Paskin syy tulla jätetyksi
Kertokaa omista traumoistanne. Mulla oli se, kun sain kuulla olevani liian hyvä mies. Ja juuri siihen puoleen kun olin uudessa parisuhteessa oikein tosissani panostanut. Olin miettinyt ja lukenut eri lähteistä, mitä naiset kaipaavat ja minkälaisen miehen haluaisivat. Ja se sitten johti siihen, että olin liian hyvä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun toiselle muodostuu "liian paljon" ennakkoluuloja minua kohtaan sen jälkeen kun olen avoimesti ja rehellisesti kertonut, että en ole ollut eläessäni pidemmässä parisuhteessa ja käyttäen aseena naispuolsia kavereitani/ ystäviäni väittäen, että ei mies ja nainen voi olla vain kavereita tai ystäviä ellei sitten ole homo.
Ja jos haluaisin olla vastaisuudessa tekemisissä naispuolisten ystävieni tai kavereitteni kanssa tekemisissä, niin hän ei haluaisi olla enää kanssani parisuhteessa.- Hän kun oli kuulemma luullut, että on itsestään selvää, että jos on parisuhteessa, niin silloin automaattisesti mies lopettaa olemasta muihin naispuolisiin kavereihinsa ja ystäviinsä yhteydessä.
Se nyt on suht varmaa, että sukupuolesta riippumatta se häiritsee kumppania, jos toisella on paljon vastakkaisen sukupuolen kavereita. Hyvin usein nämä kaverit on myös sekstailleet jossai
Varmuudesta en tiedä mutta sen tiedän, että minua (olen mies) loukkaisi, jos joku pitäsi minua niin yksinkertaisena ja alkukantaisena oliona, että ajattelisi minun kokevan jokaisen naisen olevan minulle aina ensi-sijassa enemmän ja tai vähemmän potentiaalinen seksikumppani. - Tai ellei olisi niin naisen täytyisi olla, jotenkin hyvin vastenmielnen tai ulkoisesta olemukseltaan jotain hyvin inhottavaa tai muulla tavoin kokisi voivansa siirtää minun käytöksen syyn olevan toisessa, eikä minussa itsessäni, jolloin yhtä lailla toinen voisi olla huomattavan puoleensa vetävän näköinen, jolloin ajattelsi, että minun olisi pakko ajatella vain mahdollisuutta tai pyrkimystä päästä harrastaa seksiä tuon huomattavan puoleensa vetävän näköisen kanssa ja varmasti pettävän, jos vain tilaisuus tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskin syy, no kaikki syyt olleet paskoja mitä minulle eron aikaan sanottu.
Eniten ärsyttää nämä kun tapailuvaiheessa erotaan ja toinen sanoo ettei taida olla prisuhteeseen enää kykenevä. No mitö sitten edes lähtee treffeille jos ei ole kykenevä suhteeseen?!? Tekosyitä sanon minä.Sanos muuta! Itse aina käyn heti alkuun keskustelun mitä toinen on hakemassa ja mielelläni kuulisin tuon jo siinä vaiheessa. Hieman ottaa päähän kun itsellä alkanut jo kehittyä tunteita ja vasta sitten selviääkin, että toinen on alusta saakka tiennyt, ettei syystä tai toisesta pystykään parisuhteeseen. Sitten selittelevät kuinka olivatkin vain jotain kevyempää juttua etsimässä tms. vaikka alussa annettu aivan toisenlaista kuvaa.
Niin totta! Itsellä mies alkoi pakittelemaan siinä kohtaa kun oli kuulemma tajunnut että kohta loppuu viikonloppu yökylät ja muuttuu siihen että aletaan olemaan arkisinkin yhdessä(loma aikaan niin olikin). Siinä kohtaa itselle tuli niin kova kiukku että hel vettiäkös sitten sanoo että haluaa parisuhteen vaikkei oikeasti haluakaan.
Hän kuulemma kyllästyisi ja lähtisi jossain vaiheessa kuitenkin. Lapsia oltaisiin voitu kuitenkin tehdä. Mies mielestään olisi voinut sitteb käydä panemassa minua.
Mies ei ollut kuulemma ajatellut mitään vakavaa ja yritti sada minut uskomaan, että niinhän minäkin olin kuitenkin ajatellut.
Mies ei ollut ajatellut, että minun kanssani pitäisi viettää muutakin aikaa kuin vaan käydä minuutin panemassa. Vaimonsa kanssa halusi elää muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ollut liian hyvä. Olit teeskentelijä.
Kuka ei teeskentele suhteessa? Ainakaan sen alkuvaiheessa? Ei sellaista ihmistä olekaan. Tai on paljonkin, niitä kutsutaan vanhoiksipiioiksi, peräkammarinpojiksi tms. Ihmiset vetävät koko ajan erilaisia rooleja, joista parisuhdeminä on vain yksi.
Naisia liehitellään, jotta saataisiin pillua, jonka saaminen taas on perusedellytys suvulliselle lisääntymiselle. Ja naiset vastaavasti keimailevat miehille saadakseen rakastajan, suojelijan,.elättäjän, ... you name it
Minä en v|tun edessä voimistele. Muutaman vuoden takainen linnatuomio takaa sen että toosaa tulee ovista ja ikkunoista (vaikka olis kalterit).
M38
Vierailija kirjoitti:
En tiedä paskin, mutta jätin miehen kun piti repun naruja vatsaan/rintaan sidottuna solmulla.
Miksi en ymmärrä tätä viestiä yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä paskin, mutta jätin miehen kun piti repun naruja vatsaan/rintaan sidottuna solmulla.
Miksi en ymmärrä tätä viestiä yhtään?
Miten et ymmärtänyt? Siis pitää niitä repuissa olevia naruja kiinni,niissä on ne klipsut jotka yhdistetään rinnan päältä tai jos ei niitä ole niin voi tehdä solmun.
t: eri
En antanut persereikää. pelkkää pildukkaliinaa joka päivä.