Miksi mieheni käyttäytyi näin?
Yksi päivä tässä saatoimme lapsia kouluun kävellen, ja mieheni piti minua kädestä kiinni. Kun lapseni parhaan kaverin äiti tuli näköpiirimme (hän on myös hyvä ystäväni, olemme perhetuttuja), niin mieheni irrotti äkkiä kätensä kädestäni. Mitä tämä tarkoittaa? Ensimmäinen ajatukseni oli, että mieheni on kiinnostunut tästä ystävästäni. Vai voiko olla, että häntä ns. "hävettää" pitää kädestäni kiinni julkisesti? Vaikka itse hän siitä kiinni otti, ja ihmisiä tuli vastaan, mutta nimenomaan tämän ystäväni kohdalla halusi äkkiä irrottaa kädestä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihastunut tuohon tai muuta outoa. Narsistit harrastavat tuota.
Et pidä todennäköisenä tai edes mahdollisena, että tosiaan ei halua ns. "paljastaa liikaa"? Mieheni kyllä on melko sulkeutunut henkilö, ja varjelee yksityisyyttänsä/yksityisyyttämme.
Ja siis niin kuin sanoin, tuo ihastuminen ja kiinnostus naiseen oli minunkin ensimmäinen ajatukseni, mutta kunhan tässä nyt yritän pitää yllä toivetta, että voisi olla kysymys jostain muusta.
Ap
Julkiset läheisyydenosoitukset vaan ahdistaa sitä.
Se on kasvanut kateellisessa ilmapiirissä ja kokee, että kynttilä on pidettävä vakan alla tai muuten joku tulee sammuttamaan liekin ja nyysimään kynttilän.
Jotenkin saan tästä kiinni. Jos tämä sinun ystävättäresi on esimerkiksi vähän turhan tahditon tai utelias? Voisiko hän lausahtaa myöhemmin seurassa teidän hellyydestänne jotain sellaista, jonka miehesi kokisi noloksi? Esimerkiksi sanoisi, että viimeksi kun nähtiin, niin näytitte niin rakastuneilta.
Hän voi olla häveliäs, tai pitää hempeiden tunteiden näyttämistä heikkouden merkkinä.
Tuliko vastaan muita tuttuja? Miten reagoi heihin?
Vierailija kirjoitti:
Täähän on ihan selkeä tapaus. Miehelläsi ja tuolla naisella on jotain vispilänkauppaa menossa selkäsi takana. Kysymys vain kuuluu, kuinkakohan kauan heillä on ollut salasuhde vai onko mies vasta lämmittelemässä naista salasuhteeseen. Tuossahan ei ole mitään epäselvyyttä enää. Mutta ap:lle neuvo. Jos haluat saada totuuden ilmi, sun pitää olla ovela ja siihen kuuluu sen, että sun pitää esittää ns. tyhmää miehellesi, sellaista sinisilmäistä höpsänkeikkaa, joka ei tajua epäillä mitään. Niinpä pystyt stalkkaamaan miestäsi kunnolla, sillä kun mies luulee, ettet tajua mitään ja luotat häneen täysillä, hän ei jaksa niin sinnikkäästi peitellä jälkiään päivästä toiseen ja lopulta jää kiinni. Eli älä paljasta enää epäilyjäsi vaan jatka stalkkaamista. Käy läpi kaikki mitä voit niin netissä kuin livenä. Eli some, puhelimet, läppäri, kotona taskut, housuntaskut, takintaskut, lompakot, pankkitilit, auton hansikaslokerot sun muut. K
Jeesus.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. En juuri nyt ehdi vastata aiempiin kommentteihin, vastaan niihin myöhemmin.
Mutta tänään kävin miehen Facebookin hakuhistorian läpi, ja tämä ystäväni oli siellä hakuhistoriassa yksi ensimmäisistä listalla. En tiedä mitä tämä tarkoittaa. Onko mies hakenut hänet siis monta kertaa vai onko hän yksi viimeisimmistä haetuista? Mitkä johtopäätökset vetäisitte tästä?
Ap
Onko tämä kovinkin tavallista, että käydään miehen hakuhistoriat läpi?
Melko outoa käytöstä.
Vaikuttaa provolta, jossa pikkuhiljaa ruokitaan keskustelua syöttämällä lisää "yksityiskohtia".
1/5
Mieheni on todella häveliäs, varautunut ja sulkeutunut persoona, se pitää kyllä paikkansa. Muita tuttuja ei juuri tuolloin tullut vastaan. Mutta voisin kuvitella, että päästäisi kädestä irti myös muiden tuttujen läsnäollessa. Hänellä ei ole tapana näyttää hellyyttä tuttujen läsnäollessa. Eli ehkäpä tein kärpäsestä härkäsen.
Asia on nyt sovittu miehen kanssa. Hän syytti tilanteesta osittain myös itseänsä. Hän alkuun ihmetteli, että mistä moinen epävarmuus minussa huokuu, ja päätteli sitten, että ehkä hän itse ei anna minulle tarpeeksi huomiota arjessa, ja siksi olen epävarma.
Omat fiilikset on nyt vähän sekavat. Luulen, että ymmärsin tuon kädestä irrottamisen itse pahimmalla mahdollisella tavalla, ja sen jälkeen lähdin vainoharhaisena etsimällä etsimään "lisää merkkejä/todisteita". Eihän tuo naisen FB-profiilinkaan etsiminen mitään todista. Itsekin olen vaikka kuinka monen miehen profiilin etsinyt ja "stalkannut" ihan vain uteliaisuudesta ilman mitään syvempiä tunteita suuntaan tai toiseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. En juuri nyt ehdi vastata aiempiin kommentteihin, vastaan niihin myöhemmin.
Mutta tänään kävin miehen Facebookin hakuhistorian läpi, ja tämä ystäväni oli siellä hakuhistoriassa yksi ensimmäisistä listalla. En tiedä mitä tämä tarkoittaa. Onko mies hakenut hänet siis monta kertaa vai onko hän yksi viimeisimmistä haetuista? Mitkä johtopäätökset vetäisitte tästä?
Ap
Onko tämä kovinkin tavallista, että käydään miehen hakuhistoriat läpi?
Melko outoa käytöstä.
Vaikuttaa provolta, jossa pikkuhiljaa ruokitaan keskustelua syöttämällä lisää "yksityiskohtia".
1/5
Kyllä minä silloin tällöin käyn miehen puhelinta läpi. Ihan luvalla, vaikka en siitä tällä kertaa etukäteen ilmoittanutkaan miehelle. Meillä on ns. "avointen puhelinten" politiikka avioliitossamme, eli toisen puhelimelle/koneelle jne. saa mennä.
Ei ole provo.
Ap
Ihan normaalia. Itsekkin erehdyn tekemään tuota jos tuttu sattuu tulemaan vastaan. Tulee vain kiusaantunut olo jostain syystä. Tuntemattomien kohdalla ei väliä.
En jaksanut lukea, eikä minua kiinnosta v i t t u a k a a n sinä ja sinun miehesi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea, eikä minua kiinnosta v i t t u a k a a n sinä ja sinun miehesi.
Okei, no kiva, että tulit sen v i t t u kuitenkin kertomaan.
Ap
ap, oletko selvittäny salaa somea, housujen taskuja jne.?