellakaan ole oma valinta. Itse käyn säännöllisesti kampaajalla, pesen ja pidän hiuksistani hyvää huolta vaan kun ovat niin halvatun ohuet, niin eihän niistä kauniita saa mitenkään. Päänahka loistaa läpi ja sellaista mukavaa. Mun kasvoni kauniit? Pottunokka, vinot hampaat, ei täydellinen iho, lyhyet silmäripset, ohuet kulmakarvat ja että silleen....Ainoa ihan nättiä mun kasvoissani on silmät ja huulet. 

Kaunista minusta ei saa millään. 

Itse asiassa kuvauksesi kuitenkin viittaa erittäin kauniiseen tyttöön. Rohkenen onnitella.  Kynis.mi

Vierailija
8/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt itsekin huomiota siihen, että niillä ihmisillä joilla on kauniit ja symmetriset kasvonpiirteet, on yleensä myös hyvät ja kauniit vartalon mittasuhteet.

Mistähän lie tuokin johtuu: miksi joidenkin pitää saada tuolla tavoin kaikki "geenilotossa" 😂

Vierailija
9/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä itse sekoilet? Vartalo tulee elintavoista, hiustyylin valitsee itse ja kaikkien kasvot ovat kauniit.

Miten psykoosissa ihmisen pitää olla, että saa uskoteltua itselleen että kaikkien ihmisten kasvot ovat kauniit. 

Vierailija
10/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just just... Et ole kuullut A-, Y- ja O-vartaloista, päärynöistä, omenoista, latino- ja lattapepuista ym.?

Vierailija
11/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten psykoosissa ihmisen pitää olla, että saa uskoteltua itselleen että kaikkien ihmisten kasvot ovat kauniit. 

Olen eri, taiteilija ja symmetrisyys on tylsintä ikinä. En sanoisi, että jokainen on kaunis, mutta sanoisin, että jokaisesta löytyy jotain kaunista. Kauneus taas voi olla muuta kuin symmetriaa.

Vierailija
12/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt 45 vuotta ja matkustanut ympäri maailmaa. Koskaan en ole nähnyt täydelliseltä näyttävään ihmistä.

Vierailija
13/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eivät kyllä ole. Kyllä jotkut ovat oikeasti hyvin rumia.

Vierailija
14/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitähän VITTUA

Vierailija
15/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä VITTUA

Vierailija
16/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kasvojen luusto (geenit) ja matala rasvaprosentti. 

Vierailija
17/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnittänyt itsekin huomiota siihen, että niillä ihmisillä joilla on kauniit ja symmetriset kasvonpiirteet, on yleensä myös hyvät ja kauniit vartalon mittasuhteet.

Mistähän lie tuokin johtuu: miksi joidenkin pitää saada tuolla tavoin kaikki "geenilotossa" 😂

Tätä juuri tarkoitan. Jos kasvot on kauniit, niin suurella todennäköisyydellä on vartalokin.

Ap

Vierailija
18/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitan. Jos kasvot on kauniit, niin suurella todennäköisyydellä on vartalokin.

Ap

Johtuu myös siitä, että hyvännäköiset kasvot eivät ole lihavat ja näin ollen tuskin on vartalokaan. Matala rasvaprosentti on keskeistä hyvälle ulkonäölle. 

Vierailija
19/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Johtuu myös siitä, että hyvännäköiset kasvot eivät ole lihavat ja näin ollen tuskin on vartalokaan. Matala rasvaprosentti on keskeistä hyvälle ulkonäölle. 

Mulla on matala rasvaprosentti ja alhainen bmi, mutta en näytä kovinkaan hyvältä miltään osin. Hoikkuus ei ole tae hyvästä ulkonäöstä.

Ap

Vierailija
20/24 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies silti rakasta. 

Kaunis, uskollinen, jalat maassa, ei rikas, mutta tulee toimeen, järkevä.

Mies metsästää ja jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän