Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vikana ~50v miehissä

Vierailija
13.10.2024 |

Olen sinkkuaikana tavannut nyt noin 10 miestä, heistä puolet 50v tai yli ja loput on olleet alle 50-vuotiaita.

Onko sattumaa, kun näillä yli 50-vuotiallla ei seiso? On sellaista puolijäykkää tai sitten totaalisen velttoa. Yhdyntä ei onnistu tai ei tunnu miltään.

Minusta en usko johtuvan, koska nuoremmat käyvät ihan kuumana.

Eikö tosiaan yli 50-vuotiailla miehillä enää seiso? Onko tämä yleistä vai onko minulle sattunut vain huono tuuri kerta toisensa jälkeen?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään luin kommentit 74-79, hyviä ja huomioonotettavia ajatuksia. Heitetään nyt vielä lisäksi erektiorengas, vaikka lääkkeiden lisänäkin.

Vierailija
82/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmekös se ettei seiso kun tumputtavat niin vimmatusti..

Eikös tuo tumputtaminen nimenomaan paranna kalun verenkiertoa.

Mutta liika on aina liikaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimman tutkimuksen mukaan 90% erektio ongelmista paranee kun mies vaihtaa laihempaan naiseen!

Putinin trolli äänessä LOL! Täyttä skeidaa.

Vierailija
84/89 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saattaa käydä niin, että ei vaan uuden naisen kanssa ekalla kerralla seiso sitten millään. Minulle kävi näin kerran yhden yön jutussa. Nainen teki voitavansa,  mutta ei vaan alkanut seisomaan. 

Vierailija
85/89 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/89 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin ja oletin kalun lerpahtavan nelikymppisenä ja eihän se seissyt siinä iässä muutatkuin aamuisin. Ex vaimoa ei seksi kiinnostanut ja muutenkin ei ollut enään kiinnostava valtavan perän ja sellun seasta pilkottavan karvakasan kanssa.

Muutama vuosi eron jälkeen sain uuden suhteen ja nyky kumppani huolehtii itsestään. Tämän käkänaisuuden kanssa seisoo tukevasti ja saunassakin rupeaa ottamaan eteen, vaikka pidän sitä epäeroottisena paikkana.

t Ykä56

Vierailija
87/89 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex rouvan kanssa ei ollut ongelmia seisokin kanssa ja orgasmi tuli joskus liiankin nopeasti. Nyt vuotta vanhempana uuden naisen kanssa on hieman noita aloituksessa kuvattuja ongelmia. Syinä jännitys uuden naisen kanssa sekä se, ettei nainen tunnu oikein kostuvan (ex suorastaan valui) ja vaginakin tuntuu väljemmältä kuin exällä. Toisalta on kiva, kun nainen kuitenkin nauttii, saa orgasmeja ja meidän petipuuhamme kestävät usein toista tuntia. Exä taas ei koskaan saanut orgasmeja yhdynnässä. Eli nykytilanteeseen olen tyytyväisempi, vaikken itse aina pääsekään huipulle.

Vierailija
88/89 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nyt. Itselläni 50 lähestyy lähestymistään ja samanlaisia oireita on alkanut ilmaantumaan. Samalla hiuksissani on havaittavissa kaljuuntumista ja silmissä ikänäköä.

Jotta laitetaan long covidin piikkiin tämä vaikka, en ymmärrä mikä muu voisi olla syynä?

Vierailija
89/89 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin seisoo vaikka 50 vuotias olen.  Johtunee 26 vuotiaasta tyttöystävästä. Ei minullakaan värähdä oman ikäisille rupsahtaneille laardikasoille.