Miksi jotkut ottaa yhtäkkiä tatuointeja kädet täyteen
Saattaa olla ettet nää vaikka puoleen vuoteen jotain tuttua ja seuraavalla kerralla kun näet on hän kauttaaltaan tatuointien peitossa. Olen luullut että jokaisella tatuoinnilla pitäisi olla joku älykäs tarkoitus, mutta jotkut ilmeisesti vain ottaa niitä ottamisen ilosta paikat täyteen?
Kommentit (82)
Oliko aloittajan näkemä tuttu pukeutunut puoli vuotta aikaisemmin niin, ettei hänellä voinut olla tatuointeja jo silloin koska ne olisivat näkyneet?
Entiset koulukiusaajat kokoontumassa heti aamutuimaan..
Miksiköhän aina kun uutisoidaan ihmisistä jotka ovat taloudellisessa ahdingossa ja/tai eivät työllisty, niin kyseisillä ihmisillä on lähes poikkeuksetta näkyviä tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Entiset koulukiusaajat kokoontumassa heti aamutuimaan..
Ai kun pohtivat, miksi joku ottaa tatskoja? Aha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkällä aikavälillä olisi sitten soveliasta ottaa? Kysyn vaan etten vahingossakaan pahoita kenenkään tuttuni mieltä
Ne on muistoja jostain tärkeistä elämässä tapahtuneista asioista. Esim 1 tatuointi 2-5v välein.
Juu, tämän takia aina valkoisella rozkaväellä on tassutatuointeja ja eri isien siittämien lasten nimiä kirjailtuna nahkaan.
Koska pakko päästä piirtämään ihoon koska liian lapsellista piirtää paperiin. Vaikka yleensä nämä ihmiset ovat henkisesti lapsia, sellaista valkoroskaväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän aina kun uutisoidaan ihmisistä jotka ovat taloudellisessa ahdingossa ja/tai eivät työllisty, niin kyseisillä ihmisillä on lähes poikkeuksetta näkyviä tatuointeja?
Tätä muuten minäkin olen ihmetellyt. Itse kun aikoinani olin köyhä (mm. useiden kuukausien ajan 40 % leikatulla toimeentulotuella) niin ei kyllä olisi ollut tatuointeihin eikä lävistyksiin varaa, kun riittävän ruoankin hankkiminen teki tiukkaa. Nyt sitten mediassa nämä surkeaa köyhyyttään valittavat useimmiten ovat laajasti tatuoituja tuoreen näköisillä kuvilla ja omaavat usein vielä runsaasti naamalävistyksiäkin. Joskus vielä pakettiin kuuluu myös useampi iso koira ja/tai lauma kissoja. Kyllähän siinä mieleen tulee, että ehkä se taloustilanne ei olisi niin tiukka sittenkään jos menoja pikkuisen priorisoitaisiin...
Vierailija kirjoitti:
Sopeutumattomuus. Tatuoinnit ovat hiljaista kapinaa.
Niillä on rumia kohtia ihossa tai iho on muuten ruma? Ruman värinen, luomia liikaa jne. Itselläni on kaunis iho, ei tulisi mielenkään pilata sitä tatuoinneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä muuten minäkin olen ihmetellyt. Itse kun aikoinani olin köyhä (mm. useiden kuukausien ajan 40 % leikatulla toimeentulotuella) niin ei kyllä olisi ollut tatuointeihin eikä lävistyksiin varaa, kun riittävän ruoankin hankkiminen teki tiukkaa. Nyt sitten mediassa nämä surkeaa köyhyyttään valittavat useimmiten ovat laajasti tatuoituja tuoreen näköisillä kuvilla ja omaavat usein vielä runsaasti naamalävistyksiäkin. Joskus vielä pakettiin kuuluu myös useampi iso koira ja/tai lauma kissoja. Kyllähän siinä mieleen tulee, että ehkä se taloustilanne ei olisi niin tiukka sittenkään jos menoja pikkuisen priorisoitaisiin...
Ei tatuointikone ja muste maksa paljon. Halpa harrastus. Kaverit ovat roadmaneja, saavat ilmaiseksi tatuoinnit.
Mun esihenkilöllå on kaulasta alaspäin molemmat kädetkin tatuoituja. Arvatkaa onko noloa että yritysasiakkaat eivät halua tehdä hänen kanssaan sopimuksia ja sen lisäksi on tosi epäpätevä eikä ymmärrä ja osaa asioita? Meitä on sen johdosta lähtenyt pois ja.me jotka vielä ollaan koetetaan sinnitellä. Tosin saikulla on paljon porukkaa ollut. Hän ei ymmärrä johtajuudesta mitään istuu vaan sirona ja nättinä ja hyväntuoksuisena toimistossaan muttei hoida hänelle kuuluvia asioita! Ja Me muut sitten juostaan burnoutin partaalla hoitamassa hänen asioitaan.
Maalasin lapsena ikkunoita vesiväreillä. Jotkut lapset piirtää seiniin. Sama meno jää päälle joillekin. Aika harmiton harrastus.
Joo samaa ihmetellyt. Näitä näkee paljon esim kaupankassoilla? Ovat kaikenlisäksi aika hurjia kuvia kuten suuri pääkallo, enkeli/piru, puukonkuva yms. Sellainen nätti tatuointi on ok kuten kukka, eläin tai vaikka lastensa nimet mutta että päästä varpaisiin hurjia kuvioita ja kuvia.
Tatuoiminen kuului alku aikojen metsästysriitteihin. Kyllä nykyäänkin tatuointi otetaan yleensä silloin, kun uskoo itseensä ja siihenn, että on saavuttanut jotakin. Kun mies alkaa saamaan pimppaa ja nainen hoksaa saavansa helposti miestä, niin kohta laitellaan tatuointia. Niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Vaikka käyn itse kokoaikatöissä ei mulla olis varaa moneen lemmieläimeen tai tauointeihin ja lävistyksiin! Aivan absurdia kun miettii. Nuorena varmaan otettu mutta eivät mieti yhtään tulevaisuutta miltä se iso käärme tai piru näyttää työhaastattelussa tai että on lävistyksiä korvat ja naamat täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkällä aikavälillä olisi sitten soveliasta ottaa? Kysyn vaan etten vahingossakaan pahoita kenenkään tuttuni mieltä
Ne on muistoja jostain tärkeistä elämässä tapahtuneista asioista. Esim 1 tatuointi 2-5v välein.
Juu, tämän takia aina valkoisella rozkaväellä on tassutatuointeja ja eri isien siittämien lasten nimiä kirjailtuna nahkaan.
Miespuolisilla. Naisilla on rakennekynnet, tekoripset ja hiuspidennykset.
Kenelläkään tatuointityypillä ei yleensä ole luonnollisen näköistä naista.
Naiset pukeutuvat usein nahkahameeseen.
Yleensä tatuoidut ihmiset kokevat olevansa syvällisempiä. Kuuntelevat paljon rock-musiikkia. Naisilla on shokkivärjätty tukka. Ovat persoonaltaan keskimmääräistä mustavalkoisempia. Mystisiä. Uskovat jälleensyntymiseen. (Koska arkussa tatuoinnit näyttävät typeriltä).
Kokevat olevansa valittuja. Keskimmääräistä parempi kipukynnys, koska tatuointikoneella hakkaaminen sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoiminen kuului alku aikojen metsästysriitteihin. Kyllä nykyäänkin tatuointi otetaan yleensä silloin, kun uskoo itseensä ja siihenn, että on saavuttanut jotakin. Kun mies alkaa saamaan pimppaa ja nainen hoksaa saavansa helposti miestä, niin kohta laitellaan tatuointia. Niin se vaan menee.
Tatuoidut ovat seksuaalisesti aktiivisempia.
Olen kavereista huomannut, että kun yhden ottaa, niin siitä se sitten alkaa. Aika harvalla on vain yksi tatuointi.