Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41v nainen ja ahdistaa kun eläkeikäiset miehet katselee!

Vierailija
13.10.2024 |

Aaargh.. Myös tulevat juttelemaan silloin harvoin kun olen ns viihteellä. Ei todellakaan kiinnosta lähes 70v ukot!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen naapurin ukkojen kanssa, ei se minua häiritse.

Vierailija
22/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä naisia kaikki ahistaa, ei voi kun nauraa näille ahistuneille hehhehhehheee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanit on eläkeikäisiä jo 18-vuotiaina

Vierailija
24/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtuu vain omassa päässääsi. Todellisuudessa yli 4-kymppinen nainen on jo näkymätön kaikenikäisille miehille.

Vierailija
25/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtuu vain omassa päässääsi. Todellisuudessa yli 4-kymppinen nainen on jo näkymätön kaikenikäisille miehille.

Äläs nyt, hyvin paljon on itsestä kiinni. Kyllä mulle ainakin nelikymppisenä olisi seuraa yhtä paljon tarjolla kuin parikymppisenäkin.

Vierailija
26/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt, hyvin paljon on itsestä kiinni. Kyllä mulle ainakin nelikymppisenä olisi seuraa yhtä paljon tarjolla kuin parikymppisenäkin.

Sama juttu. Hiljasta oli silloinkin.

Vierailija
27/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs näytät pubiruusulta niin noin siinä käy

Vierailija
28/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa, mutta joskus kadulla joku pappa juttelee 

Olen pitänyt mukavana small talkina. Hieman kuin tapaisi edesmenneen ukkinsa.

Nyt kun itselläkin alkaa 40 lähestyä, on alkanut tuntua, että joissain noissa kohtaamisissa voisi olla jotain flirttailevaa... 

Ehkä ajattelevat, että olen nyt "tarpeeksi vanha"?

Ihan outo juttu.

Ovat minulle yhä sympaattisia pappoja. Sääli, jos täytyy lopettaa tuntemattomille vanhuksille juttelu 

Vierailija
29/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun itselläkin alkaa 40 lähestyä, on alkanut tuntua, että joissain noissa kohtaamisissa voisi olla jotain flirttailevaa... 

Ihan outo juttu.

Ovat minulle yhä sympaattisia pappoja. Sääli, jos täytyy lopettaa tuntemattomille vanhuksille juttelu 

Siinä vaiheessa tosiaan kannattaa lopettaa pappojen kanssa juttelu, kun on niin puutteessa että kuvittelee vanhojen miesten small talkin iskuyritykseksi. 🤗

Vierailija
30/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin vanhat ukot toljottelivat jossain lähikaupassa, olen 42. Mietin että mitä oikein kuvittelevat, ovat isäni ikäisiä. Baareissa en enää juurikaan käy. 

Olet harhainen jos kuvittelet jotain seksuaalista. Ne yksinäiset vanhat ukot tuijottavat ihan kaikkia yhtälailla. Ihmiskontaktin puutetta.

Vierailija
31/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytät heidän silmissään vanhemmalta, lähes ikätoverilta? Moni nelikymppinen on jo pahasti rupsahtanut ja häviää ulkonäössä itsestään huolta pitäneisiin kuusikymppisille.  Katso peiliin!

Vierailija
32/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaise itsesi. Mitä muitten katseet merkitsevät vahvalle itsetuntoiselle. Ne ovat yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
33/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin vanhat ukot toljottelivat jossain lähikaupassa, olen 42. Mietin että mitä oikein kuvittelevat, ovat isäni ikäisiä. Baareissa en enää juurikaan käy. 

MIettivät miten nuori nainen voi olla noin huonossa kunnossa. Sääliksi käy.

Vierailija
34/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oman ikäisesi mies sinua edes halua. Jos haluaisi, keskittyisit ihan muihin asioihin kuin eläkeläisten katseisiin. 

Vierailija
35/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan outo juttu.

Siinä vaiheessa tosiaan kannattaa lopettaa pappojen kanssa juttelu, kun on niin puutteessa että kuvittelee vanhojen miesten small talkin iskuyritykseksi. 🤗

Jep, sama harha kuin joillain miehillä kun kassaneiti puhuu niille.

Ei, se mies joka kiinnittää teihin mitään huomiota... se ei halua teitä.

Vierailija
36/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. On tosiaan öllö tunne, kun huomaa eläkeukkeleiden katselevan sillai. Ei vois vähempää kiinnostaa vanhat äijät.

Vierailija
37/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on se kohderyhmä mitä sulle on enää tarjolla. Etenkin jos olet vähänkään turvonnut.

M62v

Vierailija
38/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 29v kun yks varmaan 30 vuotta vanhempi ukko alkoi yrittää. Se oli ihan todella ahdistavaa. Kyyläsi ku menin pesulle ja uimaan järveen.

Vierailija
39/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naisia kaikki ahistaa, ei voi kun nauraa näille ahistuneille hehhehhehheee....

Mitäs sinä itse, jos baarissa 20+ vanhemmat tädit lähestyvät? Tuskin ilahduttaa. 

Vierailija
40/60 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan outo juttu.

Jep, sama harha kuin joillain miehillä kun kassaneiti puhuu niille.

Ei, se mies joka kiinnittää teihin mitään huomiota... se ei halua te

Helpottavaa kuulla. :) 

Olisi tosi kiusallista, jos papat tulkitsisivat ystävällisyyteni väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan