Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kaverin oharin takia mun on peruttava huominen?

Vierailija
11.10.2024 |

Eli tilanne on tämä: vaimon piti huomenna mennä naiskaverin kanssa pizzalle ja baareilemaan pitkän kaavan mukaan. Mä olin kutsunut neljä mun kaveria meille saunomaan. Pelattaisiin ja syötäisiin, ölppääkin olisi. Siis äijäilta suomeksi. 

Nyt vaimo ilmoitti töistä tultua että sen kaveri peruu huomisen. Syy: huono sää. Luit oikein. On kyllä ennenkin tehnyt oharit mutta tää veti pohjat. Itse kuitenkin pyysi vaimoani. Ja tietääkseni sisätiloissa olisivat huomenna. 

Vaimo vaatii että perun jätkien tulon huomenna. Koska hän joutuisi olla täällä kotona, kaksiossa ja ei hyvä. Vaimo siitä eniten kärsisi kun jätkät tunti kaupalla yötä myöden "äijäilee" ja 2 jää yöksi koska ei pääse kotiin. Vaimo ei tunne täältä ketään, kotoisin muualta. Äitinsä asuu 450 km päässä. 

Kumpi on oikeassa, kumpi kohtuuton? 

On hyvin vaikeaa sopia uutta iltaa jätkien kanssa. Vuorotyöt, osa on isejä, ym muut menot. Tätä iltaa alettiin suunnitella tammikuussa ja nyt sen piti onnista. 

Miten sitten kun meillä on lapsia kun yää nytkin on jo niin h....tin vaikeaa? 

M35 v 

Kommentit (225)

Vierailija
181/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Sidney Sheldonin kirja "Jos huominen tulee".

Vierailija
182/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse perua jo sovittua juttua. Ymmärrän vaimonkin näkökannan, mutta ei ole reilua vaatia toistakin muuttamaan suunnitelmia, kun oma meno peruuntui. Itse lähtisin vaikka sinne äidille vklopuksi, jos en muuta keksisi.

Jännä oletuskuva että äidille voi mennä tuosta vaan vieläpä viikonlopuksi..mennä vaan. Syystä että äijä kavereineen pääsee ryyppään kunnolla. Onko tullut mieleen että äidilläkin voi olla muuta elämää kun olla passissa jos tuhlaajatytär tuleekin mamin helmoihin? 

Kysyy äiti, uusissa naimisissa, 66 v ja hyvät välit lapsiin mutta herra isä kyllä mää sopia täytyy eikä näin! 

No meillä vanhempien luo on aina voinut mennä. Silloinkin, jos ketään ei ole ollut kotona. Totta kai on ensin kysytty tai ainakin ilmoitettu, että tietää mikä tilanne on. Sama pätee omiin lapsiin.

Edellisen viestin kirjoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi täydellinen syy lisää olla muuttamatta yhteen.

Omat kämpät = aina omaa rauhaa tarvittaessa.

Vierailija
184/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi täydellinen syy lisää olla muuttamatta yhteen.

Omat kämpät = aina omaa rauhaa tarvittaessa.

Lapset vuoroviikoin vanhemmillaan

Vierailija
185/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertomus ei kuulosta oikein uskottavalta, mutta jos on totta niin vaimo vaihtoon.

Vierailija
186/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on jo kai ehdotettu, en jaksanut lukea kaikkia, mutta mielestäni toimivin ratkaisu on se, että vaimo kutsuu mukaan myös neljö kaveriaan ja vietätte hauskan illan kaikki yhdessä, Hiukan ahdasta  mutta kuitenkin.

Vierailija
187/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. Tasa-arvosta huolimatta tai sen rinnalla tykkään tehdä joskus asioita, jotka saavat minut tuntemaan itseni naiseksi ja mahdollistavat miehen näkevän minut naisena. 

Tässä on melko yksimielistä porukkaa, että tuossa olisi tuhannen taalan paikka miehelle helposti saada kokemus itselleen ja vaimolle siitä, että hän on mies ja hoitaa vaimolleen hyvän pakopaikan. 

Naisten tasa-arvo. Pitää tehdä kuten nainen haluaa mutta toisinpäin se ei onnistukaan.

Et sitten osannut lukea, että viesti alkoi sillä, että tykkää tehdä miehelle juttuja. Se nyt vaan ei ole kovin miehekästä ajaa vaimo taivasalle ja sori siitä, jos totuus ei miellytä. Moni mies olisi huolissaan vaimosta yksin yönselässä. 

Vierailija
188/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse perua jo sovittua juttua. Ymmärrän vaimonkin näkökannan, mutta ei ole reilua vaatia toistakin muuttamaan suunnitelmia, kun oma meno peruuntui. Itse lähtisin vaikka sinne äidille vklopuksi, jos en muuta keksisi.

Jännä oletuskuva että äidille voi mennä tuosta vaan vieläpä viikonlopuksi..mennä vaan. Syystä että äijä kavereineen pääsee ryyppään kunnolla. Onko tullut mieleen että äidilläkin voi olla muuta elämää kun olla passissa jos tuhlaajatytär tuleekin mamin helmoihin? 

Kysyy äiti, uusissa naimisissa, 66 v ja hyvät välit lapsiin mutta herra isä kyllä mää sopia täytyy eikä näin! 

No meillä vanhempien luo on aina voinut mennä. Silloinkin, jos ketään ei ole ollut kotona. Totta kai on ensin kysytty tai ainakin ilmoitettu, että tietää mik

Erikoista, jos vanhempien luo voi mennä milloin vain ilman mitään kysymistä, mutta omaan kotiin ei voi mennä. 

Vierailija
189/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. Tasa-arvosta huolimatta tai sen rinnalla tykkään tehdä joskus asioita, jotka saavat minut tuntemaan itseni naiseksi ja mahdollistavat miehen näkevän minut naisena. 

Tässä on melko yksimielistä porukkaa, että tuossa olisi tuhannen taalan paikka miehelle helposti saada kokemus itselleen ja vaimolle siitä, että hän on mies ja hoitaa vaimolleen hyvän pakopaikan. 

Naisten tasa-arvo. Pitää tehdä kuten nainen haluaa mutta toisinpäin se ei onnistukaan.

Et sitten osannut lukea, että viesti alkoi sillä, että tykkää tehdä miehelle juttuja. Se nyt vaan ei ole kovin miehekästä ajaa vaimo taivasalle ja sori siitä, jos totuus ei miellytä. Moni mies olisi huolissaan vaimosta yksin yönselässä. 

Jos olisi toisinpäin? Maksaisiko vaimo miehelleen hotellin? Näin itse naisena keksin kyllä ihan itse itselleni tekemistä. Jos olisi vastaava tilanne kuin ap:lla, niin totta kai yrittäisin keksiä itselleni muuta kuin jäädä kotiin häiritsemään miesten iltaa. Näin toimisi myös mieheni. Jos vaan ei kerta kaikkiaan muuta keksi, niin toki se makkarissa "piilottelu" olisi vaihtoehto.

Vierailija
190/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään, miksi vaimo ei vois olla kotona. Oon mä ainakin osannut olla vaan poissa jaloista jos on ollut noita poikien iltoja. Tai liittynyt seuraan jos siltä on tuntunut.

Jos on äijien ilta, niin sinne ei oikeasti naista/naisia haluta. Ehkä kohteliaisuudesta sanotaan ok, mutta oikeasti miehet haluaisi olla vaan keskenään. Silloin miesten ei tarvitse miettiä mistä voi puhua ja mitä vitsejä heittää.

Ap, jos pystyt, niin kustanna vaimo hotelliin ja teet seuraavan viikon kotityöt kokonaan. Eiköhän se siitä lepy.

Miksi ap:n pitäisi lepytellä vaimoaan, maksaa hälle hotelliyö ja tehdä kotitöitä hyvitykseksi, vaikkei ole tehnyt mitään väärin? Oikeasti, mitä hlvettiä?

Ap on oikeassa, vaimo kohtuuton ja toivottavasti ap ei perunut äijäiltaansa. Jollei vaimo pysty olemaan kotona, voi mennä omalla kustannuksellaan sinne hotelliin.

Vierailija
191/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi mennä hotelliin tai jollekin toiselle kaverilleen tai mihin huvittaa, mutta kotiin ei ole mitään asiaa kun on kerran sovittu ja suunniteltu asiat valmiiksi. Näin se menisi toisin päinkin, jos miehen menot olisi peruuntuneet.

Vaimo maksaa oman hotellinsa tietenkin itse.

Jokaisella on oikeus olla omassa kotonaan. Koska suunnitelma muuttui, mies maksakoon naisen hotellin, syömiset ja hemmotteluillan (jos nainen ei halua olla kotonaan) tai sitten miehet ovat vain alkuillan kotona ja lähtevät pian baariin, jotta vaimo pääsee nukkumaan. Jos nämä vaihtoehdot eivät miehille käy, niin koko ilta perutaan.

Ei hitto. Kyllä miehelläkin on oikeus olla kotonaan kavereidensa kanssa eikä hänen kuulu väistyä minnekään! Vaimo hotelliin nukkumaan.

Tottakai mies saa olla kotonaan siinä missä nainenkin. Kaverit ovat ne, jotka sieltä väistyvät.

Vierailija
192/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta vaimon kannattaisi antaa kenkää tuollaiselle "kaverille". Varsinkin jos ei ole eka kerta kun feidaa. Tuolle kaverillesi vaimosi on varakaveri, joka kaivetaan kaapista kun parempaa ei ole saatavilla sillä hetkellä.

Vierailija
193/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompromissi: vaimo kestää teitä alkuillan ja sitten menette baariin?

Tätä kyllä arvostaisin, jos olisin itse vaimon asemassa tuossa. Samoin voisin mennä hotelliin ihan omin varoinkin. Kaveri olisi entinen kaveri, pitäisin etäisyyttä vaikka jatkaisimme samassa harrastuksessa. Kusipäinen ratkaisu kaverilta. 

Vierailija
194/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään, miksi vaimo ei vois olla kotona. Oon mä ainakin osannut olla vaan poissa jaloista jos on ollut noita poikien iltoja. Tai liittynyt seuraan jos siltä on tuntunut.

Jos on äijien ilta, niin sinne ei oikeasti naista/naisia haluta. Ehkä kohteliaisuudesta sanotaan ok, mutta oikeasti miehet haluaisi olla vaan keskenään. Silloin miesten ei tarvitse miettiä mistä voi puhua ja mitä vitsejä heittää.

Ap, jos pystyt, niin kustanna vaimo hotelliin ja teet seuraavan viikon kotityöt kokonaan. Eiköhän se siitä lepy.

Miksi ap:n pitäisi lepytellä vaimoaan, maksaa hälle hotelliyö ja tehdä kotitöitä hyvitykseksi, vaikkei ole tehnyt mitään väärin? Oikeasti, mitä hlvettiä?

Ap on oikeassa, vaimo kohtuuton ja toivottavasti ap ei perunut äijäiltaansa. Jollei vaimo pys

Tämä! Ei jestas. Pari viikonloppua sitten mies kutsui meille lapsuudenystävänsä, jota ei ole hetkeen nähnyt. Saunoivat, söivät ja joivat hyvin jne. Minä lähdin lasten kanssa siskoni luo ihan suunnitellusti. Sairastumiset toki asia erikseen, mutta jos siskoni olisikin ilmoittanut, että heille ei sovikaan, niin kyllä minä olisin lasten kanssa etsinyt toisen paikan - vaikka sitten hotellin. Ja todellakin hyvillä mielin toista kunnioittaen! Mieheni olisi tehnyt samoin. 

Vierailija
195/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi toisinpäin? Maksaisiko vaimo miehelleen hotellin? Näin itse naisena keksin kyllä ihan itse itselleni tekemistä. Jos olisi vastaava tilanne kuin ap:lla, niin totta kai yrittäisin keksiä itselleni muuta kuin jäädä kotiin häiritsemään miesten iltaa. Näin toimisi myös mieheni. Jos vaan ei kerta kaikkiaan muuta keksi, niin toki se makkarissa "piilottelu" olisi vaihtoehto.

Mun mielestä tässä on kompromissi se, että vaimo suostuu poistumaan, mikäli koti tarvitaan muuhun käyttöön ja mies hoitaa paikan joko juhlille tai vaimolle. Toki hyvä, jos vaimolla on joku paikka, jolloin mitään erityisjärjestelyjä ei tarvita.

Sukupuolet on keskenään erilaisia. Kun miehet avaavat oven, auttavat takkia jne. Niin olisivat kiusaantuneita, jos nainen alkaisi tehdä heille samaa. Ja tässä puhun sellaisesta saattamistyyppisestä oven avaamisesta, en sukupuolettomasta kaupan oven availusta, jota naisena teen itsekin. Mutta joo, YouTubessa on paljon videoita, joissa äidit kantavat lapset ja reput ja mies lampsii sivussa tyhjin käsin. En arvosta, eikä arvosta moni muukaan.

Vierailija
196/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just miehen 3 kaveria oli viime vkl meillä yötä. Hyvin meni ilta meillä viidellä.

Vierailija
197/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinun tarvitse perua iltaa. Minä vaimona katsoin jotain sarjaa läppäriltä makuuhuoneessa. Vieraiden tullessa tervehtisin heitä ja toivottaisin hyvää iltaa. 

Vierailija
198/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koti on myös vaimon koti ja siellä oikeus olla, niin silti minusta väärin että miehen pitäisi nyt perua jo pitkään suunniteltu äijien ilta. Varsinkin kun ei ole AP:n kertoman mukaan tietoa että milloin seuraava onnistuisi jos nyt "äijäily" peruuntuu.

Toki sitten olisi eri asia ja voisikin perua illan jos tuo äijienilta olisi järjestetty extemporesuunnitelulla tyyliin että hei, mennäänpäs kuule meille saunomaan ja äijäilemään, vaimo on illan pois.

Eli kyllä nyt olisi kaikista kohtuullisinta että vaimo tässä asiassa tulee yksin vastaan, eli menee hotelliin tai vaikka kaverin/työkaverin sohvalle. Mies sitten hyvittää tämän jotenkin vaimolle myöhemmin, esim, risteilyllä tai kylpylähotellilla kaikilla herkuilla tms, jutulla.

Entäpä jos tillanne olisi toisinpäin? Eli mies vaatisi vaimoaan perumaan oman pitkään suunnitellun naistenillan vain kun hänen oma kaveri teki oharit? Kyllä siinä vaatijamies olisi tunteeton paska ja kompromissihaluton sika jos ei voisi yhtä yötä olla hotellissa tai jonkun kaverinsa sohvalla että vaimo saisi pitää pitkään suunnitellun naistenillan.

Vierailija
199/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sieppaa tuollaiset ohareiden tekijät! Eri juttu sairastuminen, mutta jostain syystä moni nainen harrastaa tuollaista, kun tuleekin jotain kivempaa ja valehdellaan/keksitään tekosyitä.

Itseäni myös ärsyttää tuollainen touhu. Minun eräs kaveri, tai nykyään pidän häntä lähinnä tuttavana, on sellainen joka ei pysty sopimaan esimerkiksi viikonlopulle tekemistä/näkemistä, koska haluaa mahdollisuuden sille, että joku parempi kaveri ehdottaa jotain. Kyllästyin tuohon touhuun ja lopetin yhteydenpidon hänen kanssaan. On tässä muutaman kerran ehdottanut minulle joinakin viikonloppuina näkemistä (ilmeisesti joku parempi kaveri on perunut tai ei ole ehtinyt), niin olen vain vastannut minulla olevan muita suunnitelmia. Viimeksi kysyi minua baariin, koska kumppaninsa oli viihteellä ja olisi halunnut ilmestyä samaan paikkaan. Eli halusi vain itselleen seuraneidin, koska

Tämä on oikea tapa kohdata nämä ihmiset, ei suunnitelmia heidän kanssaan.

Vierailija
200/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi mennä hotelliin tai jollekin toiselle kaverilleen tai mihin huvittaa, mutta kotiin ei ole mitään asiaa kun on kerran sovittu ja suunniteltu asiat valmiiksi. Näin se menisi toisin päinkin, jos miehen menot olisi peruuntuneet.

Vaimo maksaa oman hotellinsa tietenkin itse.

No totta kai vaimo voi olla kotona. Antaa vaan toisten juhlia rauhassa. Olen järjestänyt kavereilleni illanviettoja ja mieheni on antanut meidän jutella rauhassa ja hän on ollut työhuoneessa tietokoneella. Ei toista nyt kotoa tarvitse ajaa pois yhden illanvieton takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi