Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vikana ~50v miehissä?

Vierailija
13.10.2024 |

Olen sinkkuaikana tavannut nyt noin 10 miestä, heistä puolet 50v tai yli ja loput on olleet alle 50-vuotiaita.

Onko sattumaa, kun näillä yli 50-vuotiallla ei seiso? On sellaista puolijäykkää tai sitten totaalisen velttoa. Yhdyntä ei onnistu tai ei tunnu miltään.

Minusta en usko johtuvan, koska nuoremmat käyvät ihan kuumana.

Eikö tosiaan yli 50-vuotiailla miehillä enää seiso? Onko tämä yleistä vai onko minulle sattunut vain huono tuuri kerta toisensa jälkeen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepelvaltimotauti aiheuttaa tuollaisen ongelman muutamia vuosia ennen kuin se sitten alkaa aiheuttaa sydänoireita (rintakipu, sydäninfarkti). Häpyvaltimot miehellä ovat halkaisijaltaan noin puolet sepelvaltimoista, joten niissä ahtautuminen alkaa näkyä aiemmassa vaiheessa. Eli siis jos viiskymppisellä miehellä erektio-ogelmia niin pitää tarkistaa ettei ole koholla verenpaine ja LDL-kolesteroli. Niiden yhdistelmä johtaa valtimotautiin. Tästä tapahtumien järjestyksestä on oma kokemus.

Lääkehoito auttaa palauttamaan stondiksen (sildenafil).

Aikuisdiabetes on myös yhtenä yleisenä syynä..

Vierailija
22/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepelvaltimotauti aiheuttaa tuollaisen ongelman muutamia vuosia ennen kuin se sitten alkaa aiheuttaa sydänoireita (rintakipu, sydäninfarkti). Häpyvaltimot miehellä ovat halkaisijaltaan noin puolet sepelvaltimoista, joten niissä ahtautuminen alkaa näkyä aiemmassa vaiheessa. Eli siis jos viiskymppisellä miehellä erektio-ogelmia niin pitää tarkistaa ettei ole koholla verenpaine ja LDL-kolesteroli. Niiden yhdistelmä johtaa valtimotautiin. Tästä tapahtumien järjestyksestä on oma kokemus.

Lääkehoito auttaa palauttamaan stondiksen (sildenafil)..

Aikuisdiabetes on myös yhtenä yleisenä syynä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on sama kokemus. Olen itse normaalipainoinen, nätiksi kehuttu ja itsekin ns. aktiivinen, joten ehkä ei syy siinä, että en olisi ns. viehättävä. Ikää 47 itsellä. Turhauttavaa se on.

Vierailija
24/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella johtuu lääkkeistä.

Vierailija
25/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumatyö, miesten alapään verenkierto ei toimi kunnolla.

Vierailija
26/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istumatyö, miesten alapään verenkierto ei toimi kunnolla..

Vierailija
27/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän on sama kokemus. Olen itse normaalipainoinen,. nätiksi kehuttu ja itsekin ns. aktiivinen, joten ehkä ei syy siinä, että en olisi ns. viehättävä. Ikää 47 itsellä. Turhauttavaa se on.

Vierailija
28/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän on sama kokemus. Olen itse normaalipainoinen,. nätiksi kehuttu ja itsekin ns. aktiivinen, joten ehkä ei syy siinä, että en olisi ns. viehättävä. Ikää 47 itsellä. Turhauttavaa se on..

Vierailija
29/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on. Seisoo kun holvastin tana kun on päivää vaille 50v ja heti kun rajapyykki ohitettu, niin lerppukullihan se on.

Noh, oma kokemus on se, että se on naisesta kiinni. Tuollainen kolmikymppinen innokas nuori nainen pitää yli viiskymppisenkin kangen kovana

m55

Vierailija
30/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Seisoo kun holvastin tana kun on päivää vaille 50v ja heti kun rajapyykki ohitettu, niin lerppukullihan se on.

Noh, oma kokemus on se, että se on naisesta kiinni. Tuollainen kolmikymppinen innokas nuori nainen pitää yli viiskymppisenkin kangen kovana.

m55

Vierailija
31/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, oma kokemus on se, että se on naisesta kiinni. Tuollainen kolmikymppinen innokas nuori nainen pitää yli viiskymppisenkin kangen kovana.

m55

Vierailija
32/44 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
33/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m55

.

Vierailija
34/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ettei yleisesti mikään! Mieheni on nippa nappa 60v. ja parempaa seksikumppania saa hakea. Ainakin kerran viikossa on seksiä, ja millaista! Hän ajattelee tarpeitani: suuseksiä, eri asentoja, hidasta, nopeaa tunteen mukaan.Ja minä teen myös hänelle kaikenlaista. Mielikuvitus rajana! Häneltä ei aina tule orgasmia yhdynnässä, mutta käsillä sitten. Myös tekovagina joskus auttaa. Eli ei voi yleistää!

N.56 v.

Vierailija
35/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 64v ja toisaalta joutuu napsimaan sildenafiiliä että seisokki pysyy rouvaa tyydyttävällä tasolla, toisaalta taas kestää ylettömän kauan saada orkku. Usein lopettelen jo aikaisemmin. Runkkaamalla saan orkut kyllä.

Rouva on sinänsä kaunis ja kiva ihminen ja sopivan piukan tuntuinen.  

Vierailija
36/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaatko siinä vaimosi aikana? Sekin on ihan hyvä juttu! Minun mieheni tekee sitä siinä vierelläni, jos muuten vähän hankalaa. Joskus myös teen sitä hänelle samalla tai teen myös itselleni, usein ollessani mahallani. Kaikki keinot sallittuja 😌

Vierailija
37/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaatko siinä vaimosi aikana? Sekin on ihan hyvä juttu! Minun mieheni tekee sitä siinä vierelläni, jos muuten vähän hankalaa. Joskus myös teen sitä hänelle samalla tai teen myös itselleni, usein ollessani mahallani. Kaikki keinot sallittuja 😌

Mieheni on 69 ja minä 51

Vierailija
38/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä erikoista. Kyllä minulla seisoo ja on aina seisonut tarvittaessa. Silloinkin kun olen ollut umpijurrissa. En rökaa, nykyisin en juuri dokaa ja liikuntaa harrastan tietysti. Ylipainoa ei ole, six pack erottuu selvästi ja kroppa on muutenkin sellaista uimarimallia kuten on aina ollut. M54

Vierailija
39/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso minullakaan viisikymppisen lerpahtaneen nahkan kanssa. Kolmekymppisten mimmien kanssa seisoo aina ja jaksan panna vaikka koko yön. Vika voi olla myös naisessa vaikka onkin mukava miehiä syyllistää kaikesta.

Vierailija
40/44 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat kohteliaisuuttaan päättäneet yrittää vaikka et ole heidän mielestään riittävän kuuma/kiihottava mutta ei sitten tästä syystä ole onnistunut.