Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin syy tulla jätetyksi

Vierailija
13.10.2024 |

Kertokaa omista traumoistanne. Mulla oli se, kun sain kuulla olevani liian hyvä mies. Ja juuri siihen puoleen kun olin uudessa parisuhteessa oikein tosissani panostanut. Olin miettinyt ja lukenut eri lähteistä, mitä naiset kaipaavat ja minkälaisen miehen haluaisivat. Ja se sitten johti siihen, että olin liian hyvä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle nainen sanoi, että vika ei ole minussa, vaan hänessä. Silti veikkaan, että liian pieni muna oli yksi merkittävä syy. Minulla on keskivertoa pienempi ja hänellä taas yksi väljimmistä mitä olen kokenut.

Kyl se johtu vaan siitä sun prinssinakista. Ei naisen vaginat mihinkään löysty. Hohhoijaa.

No tämän exän vagina oli niin löysä, ettei ollut juuri mitään tuntoa omaan "prinssinakkiin". Sitten taas hänen jälkeisen kumppanin vagina oli niin tiukka, että meinasi esinahkakuoriutua irti kun sisälle työntyi, vaikka olisi pohjilla pitkä lämmittely, ja homma piti aloittaa todella varovasti.

Jos noin käy, se tarkoittaa sitä että nainen ei ole kiihottunut sinusta pätkän vertaa vaan harrastaa seksiä kanssasi velvollisuudentunnosta.

T: Löysätorttuinen tuulitunneli

Vierailija
22/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ollut liian hyvä. Olit teeskentelijä.

Tämä. Tyyppi mitätöi naiset kollektiiviksi ja opiskeli jonkun geneerisen paketin sen sijaan, että olisi ottanut selvää mitä tämä tietty nainen haluaa.

Sai sitten geneerisen hylsyn, kun nainen tajusi välttää luodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten äiti häippäs kun ei jaksanut hoitaa vauvaa....vaikka minä isänä hoidin vaavia myös öisin. Äiti halus erota ja muutti jonkun äijän luo ja jätti mut yksin kahden vauvan kaa.... Tuli sitten ehdottamaan että jos voitais kuitenkin jatkaa seksisuhdetta...että hän vois kerta viikkoon piipahtaa hoitamaan tarpeeni....kun en kuitenkaan vauvanhoidolta ehdi hommata uutta naista. Kehui minua että ei ollutkaan tajunnut kuinka hyvä rakastaja olin. Sen sijaan lapsiaan hän ei tässä vaiheessa halunnut tavata ollenkaan...sanoi tämän jopa lastenvalvojalle. No...yleensä se on just toisin päin etossa...Äiti haluaa pitää lapsensa ja lopettaa sen suhteen isään... 

Vierailija
24/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ollut liian hyvä. Olit teeskentelijä.

Kuka ei teeskentele suhteessa? Ainakaan sen alkuvaiheessa? Ei sellaista ihmistä olekaan. Tai on paljonkin, niitä kutsutaan vanhoiksipiioiksi, peräkammarinpojiksi tms. Ihmiset vetävät koko ajan erilaisia rooleja, joista parisuhdeminä on vain yksi.

Naisia liehitellään, jotta saataisiin pillua, jonka saaminen taas on perusedellytys suvulliselle lisääntymiselle. Ja naiset vastaavasti keimailevat miehille saadakseen rakastajan, suojelijan,.elättäjän, ... you name it

Vierailija
25/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun toiselle muodostuu "liian paljon" ennakkoluuloja minua kohtaan sen jälkeen kun olen avoimesti ja rehellisesti kertonut, että en ole ollut eläessäni pidemmässä parisuhteessa ja käyttäen aseena naispuolsia kavereitani/ ystäviäni väittäen, että ei mies ja nainen voi olla vain kavereita tai ystäviä ellei sitten ole homo.

Ja jos haluaisin olla vastaisuudessa tekemisissä naispuolisten ystävieni tai kavereitteni kanssa tekemisissä, niin hän ei haluaisi olla enää kanssani parisuhteessa.- Hän kun oli kuulemma luullut, että on itsestään selvää, että jos on parisuhteessa, niin silloin automaattisesti mies lopettaa olemasta muihin naispuolisiin kavereihinsa ja ystäviinsä yhteydessä.

Vierailija
26/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielestä olisin hyvä äiti. Ei MT-ongelmia, en käy baareissa, ja tykkään touhuta lasten kanssa. Sitten lapset tulivat ja hän halusi eron koska olen kuulemma liian tylsä ja äitimäinen. 

Neitsyt-h***a-madonnakompleksi

Vierailija
27/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle nainen sanoi, että vika ei ole minussa, vaan hänessä. Silti veikkaan, että liian pieni muna oli yksi merkittävä syy. Minulla on keskivertoa pienempi ja hänellä taas yksi väljimmistä mitä olen kokenut.

Kyl se johtu vaan siitä sun prinssinakista. Ei naisen vaginat mihinkään löysty. Hohhoijaa.

Ikävä kyllä voi löystyä. Olin ennen tosi tiukka ja siitä useat huomautteli mutta sitten olin 4 vuotta yhdessä todella isomunaisen miehen kanssa ja päivittäin seksiä. Kyllä se alapää ihan oikeasti muuttui. Nyt puoli vuotta ilman, ehkä palautuu mutta asia mitä en tullut ajatelleeksi, huono ja inhottava mies ja mahdollisesti pilasi alapääni.

Vierailija
28/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paskin, mutta jätin miehen kun piti repun naruja vatsaan/rintaan sidottuna solmulla. 

Vierailija
29/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheutin kuulemma miehelle sydämentykytystä, joutui käymään päivystyksessä liikalyöntien takia.

Nauroin tälle ääneen!! Mun ex mies väitti samaa ja laittoi aina viestin "taas piti ottaa aspiriinia...." Jos en heti vastannut puhelimeen.

Vierailija
30/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti, koska olisi halunnut kontroloida rahanläyttöäni. Minä halusin panostaa elämänlaatuun tässä ja nyt. Nautin kun saan ostaa itselleni esim uusia laukkuja tai trendivaatteita. Mies taas olisi halunnut panostaa pitäaikaisesti asumismukavuuteen ja muuttaa hintavalle ja rauhalliselle asuinalueelle. Hän ei piitannut mielihyvä-kulutuksesta, josta taas itse saan elämäniloa. Minulle taas ei ole niin tarkkaa, että onko asunto hintava ja miltä alueelta.

Vierailija
31/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Losovittu

Vierailija
32/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä voi löystyä. Olin ennen tosi tiukka ja siitä useat huomautteli mutta sitten olin 4 vuotta yhdessä todella isomunaisen miehen kanssa ja päivittäin seksiä. Kyllä se alapää ihan oikeasti muuttui. Nyt puoli vuotta ilman, ehkä palautuu mutta asia mitä en tullut ajatelleeksi, huono ja inhottava mies ja mahdollisesti pilasi alapääni.

No oliko seksi nautinnollista jättimunan kanssa?

Vierailija
33/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin syy, no kaikki syyt olleet paskoja mitä minulle eron aikaan sanottu. 

Eniten ärsyttää nämä kun tapailuvaiheessa erotaan ja toinen sanoo ettei taida olla prisuhteeseen enää kykenevä. No mitö sitten edes lähtee treffeille jos ei ole kykenevä suhteeseen?!? Tekosyitä sanon minä.

Vierailija
34/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheutin kuulemma miehelle sydämentykytystä, joutui käymään päivystyksessä liikalyöntien takia.

Nauroin tälle ääneen!! Mun ex mies väitti samaa ja laittoi aina viestin "taas piti ottaa aspiriinia...." Jos en heti vastannut puhelimeen.

Sama täällä! Ukko joutui Virosta asti hakemaan rauhoittavia kun täällä saa ikuisen mt-leiman. Ja kaikki tämä mun takia. En roiku baareissa vaan tykkään välillä tehdä yksinkin asioita. 

Vierailija
35/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ollut :D Nuo nyt ovat noita naisten valheita, varmasti löysi jonkun jännittävän hakkaajan. Jos olisit liian hyvä, ei sinua olisi jätetty.

Vierailija
36/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliko seksi nautinnollista jättimunan kanssa?

Aluksi sattui paljon, mutta siihen tottui. Keskiverto peniksen kanssa ollut paljon paljon miellyttävämpää. 

Vierailija
37/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä paskin, mutta jätin miehen kun piti repun naruja vatsaan/rintaan sidottuna solmulla. 

Noin tekee vaan kehitysvammaiset! :D

Vierailija
38/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun toiselle muodostuu "liian paljon" ennakkoluuloja minua kohtaan sen jälkeen kun olen avoimesti ja rehellisesti kertonut, että en ole ollut eläessäni pidemmässä parisuhteessa ja käyttäen aseena naispuolsia kavereitani/ ystäviäni väittäen, että ei mies ja nainen voi olla vain kavereita tai ystäviä ellei sitten ole homo.

Ja jos haluaisin olla vastaisuudessa tekemisissä naispuolisten ystävieni tai kavereitteni kanssa tekemisissä, niin hän ei haluaisi olla enää kanssani parisuhteessa.- Hän kun oli kuulemma luullut, että on itsestään selvää, että jos on parisuhteessa, niin silloin automaattisesti mies lopettaa olemasta muihin naispuolisiin kavereihinsa ja ystäviinsä yhteydessä.

Se nyt on suht varmaa, että sukupuolesta riippumatta se häiritsee kumppania, jos toisella on paljon vastakkaisen sukupuolen kavereita. Hyvin usein nämä kaverit on myös sekstailleet jossain välissä. Kyllä minua ainakin ärsyttäisi, jos kumppani tapailisi paljon näitä vanhoja (hässimis)kavereita.

Vierailija
39/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää nämä kun tapailuvaiheessa erotaan ja toinen sanoo ettei taida olla prisuhteeseen enää kykenevä. No mitö sitten edes lähtee treffeille jos ei ole kykenevä suhteeseen?!? Tekosyitä sanon minä.

Just tämä. Miksi luoda Tinder-profiili, ottaa yhteyttä, sopia ekat treffit ja kymmenet niiden jälkeen, lähettää tuhansia viestejä, kertoa rakastuneensa jne. Ja sitten siinä vaiheessa, kun toinen miettii jo kihloja, niin sanoa, ettei pysty, liian kuormittavaa.

Ihmiset on outoja ja naiset ^2 

Vierailija
40/49 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta! Itse aina käyn heti alkuun keskustelun mitä toinen on hakemassa ja mielelläni kuulisin tuon jo siinä vaiheessa. Hieman ottaa päähän kun itsellä alkanut jo kehittyä tunteita ja vasta sitten selviääkin, että toinen on alusta saakka tiennyt, ettei syystä tai toisesta pystykään parisuhteeseen. Sitten selittelevät kuinka olivatkin vain jotain kevyempää juttua etsimässä tms. vaikka alussa annettu aivan toisenlaista kuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi