Ei helvetti! Ei ole tosi! Sinne meni ostokset!
Tää on niin uskomatonta, että pakko jakaa teidän(kin) kans, vaikka mut tunnistettaiskin tästä. :) Terveiset vain kavereille ;)
Eli kävin äidin kans kaupassa ja ostettiin aika paljon ruokaa, yhteensä kolme pussia. No äiti meni vielä apteekkiin (joka siis kaupan yhteydessä) ja minä lähdin viemään tavarat autoon. No menin autolle ja löin tavarat peräkonttiin (äidillä ei koskaan ole peräkontti lukossa ja auto aina inva-paikalla) ja lähdin viemään kärryjä takaisin ja jäin odottamaan äitiä apteekista. Sitten kävelimme takaisin ulos ja inva-paikalle päin. Kunnes äiti kysyi, mihin olen vielä menossa, kun autohan on tossa oikealla! Olin, että wtf? Inva-paikkahan on tuolla puolen. "Niin mutta mehän laitettiin auto tuohon kärryjen lähelle..." V***u se oli just samanlainen auto ja inva-paikalla, johon laitoin ne ostokset xD Ja se auto toki oli jo lähtenyt! Ei helvetti. Oltiin vähän aikaa ihan hiljaa, ja sitten naurettiin. Nyt odotellaan josko joku palauttais meidän ostokset, vai lähdenkö uudestaan ostamaan ruoat. Niin tyhmää, että nyt vaan naurattaa, varmaan se vitutuskin tulee kohta.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka auton peräkontin ovi ole yhtälailla lukossa, jos auton ovetkin on?
En ole ikinä omistanut autoa, jonka peräluukku täytyisi erikseen avata. Silloinhan pitäisi olla myös oma avain siihen peräluukkuun. En nyt oikein tajua.
Tai no, ajoinhan minä jotain pikku Fiatia jo 70-luvulla. Saattoihan siinä olla eri avain takaluukulle. Tai en kyllä usko.
No mulla on ollut auto, jossa ei ollut keskuslukitusta ja peräkontti piti erikseen lukita. Sen sai myös jäämään ilman lukitusta, eli oli mahdollista, että ovet on lukossa, mutta kontti auki.
Tällä hetkellä mulla on auto, vuosimallia -99 jossa ei myöskään ole keskuslukitusta, mutta peräkontti pitää JOKA kerta avata avaimella. Se menee aina lukkoon, kun sen sulkee.
Että kyllä sitä ihan monenlaisia autoja on olemassa ja edelleen ajossa.
Erään kerran oli meidän farmariauton ovet lukossa ja avain sisällä. Vähän katsottiin ensin ympärille ennen kuin joku ryömi takaluukun kautta avaamaan ovet.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan tuon mahtavan kiroilun ja meuhkaamisen lomassa kävit kuitenkin nätisti pyytämässä kauppaa tsekkaamaan sen toisen auton rekkarin ja ottamaan niihin yhteyttä?
Olet varmaan todella kivaa ja empaattista seuraa ja aivan mahtava tyyppi.
On se outoa et toisessa samanlaisessa autossa kanssa takakontti auki. Ja ostoskärryteline ilmeisesti ihan vieressä, olisin itse jäänyt auton viereen odottaa äitiä,ettei kukaan vie ostoskasseja jos olisi ollut oma auto.
Vierailija kirjoitti:
Näihin keskuslukitus-kysymyksiin. Niin ei ole semmosta automaattista paina-napista-lukitusta, vaan avaimella vääntäessä menee ovet lukkoon, mutta ei koske peräkonttia. Tämä täytyy erikseen käydä sulkemassa. En tiedä tyyppivika vai ihan yleinen ominaisuus. Ap.
No sellanen avaimesta painamalla lukitus on ollut kaikissa autoissa jo 2000-luvun alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin keskuslukitus-kysymyksiin. Niin ei ole semmosta automaattista paina-napista-lukitusta, vaan avaimella vääntäessä menee ovet lukkoon, mutta ei koske peräkonttia. Tämä täytyy erikseen käydä sulkemassa. En tiedä tyyppivika vai ihan yleinen ominaisuus. Ap.
No sellanen avaimesta painamalla lukitus on ollut kaikissa autoissa jo 2000-luvun alusta lähtien.
No ei kai silloin vaihdettu vanhoihin autoihin uusia lukitussysteemejä. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai silloin vaihdettu vanhoihin autoihin uusia lukitussysteemejä. Haloo.
Ei tietenkään dorka, vaan että 2000-luvun alusta lähtien on uusissa autoissa ollut tuollainen lukitus, kuten tuossa jo sanoin.
Eli ei nykypäivänä enää joudu avaimella lukitsemaan ovia, ei ole joutunut enää reiluun vuosikymmeneen.
Jos joku ajaa tuota vanhemmalla, muulla kuin harrasteautolla, niin sellaisen kommentointia ei voi ottaa todesta.
Silloin on jo pahasti korvien välissä vikaa.
Ap, kuuluuko asiasta mitään uutta?
Samoin kävi entisen poikaystävän kanssa, olimme käymässä Särkänniemessä ja parkkiksella sitten hypättiin täysin saman väriseen ja -merkkiseen autoon ja alettiin ihmetellä kun ei käynnisty. No tajuttiinpa ajoissa että väärä auto! Onneksi omistaja ei tullut paikalle.