Miksi jotkut ottaa yhtäkkiä tatuointeja kädet täyteen
Saattaa olla ettet nää vaikka puoleen vuoteen jotain tuttua ja seuraavalla kerralla kun näet on hän kauttaaltaan tatuointien peitossa. Olen luullut että jokaisella tatuoinnilla pitäisi olla joku älykäs tarkoitus, mutta jotkut ilmeisesti vain ottaa niitä ottamisen ilosta paikat täyteen?
Kommentit (82)
Pikkulapsena tykkäsin piirrellä tussilla käsiin, isä poisti piirrustukset tärpätillä. Aika pian opin että vain paperille piirretään, ei ihoon. Kasvatus meni ilmeisesti perille kun yhtään "kuvaa" ei ihossani ole.
Ennen linnakundeilla ja merimiehillä oli tatskoja. Kai he aikansa kuluksi toisiinsa piirtelivät. Itse en aio koskaan ottaa tatuointeja. Luulen että kyllästyisin lopulta niihin ihollani. Tai sitten haalistuisisivat rumiksi mustelman näköisiksi ajan saatossa.
Noihan kuluvat pois ajan kanssa. Sitten se on semmoinen musta mössö. Pitää hakata uudestaan se muste siihen.
Ennen likoilla oli kiiltokuvavihkoja.
Uudet ajat.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olisin halunnut kielilävistyksen. Aattelin ottaa sen ennen viikonloppua, olin menossa bussilla kotikylään.
Jazka (vai mikä se on) piti vastaanottoa kampissa. Menin sisälle matkalaukun kanssa. Pyysin kielilävistystä. Ehdotti minulle, että ensin käyn syömässä jotain, jotta verensokeri nousee. Kävin syömässä, en palannut.
Onnittelut. Varmasti elämäsi parhaimpia päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaemaan he haluavat olla trendikkäitä ja kuulua massaan.
Paras tapa tunnistaa todellinen wt- henkilö. Koskee yhtälailla normiduunaria kuin " huippu"kokkeja, - poliitikkoja jne. Sivistyksen mittari.
Kun annat sille pikkusormen, se vie koko käden. Kirjaimellisesti.
Ehkei heillä aikaisemmin ole ollut rahaa tai uskallusta, ja nyt kertaheitolla ottavat useamman jo kauan haaveillun tatskan kun ovat paremmissa varoissa tai päässeet pelostaan yli ensimmäisen jälkeen. Moni myös nimenomaan pitää enemmän tatuoidusta lookista, eli juurikin esim. koko kädet täynnä, kuin vain pari satunnaista leimaa siellä täällä.
Lisäksi, nykyään kun tatuoinnit ovat ihan tavallinen juttu, jokaisen taustalla ei tarvitse olla mitään erikoista "tarinaa" (joita ennenkin joutui selittelemään lähinnä tatuointikielteisten tentatessa). Suurin osa ottaa tatuointeja itselleen mieleisistä aiheista, ihan vain sillä perusteella että ne näyttävät kivoilta. Esim. kaverillani on useampi tatska lapsuuden lempipiirretyistään.
Jos minä otaisin joskus tatuoinnin käsiin niin se kuvio näyttäisi samalta kuin kädet autoremontin jälkeen. Sen jälkeen käsien pesun kanssa ei olisi niin tarkkaa.
Merkki älyllisen pääoman vähyydestä- tarve tulla nähdyksi. Tatuointeja, naamalävistyksiä ja shokkiväritukkaa näkee enimmäkseen potentiaalisella wt-väestöllä.
Itsellä ei ole yhtään ja olen ylpeä kauniista ihostani.
Se on sleeve eli hiatatuointi. Sitten kun tatuointeihin kyllästyy niin koko käsivarsi väritetään mustaksi.
Se suunnittelee vankilapakoa ja tatuointien joukkoon on piilotettu vihjeet.
Vierailija kirjoitti:
Se on sleeve eli hiatatuointi. Sitten kun tatuointeihin kyllästyy niin koko käsivarsi väritetään mustaksi.
Hia? Eikö sentään hiha?
Mulla on koko perseen kokoinen tatuointi, kaulailevat hevoset. Miehet yleensä hiukan hämmentyy tuosta. Mutta tuohan sen katseleminen rakkautta ja hyvää oloa
Ei kai enää, onhan tuo muoti poistumassa onneksi jo.
Jos jollakin on pienet alkoholit ja lääkitys, tulee nuorena näitä "hyviä ideoita" mieleen? Ellei ihan selvänä innostu. Mutta myöhemmin voisi katua jos on liikaa kuvia ja jos tuli väärät. On parempi valita se selkeämpi kuva sitten (vaikka ruusu, ei lilja tai pentagrammi eikä se suttu) ja paras tekijä. Edelleen muste on synteettinen ja allergisoiva, siellä ei ole luomua.
Vierailija kirjoitti:
Mun esihenkilöllå on kaulasta alaspäin molemmat kädetkin tatuoituja. Arvatkaa onko noloa että yritysasiakkaat eivät halua tehdä hänen kanssaan sopimuksia ja sen lisäksi on tosi epäpätevä eikä ymmärrä ja osaa asioita? Meitä on sen johdosta lähtenyt pois ja.me jotka vielä ollaan koetetaan sinnitellä. Tosin saikulla on paljon porukkaa ollut. Hän ei ymmärrä johtajuudesta mitään istuu vaan sirona ja nättinä ja hyväntuoksuisena toimistossaan muttei hoida hänelle kuuluvia asioita! Ja Me muut sitten juostaan burnoutin partaalla hoitamassa hänen asioitaan.
Jonkun firman myyjä tuli kauppaamaan palveluitaan ja kun rystysiin oli tatuoitu HATE oli selvää, etten halua olla sen firman kanssa missään tekemisissä. Harmi sinänsä, koska kaveri oli yrittämässä elättää itseään ja muuten siisti pukeutumiseltaan. Kannattaisi joka tapauksessa aloittaa niiden tatuointien poistamisella, jos kauppaa aikoo saada aikaan konservatiivisilla aloilla. Joku toinen tatuointi olisi ehkä ollut sopuisampi asiakkaan kannalta. Korjaisi edes tussilla Haten Mateksi, niin saattaisi jopa naurattaa ja siksi myyjästä jäädä parempi mielikuva.
Käten jo niitä täys.Ovat kalliita .Säästän rahaa nyt , seuraava kohde on nilkat ja pohje.
Vaemaan he haluavat olla trendikkäitä ja kuulua massaan.