Oletteko lähteneet maksamakkara-villitykseen mukaan
Tuntuu että kaikkialla on nykyään maksamakkaraa. Ihmiset laittaa sitä leivän päälle ja ihan kaikkialle. Monet somevaikuttajatkin ovat lähteneet tähän villitykseen. Paikoitellen maksamakkara on jo loppu kaupoista.
Paras oli kun lasten koulun joulumyyjäisiin valmistutaan ja vanhempainillassa varmaan 5 äitiä ilmoitti tekevänsä maksamakkarasta jotakin myyjäisiin.
Oletteko lähteneet tähän mukaan? Itsekkin pidän maksamakkarasta mutta laitan sitä vain leivän päälle. Mietin joulutorttuihin mutta enpä tiedä? Onko kukaan testannut?
Kommentit (70)
Minusta maksamakkara on hyvää ranskanleivän päällä ja kaakaolasin kanssa. Minun mielipide on tämä.
Jep. Taisi lähteä siitä kun se joku jenkki-tiktokkaaja maistoi maksamakkaraa ja teki siitä sen biisin.
Olihan tuosta iltalehdessäkin se juttu, muistaakseni syyskuussa?
Maksamakkaraa joulutorttuihin? Mitä vielä...
käyttääkö HK vielä kamaraa maksamakkaroissa, ei ole tarkoitettu ihmisen syötäksi mutta se ei ole turkulaisia haitannut rahan ahneudessaan.
Muutakin eläinjätteitä tonne on tungettu, ei oikein houkuta.
Jouluisin syön maksalaatikkoa, mutta maksamakkaraa en ole syönyt enää vuosikymmeniin.
ENpä ole mitään villitystä huomannut. Itsellä menee 1-2 pötköä kuukaudessa.
Meillä oli tänään ruokana maksamakkara-pekonikeittoa.
Niin mihin muuhun maksamakkkaraa voisi käyttää kuin leivän päälle?
En vanha tuttu on hän, on ihan hyvää syötävää,käytän sitä erillaisiin ruokiin ja perinteisesti leivän päälle.
Koko ikäni oon ostanu maksamakkaraa säännöllisesti, oon kolmekymppinen nainen. Fazer teki vielä joku aika sitten niitä hyviä ei-pehmeitä kaurapuikuloita niin siihen päälle maksamakkaraa ja juustoa, vähäksi aikaa mikroon tai uuniin ja sen jälkeen suolakurkkua päälle ja ääntä kohti! Nam pitääpä ostaa huomenna :D
Juuri söin maksamakkaraleipää. En tiennyt olevani trendikäs
Meillä maksamakkarat syötiin 25v sitten
Vierailija kirjoitti:
Minusta maksamakkara on hyvää ranskanleivän päällä ja kaakaolasin kanssa. Minun mielipide on tämä.
Ah, tuli ihan lapsuus mieleen. Enpä ole pitkään aikaan syönyt. Pitäisiköhän ostaa viikonloppuherkuksi...
Kivikylän maksamakkara on niin hyvää.
Maksalaatikkoa jouluna? Kas kun ei kaurapuurpa
Mä teen maksamakkara kiljua, naapurit tykkää siitä tosi paljon