Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?

Vierailija
11.10.2024 |

Tasa-arvon vuoksi naisille vastaava kysely.

Kommentit (586)

Vierailija
561/586 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A$AP, P. Diddy ja Bill Cosby. Koska olen blackowned. Annan mielelläni kaikille rimjobit ja otan blowbangit. Tämä siis ykkösfantaziani, todellisuudessa olen joutunut tyytymään Kontulan somppuihin, tosin niiltä saa samoja mömmöjä kuin Cosbylta, ja ne hakkaa kuten A$AP ja Diddy. Musta kulttuuri on niin paljon parempaa kuin suomalainen junttius. Äänestän aina vihreitä.

T: palstanainen 40 vee

No onpa pelottava väkivaltarikollinen

Pohjois-Korean Suuri Johtajakin poseeraa aina lasten kanssa.

Voisitko selvittää ajatuksenjuoksuasi? Mikä tuossa videossa saa sinut pitämään kyseistä henkilöä jotenkin pahana ihmisenä? Itse näen, että hän vaikuttaa hyväsydämiseltä, ja kohtelee lasta todella kauniisti ja kannustavasti.

Vierailija
562/586 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Hunnam ja sais mielellään olla ne vähän pidemmät hiukset taakse suittuna. Soan liivi päällä, mutta erittäin hottis myös puku päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/586 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramses 2. ja Seksikäs Suklaa on mun mielestä ihania nallukoita. Ois kivaa sänkypuuhat niiden kanssa ja sitten jotain hyvää syötävää. 

Vierailija
564/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ano Turtiainen.

Vierailija
565/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A$AP, P. Diddy ja Bill Cosby. Koska olen blackowned. Annan mielelläni kaikille rimjobit ja otan blowbangit. Tämä siis ykkösfantaziani, todellisuudessa olen joutunut tyytymään Kontulan somppuihin, tosin niiltä saa samoja mömmöjä kuin Cosbylta, ja ne hakkaa kuten A$AP ja Diddy. Musta kulttuuri on niin paljon parempaa kuin suomalainen junttius. Äänestän aina vihreitä.

T: palstanainen 40 vee

No onpa pelottava väkivaltarikollinen

Pohjois-Korean Suuri Johtajakin poseeraa aina lasten kanssa.

Voisitko selvittää ajatuksenjuoksuasi? Mikä tuossa videossa saa sinut pitämään kyseistä henkilöä jotenkin pahana ihmisenä? Itse näen, että hän vaikutt

Ihmettelen kanssa kuinka tuo yksi niputti ASAP Rockyn samaan Diddyn ja Cosbyn kanssa. Nuo kaksi jälkimmäistä ovat täyttä saastaa ja ovat hyväksikäyttäneet lapsia ja naisia, mutta Rocky vaikuttaa enimmäkseen ihan kivalta ja rennolta tyypiltä. 

Vierailija
566/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cillian Murphy tänne ja heti! Ainoa elossa oleva julkkismies, mikä aiheuttaa minussa jopa teini-ihastusmaisia tunteita. Alain Delon oli nuorempana myös, nythän hän on jo kuollutkin. Ja Peter O'Toole Arabian Lawrencen aikaan. Siinä on oikeastaan ainoat 3 julkkismiestä joihin olen etäihastunut elokuvien kautta, muut on korkeintaan että joo ihan kivan näköinen mutta ei nappaa.

Vierailija
567/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

benedict cumberbatch

Vierailija
568/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mennään vain ulkoisella olemuksella, niin oikeastaan kuka tahansa niistä Erikoisjoukot-tvsarjan neljästä kouluttajasta. 

Vierailija
569/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mennään vain ulkoisella olemuksella, niin oikeastaan kuka tahansa niistä Erikoisjoukot-tvsarjan neljästä kouluttajasta. 

Sulla taitaa olla jonkinmoinen fetissi kouluttajiin.

Vierailija
570/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike Myers (joo olen outo)

Vierailija
571/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänteen.

Vierailija
572/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obaman. On älykäs, valovoimainen ja empaattinen. 

Vierailija
573/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun Alan Rickman

Minä voisin mennä Severus Snapeksi pukeutuneen Alan Rickmanin kanssa.

Mä otan sitten Alanin Robin Hoodista.

Hei, muistatteko sen Robin Hood tv-sarjan jostain kasarin lopulta, ehkä? Siinä oli jumalattoman söpö pitkätukka pääosassa. Olin aivan rakastunut häneen.

Michael Praed

Kiitos, juuri hän. Poikamaisen söpö ja sielukas.  En uskalla katsoa miltä näyttää nyt..

Tsekkasin. 64 v harmaa ukkeli. 

Tämähän oli Emmerdalessa muutama vuosi sitten ja ikäisekseen oikein charmantti. Esitti sen yhden eläinlääkärin ja jonkun toisen kyläläisen isää. Olikohan Tracyn?

Vierailija
574/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rafael Nadal

Menikö 17 sivua ennen kuin ensimmäinen urheilija mainittiin? En jaksa selata takaisin.

Ei mennyt. Aikoja sitten jo manittu Teemu Selänne ja Mikko Koivu. 

Siis, oikeasti urheilija.

Jo ekalla sivulla on ekat kaksi ja tokalla sivullakin ainakin yksi ihan oikea urheilija. Tai joo, osa on entisiä jo uransa lopettaneita mutta niin on Nadalkin.

Vierailija
575/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vladimir Putinin. Osoittelisin sormella sen pikkupojan kokoista pippeliä huutonaurun säestyksellä...ja kaiken tämän jälkeen sanoisin, sori,nyt särkee päätä, eiköhän käydä vaan nukkumaan.

Mutta jos sitä pikkuhomoa oikein sitä panettaa, niin menköön mokoma pikkuhintti vetämään vaikka Lavrovia perseeseen.

Vierailija
576/586 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä nyt varsinaisesti oo julkkis, mut telkkarissa ollu kuitenkin, brittipoliisi Paul "Jacko" Jackson. Sillä on sellaiset sänkykammarisilmät, et oksat pois ja pala latvaa!

Vierailija
577/586 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris Evans olis aika jees, jos lihasta olis vähemmän. On vähän liian treenattu. Paremman näköinen hoikempana.

Vierailija
578/586 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Davenport.

Vierailija
579/586 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenenkään, ei kuulu tapoihini eikä kyllä yksikään kiinnosta siinä määrin.

Vierailija
580/586 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kenenkään, ei kuulu tapoihini eikä kyllä yksikään kiinnosta siinä määrin.

Tunne on varmasti molemminpuolinen, ankeuttaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi