Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä raskauden jälkeen jääneelle roikkumahalle?

Vierailija
15.02.2007 |

Siis se nahka jäi löllymään, ekassa raskaudessa kaikki " meni sisään" mutta nyt ei. Auttaako jumppa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

plastiikkakirurgi sanoi, että semmoiseen reppuun ei auta muu kuin leikkaus, sillä lihakset ovat erkaantuneet toisitaan ja niitä ei jumpalla saa yhteen.

Vierailija
2/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

plastiikkakirurgi sanoi, että semmoiseen reppuun ei auta muu kuin leikkaus, sillä lihakset ovat erkaantuneet toisitaan ja niitä ei jumpalla saa yhteen.

Eipä taida plastiikkakirurgi tietää ihmisen anatomiasta mitään. Jumppa jos mikä auttaa lihaksiin! Syvät lihakset ekaks kuntoon ja sen jälkeen muu mikä ulospäin näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkupainoilla ja paljon toistoja kuluttaa rasvaa ja kiinteyttää

Vierailija
4/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin luulin, ettei tehoa mikään, mutta pääti kokeilla.

Liityin keventäjiin (painoa ei ollut yhtään ylimääräistä, eli olin normaalin painoindeksin rajoissa), jotta sain ruokavalioni varmasti terveelliseksi.

Jumppasin noin 4 kertaa viikossa kunnon kiinteytystä ja vatsoihin keskityin erityisesti. Venyttelin myös hyin aina joka ilta (venyttelyllä hoikistava vaikutus).

Kas, neljän kuukauden kuluttua röllö oli tiessään! Sain itselleni saman vatsan, joka minulla oli ennen lastensaantia ja kyllä itsetunto nousi kohisemalla ylöspäin, vaikkei se mahani varassa roikukaan ;)

Suosittelen!

Vierailija
6/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma kehittyy viikko viikolta tehokkaammaksi, eli kroppa solakoituu jatkuvasti.

Siellä on myös mahtava ruokapäiväkirja, johon merkkaat, mitä olet syönyt ja päiväkirja laske puolestasi kalorit. Samalta sivulta näet, kuinka paljon voit vielä päivän aikana kaloreita syödä. Lisäksi ruokaympyrä kehittyy koko ajan syödessäsi kertoen, oletko syönyt oikeassa mittakaavassa esim hiilareita, proteiineja, rasvoja jne. Kaikkiin ruokiin löytyy resepti ala Kati Nappa. Todella hyvää ruokaa! Herkkujakin on melkein joka päivälle :)

Mulla ei ole Keventäjistä muuta kuin hyvää sanottavaa!

Vierailija
8/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omakohtaista kokemusta roikkuvan mahaNAHAN kitistymisestä (ei kirurgisesta) niin kertokaahan! Jään innolla odottelemaan.

Vierailija
9/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja takuulla löysää nahkaa ei mikään maailman jumppa kiinteytä... Hih, tulipas naurettua vedet silmissä! Itse olen päätynyt siihen, että tiputan painoa vielä pari kiloa ja varaan ajan plastiikkakirurgille.

Nahkani on niin löysä, että jää jopa housun vetoketjun väliin ja voitte arvata että sattuu! Olen saanut lapseni nuorina, kuopukseni 26-vuotiaana, mutta suuret vatsat tuhosivat todella mahani ihon... No, haitta ei ole edes vain kosmeettinen vaan tosiaan hankaloittaa muullakin keinoin, joten leikkaukseen aion, vaikka lainarahalla...

Vierailija
10/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedät hiuspampulalla sen liikanahan tuonne kyljelle ja sidot kiinni, jää käsivarren taakse piiloon ja vatsa näyttää taas timmiltä. Tosin napa voi sitten vähän " puoltaa" sinne pampulaan päin mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
11/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarvis vähän rasvaimuakin, koska kyseessä ei ole pelkkä nahka vaan myös rasvaa mukana.

Vierailija
12/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä nahan palautumisessa ihmisten välillä suuria eroja?

Vierailija
13/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

konkreettiset ohjeet, ruokavalio on kondiksessa mutta jos vaikka joka toinen päivä sais jumpatua...kuinka kauan riittävä määrä ? Puoli tuntia ? Entäs ne venytykset? Mulla on kroppa niiiin jumissa kannettuani esikoistani, nukuttuani mitä huonommissa asennoissa ja...istuttuani netissä :(

Vierailija
15/15 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveyssuuntaan n. 10cm alueesta arpea --> sitä ei jumpalla poisteta kun ihoa on huomattavasti paljon enemmän kun ympärimenoon tarvitsee. Arvettoman mahan saa ehkä jumpalla yms. pois. Mitä enenmmän laihdutan ja jumppaan sitä isommaksi ja roikkuvammaksi (samalla kyllä tyhjenee kun rasva poistuu) tuo nahka tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi