Paskin syy tulla jätetyksi
Kertokaa omista traumoistanne. Mulla oli se, kun sain kuulla olevani liian hyvä mies. Ja juuri siihen puoleen kun olin uudessa parisuhteessa oikein tosissani panostanut. Olin miettinyt ja lukenut eri lähteistä, mitä naiset kaipaavat ja minkälaisen miehen haluaisivat. Ja se sitten johti siihen, että olin liian hyvä.
Kommentit (49)
Minulle nainen sanoi, että vika ei ole minussa, vaan hänessä. Silti veikkaan, että liian pieni muna oli yksi merkittävä syy. Minulla on keskivertoa pienempi ja hänellä taas yksi väljimmistä mitä olen kokenut.
Olet liian hyvännäköinen. Kukaan ei huomaa minua kun ollaan yhdessä. Näin sanoi poikaystäväni.
Miehen mielestä olisin hyvä äiti. Ei MT-ongelmia, en käy baareissa, ja tykkään touhuta lasten kanssa. Sitten lapset tulivat ja hän halusi eron koska olen kuulemma liian tylsä ja äitimäinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle nainen sanoi, että vika ei ole minussa, vaan hänessä. Silti veikkaan, että liian pieni muna oli yksi merkittävä syy. Minulla on keskivertoa pienempi ja hänellä taas yksi väljimmistä mitä olen kokenut.
Kyl se johtu vaan siitä sun prinssinakista. Ei naisen vaginat mihinkään löysty. Hohhoijaa.
Se kun toinen ns. ghostaa ilman, että pystyt ymmärtämään miksi hän halusi niin tehdä, eikä ymmärrä syytä vielä vuosia myöhemminkään. Tai se kun toinen siirtyy suoraan toisen kanssa parisuhteeseen ja selittää, että kun se (uusi kumppani) ei oo tollanen pätkä kuin sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se johtu vaan siitä sun prinssinakista. Ei naisen vaginat mihinkään löysty. Hohhoijaa.
No tämän exän vagina oli niin löysä, ettei ollut juuri mitään tuntoa omaan "prinssinakkiin". Sitten taas hänen jälkeisen kumppanin vagina oli niin tiukka, että meinasi esinahkakuoriutua irti kun sisälle työntyi, vaikka olisi pohjilla pitkä lämmittely, ja homma piti aloittaa todella varovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu syrdäys ei vaikuta mitenkään 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämän exän vagina oli niin löysä, ettei ollut juuri mitään tuntoa omaan "prinssinakkiin". Sitten taas hänen jälkeisen kumppanin vagina oli niin tiukka, että meinasi esinahkakuoriutua irti kun sisälle työntyi, vaikka olisi pohjilla pitkä lämmittely, ja homma piti aloittaa todella varovasti.
Oli varmaan sukupuolenvaihtaja, ne miehille tehdyt pildet joskus on tollasia.
Ei kai paskoja syitä olekaan. Varmasti 96% tapauksista syynä on rakkauden- tai edes riittävän ihastuksen puute.
Loput 4% on sitten järkisyitä, luottamuspulaa, mt-ongelmia jne.
En ole vielä päässyt jättämistä kokemaan. Olen kyllä miettinyt miltä se tuntuisi. Pahalta varmasti. Luulisin kyllä, että itselleni vaikeampaa olisi olla jättäjä kuin jätettävä.
Aiheutin kuulemma miehelle sydämentykytystä, joutui käymään päivystyksessä liikalyöntien takia.
Ehdotin naiselle, että mentäisiin Joutsenlampi-balettia katsomaan. Hankalaa kun ei saa olla perässävedettävä, mutta ei saa myöskään tehdä vääriä ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan sukupuolenvaihtaja, ne miehille tehdyt pildet joskus on tollasia.
Kyllä oli ihan oikea nainen. Minun muna on hieman keskivertoa suurempi ympärysmitaltaan, mutta taasen keskivertoa lyhyempi. Et ole selvästikään kovin montaa p|llua elämässäsi kokenut, tai sitten olet huonolla itsetunnolla varustettu löysäv|ttu.
En ole niin itsekäs että minua kiinnostaisi jättämisen syyt. Minulla on hyvä elämä, viihdyn yhtä hyvin yksin kuin hyvän naisen kanssa. Ihmiset tulevat ja menevät omista syistään. Minua se ei haittaa. Zero f given.
Et sinä ollut liian hyvä. Olit teeskentelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin käy, se tarkoittaa sitä että nainen ei ole kiihottunut sinusta pätkän vertaa vaan harrastaa seksiä kanssasi velvollisuudentunnosta.
Useinhan se todellinen syy ei ole ollenkaan sitä mitä on kerrottu.
No minusta on kauheampaa tulla jätetyksi siksi kun olen jollakin tavalla huono jättäjän mielestä.
Aloittajan tapauksessa ehkä toista alkanut ahdistamaan juuri se liika panostaminen? Jos toinen haluaa edetä hitaasti ja vähän kerrallaan, mutta toinen on liian innokas? Jos on tullut sellainen lopullinen vapauden menetyksen tunne? En tiedä, arvelen vain.
pieni muna