Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vikana ~50v miehissä

Vierailija
13.10.2024 |

Olen sinkkuaikana tavannut nyt noin 10 miestä, heistä puolet 50v tai yli ja loput on olleet alle 50-vuotiaita.

Onko sattumaa, kun näillä yli 50-vuotiallla ei seiso? On sellaista puolijäykkää tai sitten totaalisen velttoa. Yhdyntä ei onnistu tai ei tunnu miltään.

Minusta en usko johtuvan, koska nuoremmat käyvät ihan kuumana.

Eikö tosiaan yli 50-vuotiailla miehillä enää seiso? Onko tämä yleistä vai onko minulle sattunut vain huono tuuri kerta toisensa jälkeen?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uutena juttuna olen huomannut, että hän kesken yhdynnän saattaa runkata itseään hetken. Olen joskus ihmetellyt miksi. Vastaus oli, että on mukavaa runkata samalla kun katsoo ja koskettelee minua toisella kädellä. Olen tarjoutunut antamaan hänelle käsihoitoa tai suuhoitoa tuossa tilanteessa, mutta sitä hän ei halunnut.

Palstamiehet, onko runkkailu kesken aktin oikeasti mieluista, vai olisiko kyse siitä, että mies haluaa parannella erektiotaan omin käsin?

Jos se runkkaus on tollasta kovaa niin aikalailla varma et just tää masturbointi aspekti. Sä et tee tarpeeksi kovaa sitä ja meinaa lerpahtaa.

Kiitos vastauksesta. En ihan tajua. Onko siis normaalia, että lerpahtaa kesken yhdynnän? Ja että kovuutta pitää parannella omin käsin?

Mietin, voisinko minä naisena tehdä jotain asian hyväksi. Vai onko vain todettava, että ikä ei tule yksin. Ja onko tämä ongelma miehen mielestä? Vai onko tosiaan niin, että runkkailu kesken seksin tuntuu hyvältä ja mies tekee sitä ihan sen vuoksi? Itseäni ei varsinaisesti haittaa, hämmentää vain. 

Vierailija
62/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla siinä syy, että mies masturboi liikaa ja liian kovin ottein. Siksi ei tule yhdynnässä ja kalu on puolikova. Olen huomannut miesten runkatessa seksimme aikana, että otteet ovat aika nopeat ja rajut.

Myös alkoa saattaa mennä liikaa. 

Ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uutena juttuna olen huomannut, että hän kesken yhdynnän saattaa runkata itseään hetken. Olen joskus ihmetellyt miksi. Vastaus oli, että on mukavaa runkata samalla kun katsoo ja koskettelee minua toisella kädellä. Olen tarjoutunut antamaan hänelle käsihoitoa tai suuhoitoa tuossa tilanteessa, mutta sitä hän ei halunnut.

Palstamiehet, onko runkkailu kesken aktin oikeasti mieluista, vai olisiko kyse siitä, että mies haluaa parannella erektiotaan omin käsin?

Jos se runkkaus on tollasta kovaa niin aikalailla varma et just tää masturbointi aspekti. Sä et tee tarpeeksi kovaa sitä ja meinaa lerpahtaa.

Kiitos vastauksesta. En ihan tajua. Onko siis normaalia, että lerpahtaa kesken yhdynnän? Ja että kovuutta pitää parannella omin käsin?

Mietin, voisinko minä naisena tehdä jotain asian hyväksi.

Luulisin, että pelkää, että erektio loppuu kesken. Tuleeko orgasmi kuitenkin, kun on sisälläsi? Ihan voi olla kyse siitä. Haluja voi olla kovastikin, mutta kyky ei riitä

Vierailija
64/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus nrolle 63: Kyllä, mieheni tulee kyllä yhdynnässä sisälleni, siinä ei ole ongelmaa. 

Jos kyse on siitä että mieheni pelkää erektion loppuvan kesken, niin ehkä voisin auttaa häntä asiassa. Vaikka sormettamalla itseäni hänen runkatessaan itseään. Ja yleisesti panostamaan vaikka suihinottoon esileikin yhteydessä. Yleensä esileikki on meillä sitä, että hän lämmittelee minua. Aiemmin mieheni on ollut kovana ihan vaan siitä, että riisuunnun. Ehkä nyt on minun vuoroni pitää myös häntä hyvänä.

Vierailija
65/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä sinä täällä leuhkit kuin ääliö? Itse, näin naisena, olen tavannut juuri tuollaisia miehiä, jotka tarvitsevat armottoman puristuksen tai lerpahtaa. Eli kädellä jos olen vaikka alussa heitä runkannut, niin kehoittavat, että purista kovempaa, vielä kovempaa. Ei mitenkään normaali kosketus. Sitten kesken panon lerpahtaa ja vain kovaa runkkaamalla saa kovaksi ja laukeamaan. Panosta ei tule mitään.

Tämä oli siis vastaus seuraavaan

"Toivotaan, että sinäkin saat vielä joku päivä semmosta lypsävää pillua, niin et enää tuollaisia kirjottele."

Koska tiedän, mitä hyvä pillu tarkoittaa.

Vierailija
66/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe, joka liippaa läheltä oman miehen tilannetta. Hän on siis nelikymppinen, minä eli nainen häntä vähän nuorempi.

Vuosia sitten, suhteemme alkuaikoina, hän oli kova kuin rautakanki. Nyttemmin hän ei ole enää yhtä kova. Ja uutena juttuna olen huomannut, että hän kesken yhdynnän saattaa runkata itseään hetken. Olen joskus ihmetellyt miksi. Vastaus oli, että on mukavaa runkata samalla kun katsoo ja koskettelee minua toisella kädellä. Olen tarjoutunut antamaan hänelle käsihoitoa tai suuhoitoa tuossa tilanteessa, mutta sitä hän ei halunnut.

Lerppakulli tottunut masturboimiseen eikä yhdyntä naisen kanssa enää tunnu tarpeeksi hyvältä. Näin yksinkertaista. Kannattaa kiertää nämä tumputtajat kaukaa.

Vierailija
67/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aihe, joka liippaa läheltä oman miehen tilannetta. Hän on siis nelikymppinen, minä eli nainen häntä vähän nuorempi.

Vuosia sitten, suhteemme alkuaikoina, hän oli kova kuin rautakanki. Nyttemmin hän ei ole enää yhtä kova. Ja uutena juttuna olen huomannut, että hän kesken yhdynnän saattaa runkata itseään hetken. Olen joskus ihmetellyt miksi. Vastaus oli, että on mukavaa runkata samalla kun katsoo ja koskettelee minua toisella kädellä. Olen tarjoutunut antamaan hänelle käsihoitoa tai suuhoitoa tuossa tilanteessa, mutta sitä hän ei halunnut.

Lerppakulli tottunut masturboimiseen eikä yhdyntä naisen kanssa enää tunnu tarpeeksi hyvältä. Näin yksinkertaista. Kannattaa kiertää nämä tumputtajat kaukaa.

Oletko samaa mieltä naisista, jotka hyväilee itseään seksin aikana?

Sun luonne saa aikaan erektio-ongelmia.

Vierailija
68/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olin ekaa kertaa 50+ miehen kanssa, hän koki melkoista jännitystä, josta johtuen ei seissyt kunnolla. Pahoitteli itse tilannetta. Alkujännityksestä kun päästiin, niin seuraavilla kerroilla on seissyt kuin rautakanki. Hoikka, hyväkuntoinen mies. Itse olen alle 40.

Minä olen miettinyt myös tuota, että jännittääkö heitä. Itse kun olen nuorempi, 40-vuotias.

Ap

Jos on pitkä tauko takana ja on pitkän aikaa huudettu monesta tuutista, ettei sen ikäisistä miehistä ole enää seksihommissa mihinkään. Nuorta ja ulkommaklaista se olla pitää. Onko ihme, jos tulee vähän suorituspaineita?

Vierailija
69/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin, voisinko minä naisena tehdä jotain asian hyväksi.

Nainen ei ole koskaan niin *tiukka* kuin oma käsi.

Vierailija
70/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmekös se ettei seiso kun tumputtavat niin vimmatusti..

Eikös tuo tumputtaminen nimenomaan paranna kalun verenkiertoa.

Kyllä, mutta pimpsa ei ole koskaan niin *tiukka* kuin oma käsi.

Vierailija
71/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan kaikki ja naiset ovat täydellisiä, jos ei jopa hieman enemmän.

Vierailija
72/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman tutkimuksen mukaan 90% erektio ongelmista paranee kun mies vaihtaa laihempaan naiseen!

Vierailija
73/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimman tutkimuksen mukaan 90% erektio ongelmista paranee kun mies vaihtaa laihempaan naiseen!

Fakta, jota naiset väittävät valheeksi.

Vierailija
74/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksusti toimittu, kun et siihen ensimmäiseen kertaan turhautunut.

Miehillä suorituspaineet ovat kovat ja vielä jos on nuorempi partneri niin ehkä vielä enemmän.

Niistä kun pääsee eroon, niin alkaa toimia ja sitten tarvittaessa lääketukea mukaan - voivathan naisetkin käyttää vaikka liukastetta paikkohinsa, pikku juttu.

Vierailija
75/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä (60v) uskoisin, että jos "runkkaa" kesken yhdynnän niin pyrkii saamaa lisää kovuutta peliin. Suorituspaineita saattaa olla. Mitä vaativampi mielikuva naisesta, sitä kovempi paine suorittaa. Niinhän se ei saisi olla. Leikkisyyttä peliin.

Vierailija
76/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus nrolle 63: Kyllä, mieheni tulee kyllä yhdynnässä sisälleni, siinä ei ole ongelmaa. 

Jos kyse on siitä että mieheni pelkää erektion loppuvan kesken, niin ehkä voisin auttaa häntä asiassa. Vaikka sormettamalla itseäni hänen runkatessaan itseään. Ja yleisesti panostamaan vaikka suihinottoon esileikin yhteydessä. Yleensä esileikki on meillä sitä, että hän lämmittelee minua. Aiemmin mieheni on ollut kovana ihan vaan siitä, että riisuunnun. Ehkä nyt on minun vuoroni pitää myös häntä hyvänä.

Ilman muuta hyvänäpitoa puolin ja toisin. Onko Taladafilit ja Sildenafilit kokeiltu? Jos ei niin ne kyllä auttavat yleensä merkittävästikin asiaa (auttavat kiihottunutta pysymään kovempana)

Vierailija
77/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muistetaan taas se nuppipuoli. Jos pelkää erektion loppuvan, niin ajattelee sitä seksin aikana. Ja silloin se myös loppuu. Yhdynnän aikana pitäisi olla mielessä ainoastaan spermojen tuuttaaminen syvälle vaginan uumeniin. No toki naisen tyydyttäminen ennen sitä, mutta ei siis mitään liikoja funtsimisia tai pelkäämisiä.

Vierailija
78/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä on paineita uuden kumppanina kanssa, kun pitää saada kivikova erktio, että pystyy työntymään sisään ja saada se pysymään niin pitkään, että nainen laukeaa. Ei siis saa laueta liian aikaisin, eikä saa erektio yhtään laskea.

Vierailija
79/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vielä auttaa, jos mies vaikka kuvittelisi jotain niitä omia fantasioitaan, vaikka niitä mitä ei ääneen kumppanilleen edes voi/halua kertoa.

Vierailija
80/89 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkeapuakin on tarjolla. Mutta ei auta stressiin, paitsi voi tuoda itsevarmuutta. Sindenafil antaa kovemman erektion, mutta vaikutus ei kestä pitkään ja usein sivuvaikutukset vahvempia. Tadalafil vaikuttaa pitkään, mutta ei ole niin vahvaa.

Ei lääkkeitä pidä hävetä, itselläni erektion vei burnout ja sen kautta fyysinen sairastuminen. Sain hiljalleen seksikykyni takaisin erektiolääkkeiden avulla, ja seksi alkoi pelaamaan jossain kohtaa vanhaan malliin. Ei ole häpeä syödä lääkkeitä. Nuorena(tai no aika pitkäänkin) itselläni oli todella korkea libido, koka toi ongelmiakin, ja erektio on kestävä ja kova. Kunto oli rautaa. Mutta elämä tuo kaikenlaista eteen, ja tilanteet muuttuvat.