Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Juha Miedon
Juha on väittänyt eläneensä leskenä koko ajan selibaatissa. En usko, paitsi pakko -sellaiseen.
En tunne ketään julkkismiestä enkä tiedä miten kemiat kohtaisivat joten en kenenkään. Tietysti on muutamia jotka ovat ulkoisesti ns. minun tyyppiäni, mutta pelkästään se ei riitä että haluaisin sänkyyn heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Jeff Goldblum on vaan niin kuuma aina vaan...
Oi hyvänen aika! Geenan exä? On hot!!!
Vierailija kirjoitti:
Michael Nyqvist. Vai sanoikos joku jo hänet. Se katse,,,,,,
Paitsi että voisi olla melko not-hot, koska hän kuoli muutama vuosi sitten. Mutta nuorempana ja elossa niin wau! Huikean karismaattinen ja komea.
Jason Momoa. Muut ei saa eikä kerralla mahtuskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi hyvänen aika! Rennyn puhkoman Geenan exä? On hot!!!
Renny puhkoi Geenan huolella.
Djpate246 on aika ihqu, en pidättelisi itseäni hänen läsnäollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Roope Salmisen 😍😍
Huutonaurua!!! :D:D:D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Wille Rydmanin
Kysyttiin julkkisMIEHIÄ.
Vierailija kirjoitti:
Eppu Salminen
Pitää koko ajan 30 vuotta nuoremman naaraansa raskaana. Alfaballs!!
Koko IFK:n edustus.
T: Anne Cuccopovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena aivan älyttömän ihastunut Xena-soturinaiseen, vaikka enimmäkseen hetero olenkin. Hän piti rakastavasti huolta siitä toisesta naishahmosta.
Haaveilitko että Xena eli Lucy Lawless alistaisi sinua Queen-positiossa? Ja sitten puhkoisi sinut jättistrapilla?
Olen eri Xenaan aikoinaan ihastunut heteronainen. Mielummin menisin hänen kanssaan lämpimään vaahtokylpyyn isossa marmorisessa poreammeessa kynttilöiden loistaessa. Me hellästi pesisimme toistemme hiukset ja tutustuisimme toistemme kehoihin pehmeiden huulien hakiessa toisiaan. Rakasteltaisiin läpi yön, ja välillä vain katseltaisiin toisiamme silmiin ja juteltaisiin kaikesta. Auringon noustessa nukahdettaisiin sylikkäin.
Haluaisin sensuellia erotiikkaa, eli jotain sellaista, mitä miesten kanssa harvemmin saa kokea.
Miksi, miksi pitäisi mennä sänkyyn ?
Vierailija kirjoitti:
Dave Gahan
Nuorempana huikea!
En kenenkään julkkismiehen enkä yhdenkään miehen kanssa ylipäätään.
En pidä miehistä.