Ei helvetti! Ei ole tosi! Sinne meni ostokset!
Tää on niin uskomatonta, että pakko jakaa teidän(kin) kans, vaikka mut tunnistettaiskin tästä. :) Terveiset vain kavereille ;)
Eli kävin äidin kans kaupassa ja ostettiin aika paljon ruokaa, yhteensä kolme pussia. No äiti meni vielä apteekkiin (joka siis kaupan yhteydessä) ja minä lähdin viemään tavarat autoon. No menin autolle ja löin tavarat peräkonttiin (äidillä ei koskaan ole peräkontti lukossa ja auto aina inva-paikalla) ja lähdin viemään kärryjä takaisin ja jäin odottamaan äitiä apteekista. Sitten kävelimme takaisin ulos ja inva-paikalle päin. Kunnes äiti kysyi, mihin olen vielä menossa, kun autohan on tossa oikealla! Olin, että wtf? Inva-paikkahan on tuolla puolen. "Niin mutta mehän laitettiin auto tuohon kärryjen lähelle..." V***u se oli just samanlainen auto ja inva-paikalla, johon laitoin ne ostokset xD Ja se auto toki oli jo lähtenyt! Ei helvetti. Oltiin vähän aikaa ihan hiljaa, ja sitten naurettiin. Nyt odotellaan josko joku palauttais meidän ostokset, vai lähdenkö uudestaan ostamaan ruoat. Niin tyhmää, että nyt vaan naurattaa, varmaan se vitutuskin tulee kohta.
Kommentit (69)
Miten voi olla niin hyvä tuuri, että myös siinä inva-paikan autossa takakontti ei ollut lukossa?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin hyvä tuuri, että myös siinä inva-paikan autossa takakontti ei ollut lukossa?
Saman merkkinen, eli siinäkään ei mene takaluukku automaattisesti lukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman merkkinen, eli siinäkään ei mene takaluukku automaattisesti lukkoon?
Missä autossa takakontti ei mene automaattisesti lukkoon?
Autois menee lukkoon ovet itestään - toi on feikki juttu. Eikä vois löytyy yhtä tyhmää ihmistä että pitää luukkujaan auki.
Ysärillä silloisessa kämpässään yksi kaveri oli suihkussa sillä aikaa kun sen frendi odotteli sitä olohuoneessa. Ovikello soi ja tää frendi meni avaamaan. Sisälle porhaltaa sellainen pitkätukkahevari, moikkaa nyökkäämällä tätä frendiä ja menee olohuoneeseen istumaan sohvalle. Frendi ajattelee että okei, en tunne tätä tyyppiä mutta se on varmaan joku uus tuttavuus. Sitten sen hevarin ilme menee oudoksi, pällyilee ympärilleen kauhistuneena, pomppaa ylös sohvalta ja syöksyy ulos mitään sanomatta. Tää frendi on ihan että mitä helvettiä. Kun kaveri tulee suihkusta, niin hän tajuaa frendinsä selityksestä että kyseessä täytyi olla kerrosta alempana olevan kämpän tyyppejä. Hevari oli eksynyt väärään kerrokseen ja väärään kämppään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua mietitytti, että millainen ihminen ei lukitse auton ovia kauppaan mennessään?
Eikö nyt ole automaattilukitus kaikissa kärryissä jotka kulkevat vielä?
Pikkukylässä asuva. Monesti näkee lukitsemattomia autoja siellä täällä. Parhaimmat ovat vielä käynnissä vaikka ketään ei ole kyydissä.
Ei ole automaattilukitusta kaikissa ja vaikka oliskin niin pitää sitä nappia ainakin painaa.
Ei tarvi. Meidän auto menee itsestään lukkoon alle minuutissa, kun avain on kantaman ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua mietitytti, että millainen ihminen ei lukitse auton ovia kauppaan mennessään?
Pikkukylässä asuva. Monesti näkee lukitsemattomia autoja siellä täällä. Parhaimmat ovat vielä käynnissä vaikka ketään ei ole kyydissä.
Ei ole automaattilukitusta kaikissa ja vaikka oliskin niin pitää sitä nappia ainakin painaa.
Ei tarvi. Meidän auto menee itsestään lukkoon alle minuutissa, kun avain on kantaman ulkopuolella.
Ihanko teidän autossa menee. Koetapa arvata onko kaikissa autoissa sama toiminto?
Minä menin autolla parkkiin. Siinä on näköetäisyydellä pankkiautomaatti. Nostin kässyä, ja käännyin lähteäkseni autolleni.
Siellä 2 tyyppiä oli auton oven kahvoissa kiinni. Minä huutamaan, että mitä te mun autoon ootte menossa.
Noh nyt oli niin, että siinä seisoi 2 samalaista autoa vierekkäin, ja ne tyypit oli kyllä menossa ihan omaan autoonsa.
Oho sori.
Vierailija kirjoitti:
Hahahhahah
Tämä on juuri niitä, jotka naurattavat silloin, kun sattuu jollekin muulle. Aloittajaa ei varmasti naurata ennen kuin vuosien päästä.
Onneksi suuri osa autoilijoista pitää ovet ja takaluukun lukossa. Mutta ei aina kaikki. Äitini oli kerran eräällä kauppareissulla mennyt autoon ja ihmetellyt outoja radiolaitteita. Milloin hänen miehensä on tuollaiset laittanut, kun ei ole ennen huomannut. Sitten oli hoksannut istuvansa poliisiautossa. Oli samanlainen siviilisaab kuin heillä.
Vierailija kirjoitti:
Autois menee lukkoon ovet itestään - toi on feikki juttu. Eikä vois löytyy yhtä tyhmää ihmistä että pitää luukkujaan auki.
Ei todellakaan mene! Ehkä joissakin uusissa, joissa ei tarvita edes avaimia, mutta itse en ole tähän päivään mennessä ajanut kuin yhdellä sellaisella, jossa menivät. Oli vuokra-auto työmatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä menin autolla parkkiin. Siinä on näköetäisyydellä pankkiautomaatti. Nostin kässyä, ja käännyin lähteäkseni autolleni.
Siellä 2 tyyppiä oli auton oven kahvoissa kiinni. Minä huutamaan, että mitä te mun autoon ootte menossa.
Noh nyt oli niin, että siinä seisoi 2 samalaista autoa vierekkäin, ja ne tyypit oli kyllä menossa ihan omaan autoonsa.
Oho sori.
Minua ei kukaan nähnyt, kun olin väärän auton kahvassa kiinni. Onneksi oli ovi lukossa. No, ei muuta kun seuraava auto. Lukossa sekin, enhän minä koskaan laita ovia lukkoon. Sitten piti tosissaan etsiä se oma auto. Välissä oli joku iso auto niin, että en huomannut sitä heti vaan ne kaksi samanlaista.
Kuinkahan moni on pyrkinyt minun lukitsemattomaan autoon? Pitääkin joskus vilkaista takakonttia, onko siellä jotain outoa tavaraa.
Minulla on aina auton ovet auki. Irtotavaran saa ottaa muttei mitään saa palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä maalla lukita edes asuntojen ovia. Mitä suotta, eihän täällä kulje ketään. Ne lukitsemattomat autot ovat usein sellaista mallia ja hintaluokkaa, että ei niitä kukaan huoli kuin vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Jossain perähikiällä tai-ja lappiaboriginaalit. Alkuameebaniljakkaita. Ihminen kuitenkin evoluutio-opin mukaan. Seassa edelleen yksittäisiä aivottomia rutaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka auton peräkontin ovi ole yhtälailla lukossa, jos auton ovetkin on?
En ole ikinä omistanut autoa, jonka peräluukku täytyisi erikseen avata. Silloinhan pitäisi olla myös oma avain siihen peräluukkuun. En nyt oikein tajua.
Tai no, ajoinhan minä jotain pikku Fiatia jo 70-luvulla. Saattoihan siinä olla eri avain takaluukulle. Tai en kyllä usko.
En ole ikinä omistanut autoa, jonka peräluukkua ei tarvitsisi erikseen avata. Ja kyllä, sama aivan on käynyt myös peräluukkuun. En ole varma, onko käynyt kaikista jo 1970-luvulla, mutta ainakin nykyisissä käy. Tankin korkille voi olla eri avain.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka auton peräkontin ovi ole yhtälailla lukossa, jos auton ovetkin on?
En ole ikinä omistanut autoa, jonka peräluukku täytyisi erikseen avata. Silloinhan pitäisi olla myös oma avain siihen peräluukkuun. En nyt oikein tajua.
Tai no, ajoinhan minä jotain pikku Fiatia jo 70-luvulla. Saattoihan siinä olla eri avain takaluukulle. Tai en kyllä usko.
No mulla on ollut auto, jossa ei ollut keskuslukitusta ja peräkontti piti erikseen lukita. Sen sai myös jäämään ilman lukitusta, eli oli mahdollista, että ovet on lukossa, mutta kontti auki.
Tällä hetkellä mulla on auto, vuosimallia -99 jossa ei myöskään ole keskuslukitusta, mutta peräkontti pitää JOKA kerta avata avaimella. Se menee aina lukkoon, kun sen sulkee.
Että kyllä sitä ihan monenlaisia autoja on olemassa ja edelleen ajossa.
Aika harvoin tulee peräkonttiin katsottua, ruokaostokset pistän yleensä takapenkille. Pitänee vilkaista löytyykö perästä ylimääräistä tavaraa.
Mutta joo, kyllä noita väärään autoon menemisiä näköjään sattuu toisinaan. Viimeksi viime keväänä, vaikka jäi vain yritykseksi. Vuokra-autolla olin liikkeellä ja autoa lähestyessä painoin avaimesta nappia ja kuulin että lukot raksahti auki. Ei tullut katsottua vilkkuja. Aloin vaan ramplaamaan kahvoja ja ihmettelin miksei ovet aukea. No sitten lopulta tajusin että se oikea auto olikin siinä seuraavana rivissä.
Sekin taitaa olla aika yleistä että joku tulee vahingossa väärään autoon. Vähän aikaa siinä molemmin puolin ihmeteltiin että mitä hittoa, ja todettiin että oho, väärä auto.
Minäkin olen päätynyt kasarilla toisen samanlaisen saabin sisälle. En kyllä ehtinyt yrittää käynnistää, kun jotenkin auto vaikutti oudolta sisältä. Vähin äänin vaihdoin sitten muutaman auton päässä olevaan oikean autoon. Rekkarin alkukin oli molemmissa sama.