Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs teidän sunnuntaihin?

Vierailija
13.10.2024 |

Itse makaan kuumeessa kotona koko päivän.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLC:ltä alkaa kohta uusi kausi 90 days Fiancee, sen seuraamista, siivoskelua. Pesen pyykkiä koneellisen-pari. Lenkki ja ruoan valmistamista. Kotoa muuttanut aikuinen lapsi tulee syömään. Illalla saunaan.

Vierailija
2/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mielessä kauniiden naisten pierut ja kakat. Niitä suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lähtee. Join yhden kylmän 8% oluen ja teen kohta aamupalaa.

Vierailija
4/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusaunan laitan kohta tulille ja otan olutta, erittäin usvainen keli tähän aikaan tuo mukavan spookyn ja halloweenimaisen fiiliksen. Tää päivä tulee olee hyvä. 

Vierailija
5/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TLC:ltä alkaa kohta uusi kausi 90 days Fiancee, sen seuraamista, siivoskelua. Pesen pyykkiä koneellisen-pari. Lenkki ja ruoan valmistamista. Kotoa muuttanut aikuinen lapsi tulee syömään. Illalla saunaan.

90 days fiancee on hyvä, en tiennytkään että alkaa uusi kausi. Ap

Vierailija
6/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen siitä, kun paino on lähtenyt viimeinkin laskemaan. Haaveilen ensi kesästä kun olen normaalipainoinen. Ainakin teen kaikkeni sen eteen ja uskon siihen.

Vierailija
7/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90 days fiancee on hyvä, en tiennytkään että alkaa uusi kausi. Ap

Ei kokonaan uusi mutta olen näin sunnuntai-aamuisin seurannut uusintoja niin niistä vanhoista jaksoista viime sunnuntaina loppui edellinen kausi ja nyt alkaa Before 90 days versio tms.

Vierailija
8/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoro töissä, eli ehdin tässä aamulla laittaa ruokaa ja pestä koneellisen pyykkiä, sitten töihin. Ajattelin mennä pyörällä niin saa pienen happihypyn samalla, työmatka vain viitisen kilometriä.

Jos olisi vapaapäivä niin tekisin pihan syystöitä, mutta eivätköhän ne odota. Kivaa sunnuntaita kaikille :)

Vierailija
9/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa pitäisi käydä ja sen jälkeen kuntosalille

Vierailija
10/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aikaisin ja olen lukenut kirjaa. Kohta teen kotijalkahoidon ja kasvohoidon. Iltapäivällä menemme asuntonäytölle. Kiva fiilis on. 

Vierailija
11/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala mieheni kanssa ja sit pestään eteisen pitkä matto painepesurilla. Kissan ulkoilutusta. Iltapäivällä ystävän kanssa luontoon kuvaamaan ruskan rippeitä. Toivon aurinkoista päivää. 

Vierailija
12/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloitsen siitä, kun paino on lähtenyt viimeinkin laskemaan. Haaveilen ensi kesästä kun olen normaalipainoinen. Ainakin teen kaikkeni sen eteen ja uskon siihen.

Hieno homma! Minulla vähän sama homma laihdutuksen kanssa meneillään. Nyt alkaa huomata miten vanhat housut käyvät suuriksi. 

Vierailija
13/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menen katsomaan Suomi-Englanti matsia stadionille.  Oi Suomi on! No hävitäänhän me kuitenkin.

Vierailija
14/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma! Minulla vähän sama homma laihdutuksen kanssa meneillään. Nyt alkaa huomata miten vanhat housut käyvät suuriksi. 

Hyvä sinä!

Vierailija
15/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään menen katsomaan Suomi-Englanti matsia stadionille.  Oi Suomi on! No hävitäänhän me kuitenkin.

Oliko kalliit liput? Mitä kautta hankit ne?

Vierailija
16/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä on samanlainen päivä kuin vuoden muinakin päivinä, eli silakointia palstalla 7-23. Aion tehdä tänään taas 100 aloitusta persuista, Riikasta ja Petteristä.

T: SilakkaRasmus

Vierailija
17/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä ollaan syyslomaa viettämässä. Syötiin juuri aamupalaa ja lämmitetään leivinuunia, aiotaan laittaa sinne paisti.. Järvellä on todella sankka sumu. Kun kävin ulkona kuului sumun seasta kuikan huuto. Luulin, etteivät enää ole maisemissa.

Aion lämmittää jo ajoissa tänään saunan. Mies on menossa lähistöllä asuvan banhemman sukulaisen kanssa kävelylle. 

Vierailija
18/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just heräsin, syön aamupalaa ja katson eilistä masked singeriä kun en eilen jaksanut valvoa. Kohta lenkille ja loppupäivä sängyssä makoilua/kattelen telkasta uusintoja sarjoista joita en koskaan viikolla katso kun menen jo klo 18 nukkumaan.

Vierailija
19/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet hoidettu ja nyt aamupalaa itselle. Onpa kaunis aamu, kun samaan aikaan sumu ja kuura. Päivän työlista on pitkä. 

Vierailija
20/32 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että täällä on pari painonpudotuksessa onnistunutta. Minä en kuulu niihin ja saa tosissaan kohta miettiä mitä päälleen laittaa. Housut ei ole mennyt kiinni enää kuukausiin. Kunnon perimenopaussi rengas kasvanut vyötärön ympärille. Mutta yritettävä on taistella vastaan. Paino on heitellyt 10-15kg tässä vuosien varrella. Peri on lopuillaan menopaussi tuloillaan ja tuntuu sille että joka kolmas vuosi teen tämän laihdutusprojektin. Joten kun on kahvi juotu niin menen kävelylle. Siellä on kirpeä aamu. Leppoisa sunnuntai tulossa. Elän tämän kuin huomenna ei olisi riskiä tulla kutsutuksi töihin.