Nainen, kenen julkkismiehen kanssa menisit sänkyyn?
Tasa-arvon vuoksi naisille vastaava kysely.
Kommentit (586)
Minä pidän parrakaista köriläistä enemmän kuin imelistä tyypeistä.nEli Vesterinen. Katson nyt Tappara ottelua. Valmentaja Richard Hornborg on tosi karismaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Bradley Cooper 🥰
Inasen nuorempana oli kuuma. Samoin kuten Matthew McConaughey.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dannyn ja Frederikin kanssa kun pääsisi kolmen kimppaan niin muuta en pyytäisi.
Yli-Inkkelit on vahvasti mukana ketjussa.
Meneekö tunteisiin toisten miesmaku?
Eikö teillä rahat riitä ulilautaan vain mikä on, kun tulette tänne ulisemaan incelit?
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän parrakaista köriläistä enemmän kuin imelistä tyypeistä.nEli Vesterinen. Katson nyt Tappara ottelua. Valmentaja Richard Hornborg on tosi karismaattinen.
Anteeksi, Grönborg
Se Erikoisjoukkojen Janne Lehtonen. Miellyttää minun silmääni ja Amazing Racessa vaikutti rennolta kaverilta jolla on pilkettä silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bradley Cooper 🥰
Inasen nuorempana oli kuuma. Samoin kuten Matthew McConaughey.
Entä Matti McConaughey?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään pelkästään siksi, että on julkkis. Komeita julkkismiehiä on kiva katsella, mutta ei julkkikset sinällään kiinnosta.
Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että joku näistä hottiksista olisi fiksu ja juuri minulle sopiva, kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani ja oikeasti hyvä sängyssä, niin: Chris Hemsworth, Johnny Depp (alta 50 vuotiaana), Tom Hiddlestone, Colin Farrell, Henry Cavill.
Eikö oikeasti maailmassa ole ketään muuta komeaa miestä, kuin joku näistä? Eikö yhtäkään vaaleahiuksista tai vähemmän leukavaa miestä? Joku edes vähän tavallisempi?
Charlie Hunnam, Travis Fimmel, Ryan Gosling.
Eiks toi Hemsworth oo vaalea? Komea mies.
Ei ole vaalea. Tässä on sinulle tekoälyn luoma vaalea mies:
http://img.freepik.com/premium-photo/handsome-man-with-blonde-hair-port…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dannyn ja Frederikin kanssa kun pääsisi kolmen kimppaan niin muuta en pyytäisi.
Yli-Inkkelit on vahvasti mukana ketjussa.
Meneekö tunteisiin toisten miesmaku?
Eikö teillä rahat riitä ulilautaan vain mikä on, kun tulette tänne ulisemaan incelit?
Eli menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään pelkästään siksi, että on julkkis. Komeita julkkismiehiä on kiva katsella, mutta ei julkkikset sinällään kiinnosta.
Jos kuitenkin leikitellään ajatuksella, että joku näistä hottiksista olisi fiksu ja juuri minulle sopiva, kunnollinen, kunnioittava ja arvostava kumppani ja oikeasti hyvä sängyssä, niin: Chris Hemsworth, Johnny Depp (alta 50 vuotiaana), Tom Hiddlestone, Colin Farrell, Henry Cavill.
Eikö oikeasti maailmassa ole ketään muuta komeaa miestä, kuin joku näistä? Eikö yhtäkään vaaleahiuksista tai vähemmän leukavaa miestä? Joku edes vähän tavallisempi?
Miksi pitäisi valita tavallisempi jos voi fantasioida universumin komeimmista? Ettei sulle tulis paha mieli?
Koska täällä on naurettu miten "inkkelit" ja "unkkelit" väittävät naisten haaveilevan jostain chadeista, ja salilla käyvät miehet vain toisten miesten vuoksi. Naisia tämä ei kuulemma kiinnosta. Niin eikö universumin komeimmat miehet ole juuri näitä chadin näköisiä miehiä? Ja näistähän naisten juuri ei pitänyt haaveilla, vaan nuoret miehet ovat täysin väärässä?
Olli Matelan tai Niko Moilasen tai Joel Hokkan tai Tommi Lallin tai Joonas Porkon tai Alexi Kaunisveden tai kaikkien niiden tai ees jonkun mutta en sitten kuitenkaan menisi vaikka tulisi tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tänne nyt jotain naapurin pertsaa alkaa luetteloida? Kyllä minä ainakin tiedän tosielämässä montakin komeaa vaaleaa miestä, mutta ei sellaisia yksityishenkilöitä nyt tänne sanota
Matt Bomer on täydellinen. Samoin Mike O'hearn nuorempana. Oikeat Ken-nuket. Kuinka mies voi edes olla niin hyvännäköinen. Kauniimpia kuin naiset koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Johnny Depp nykyään?
Pidän nuoremmista ja freesimmistä, mieluoten sporttisista miehistä, nykyään Johnny on hieman reissussa rähjääntynyt. Ei toki huonon näköinen vieläkään, mutta kyllä hän oli nuorena aivan uskomattoman kaunis mies.
Kumpi siis on prempi; nättimies vai maskuliininen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Johnny Depp nykyään?
Johnny on sekava ja pönäkkä nykyään.
Olen aina tykännyt vähän oudon näköisistä miehistä. Christopher Walken. Willem Dafoe. Voisin katsella vaikka kuinka kauan.
Palstamummeleilla ei ole yhtään vatsaa... joka mamma yhtä timmi kuin Kike Elomaa kasarilla.