Lihapullat on punaista lihaa
Lihapullat kuuluu punaisen lihan kategoriaan. Samoin kuin pekoni ja salami.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanilla päässä napsahtanu. Lääkäri vois määrätä vaikka 170g pekonia ensihätään.
En mä ole vegaani. Syön lihaa mielelläni. Mutta mun mielestä on alhaista ja väärin kutsua lihaläskiknöödeleitä pulliksi, koska ne eivät ole mitään pullia.
Sano sit kaikkia pullia palloiksi jos se noin häirittee.
Mut eihän ne ole pallojakaan. Pallo on symmetrinen muoto kaikista suunnista katsottuna, lihaläskiseosknöödelit eivät sitä ole.
Eikä kyse ole edes mun
Ei siinä tarvii olla lihaa, jos -pullien ei tarvii olla pullia, niin ei silloin tofuliharuoassakaan tarvii olla lihaa.
Eikä tofua.
Teenpä tenään vegaanista lasagnea. Laitan sinne jauhelihaa että maistuu paremmalta ja jätän sen vegaanisen korvikkeen käyttämättä. On se silti vegelasagnea
Vegetrollin voi pekonilla parantaa
Vierailija kirjoitti:
Lihapullat ovat hyvin kypsennettyinä ruskeita eikä punaisia.
Niin ovat naudanpihvitkin. Samaa punaista lihaa sekä naudan jauhelihassa että naudan pihvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanilla päässä napsahtanu. Lääkäri vois määrätä vaikka 170g pekonia ensihätään.
En mä ole vegaani. Syön lihaa mielelläni. Mutta mun mielestä on alhaista ja väärin kutsua lihaläskiknöödeleitä pulliksi, koska ne eivät ole mitään pullia.
Sano sit kaikkia pullia palloiksi jos se noin häirittee.
Mut eihän ne ole pallojakaan. Pallo on symmetrinen muoto kaikista suunnista katsottuna, lihaläskiseosknöödelit eivät sitä ole.
Eikä kyse ole edes mun
Oletko varma, ettei se ole vegelasagnepullaa?
Yhyy kun ei voileipääkään tehdä voista