Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini haukkuu kokoani todella ällöttävällä tavalla. Meinaa todella mennä nuppi nurin.

Vierailija
12.10.2024 |

Olen sanonut hänelle jo useamman kerran, että minun kokoani ei tarvitse jatkossa kommentoida, laihduin tai lihoin. 

Aiemmin siis todella raivokkaasti haukkunut läskiksi ja sellaista tässä viime vuosina kun lihoin yhden tapahtuman jälkeen. 

No, hän on selvinpäin mukava mutta haukkuu kun on päissään. 

Eilen taas oli mukava ilta mutta yhtäkkiä se piru taas ilmestyi. Kysyi kuinka monta kiloa aion vielä lihoa ja nyrpisti naamaansa katsoessaan minua päästä varpaisiin. Lisäksi haukkui minut muutenkin. 

Suutuin ja uhkasin jopa väkivallalla jos ei ole hiljaa. Tiedän, se oli väärin enkä ole väkivaltainen oikeasti. En koskenut häneen vaikka yllytti minua satuttamaan häntä. Sanoin sen sijaan, että lähtee kotoani aamulla enkä halua nähdä häntä. 

Aamulla oli hiljainen ja lähti. En sanonut mitään. 

Surettaa ja ottaa päähän kun on niin ilkeä ja minä räjähdän sitten. 

Tiedä onko muuta vaihtoehtoa kuin katkaista välit.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja painosi?

Vierailija
2/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että meinasi mennä kuppi nurin? Nyt sanoit nuppi. Voitko hieman avata tuota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän perheessä on pahoja ongelmia.

Vierailija
4/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen laihduttamaan.

Vierailija
5/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa alkoholia. Se vaan ei sovi kaikille. 

Vierailija
6/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaatekokosi?

Xs

M-L

Lehmä

Valas

Jabba the hut?

Äiti mee pois!

Ap

Vierailija
7/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuppi vai kuppi?

Vierailija
8/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä tuollaista kuuntelet? Kai sä olet aikuinen ihminen joka itse päättää ottaako p-kapuhetta vastaan vai ei?

Vierailija
9/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ålå kutsu. Miksi tavata, kun jää paha mieli?

Vierailija
10/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit ja käsittele asiaa vaikka lyhytterapiassa psykoterapeutin kanssa. 

Minun äitini on oppinut olemaan kommentoimatta, siihen meni vain neljäkymmentä vuotta. Olen 45 ja pari viimeistä vuotta saanut olla rauhassa.

Itse rajoitin äidin tapaamista vain kerran muutamaksi viikoksi, kun olin niin kuormittunut. Sanoin alusta asti, että tämä on väliaikaista, mutta taisi silti olla kova paikka. 

Opettele lähtemään pois tilanteista, joissa äitisi sikailee. Väkivallalla uhkaaminen ei ole hyvä juttu. 

Voimia sinulle!

Vierailija
11/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaatekokosi?

Xs

M-L

Lehmä

Valas

Jabba the hut?

Mitä sillä on väliä? Oli koko mikä tahansa, ei ole äidin asia sitä kännipäissään kommentoida. Ovat äiti ja tytär kännänneet keskenään ja riitautuneet. 

Vierailija
12/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, hän on selvinpäin mukava mutta haukkuu kun on päissään."

Älä anna hänen tulla teille kännissä äläkä anna ryypätä teillä. Tämä saattaa ehkäistä tuollaiset tilanteet ennen kuin ne kärjistyvät.

Vierailija
13/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mummooni samasta syystä katkaissut välit.

Kannattaa muistaa ettet voi toisten käyttäytymistä muuttaa, mutta voit itsesi. Mikä tarkoittaa, että sinä olet vastuussa siitä haluatko tuollaisen ihmisen kanssa olla tekemisissä vai et.

Vierailija
14/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, hän on selvinpäin mukava mutta haukkuu kun on päissään."

Älä anna hänen tulla teille kännissä äläkä anna ryypätä teillä. Tämä saattaa ehkäistä tuollaiset tilanteet ennen kuin ne kärjistyvät.

Lisään vielä, että jos tuo osoittautuu mahdottomaksi, niin voisit ehkä tavata häntä vain hänen luonaan tai muuten muualla kuin sinun luonasi. Silloin sinun on helpompi yksinkertaisesti lähteä pois, jos hän alkaa ottaa alkoa ja/tai haukkua.

Vierailija
15/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo katkaise. Väkivaltainen verbaliikka ja väkivallalla uhkailu on merkii siitä että ollaan menty pitkälle rajojen yli

Tosiaan kokosi ei kuulu kenellekään mutta ymmärrän myös ahdistuksen siitä, varsinkin jos on itse kasvanut aikana kun ruuasta on ollut pulaa

Vierailija
16/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa tuo väkivallalla uhkailu. Äitisi on paljon vanhempi. Rumasti äitisi teki, mutta hän on varmasti huolissaan. Tuohan ylipaino terveysriskejä mukanaan.

Vierailija
17/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nuppi vai kuppi?

Sama kiinnostaa minuakin, miksi ei AP vastaa

Vierailija
18/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahempaa tuo väkivallalla uhkailu. Äitisi on paljon vanhempi. Rumasti äitisi teki, mutta hän on varmasti huolissaan. Tuohan ylipaino terveysriskejä mukanaan.

No ei ole! Typerälle boomereille pitää nyt ja aina näyttää kaapin paikka. Omilta äidiltäni otin rinnakkaispankkikortin itselleni kun ei osannut käyttäytyä.

Vierailija
19/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän perheessä on pahoja ongelmia.

Teidän perheessä on paino ongelmia.

Vierailija
20/94 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hänellä ole alkoholiongelma, johon tulisi puuttua? Siitä muiden dissauskin saa sysäyksensä.