Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kaverin oharin takia mun on peruttava huominen?

Vierailija
11.10.2024 |

Eli tilanne on tämä: vaimon piti huomenna mennä naiskaverin kanssa pizzalle ja baareilemaan pitkän kaavan mukaan. Mä olin kutsunut neljä mun kaveria meille saunomaan. Pelattaisiin ja syötäisiin, ölppääkin olisi. Siis äijäilta suomeksi. 

Nyt vaimo ilmoitti töistä tultua että sen kaveri peruu huomisen. Syy: huono sää. Luit oikein. On kyllä ennenkin tehnyt oharit mutta tää veti pohjat. Itse kuitenkin pyysi vaimoani. Ja tietääkseni sisätiloissa olisivat huomenna. 

Vaimo vaatii että perun jätkien tulon huomenna. Koska hän joutuisi olla täällä kotona, kaksiossa ja ei hyvä. Vaimo siitä eniten kärsisi kun jätkät tunti kaupalla yötä myöden "äijäilee" ja 2 jää yöksi koska ei pääse kotiin. Vaimo ei tunne täältä ketään, kotoisin muualta. Äitinsä asuu 450 km päässä. 

Kumpi on oikeassa, kumpi kohtuuton? 

On hyvin vaikeaa sopia uutta iltaa jätkien kanssa. Vuorotyöt, osa on isejä, ym muut menot. Tätä iltaa alettiin suunnitella tammikuussa ja nyt sen piti onnista. 

Miten sitten kun meillä on lapsia kun yää nytkin on jo niin h....tin vaikeaa? 

M35 v 

Kommentit (225)

Vierailija
201/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kauan sitten 90- luvun puolivälissä mun mies piti kavereilleen bileet meidän kaksiossa. Mä lähdin pois raskaana olevan kaverin luo. Oltiin sovittu että puolen yön aikaan tuun kotiin nukkumaan kun äijät on lähteneet jatkoille. No eihän sieltä kukaan ollu mihinkään mennyt. Meillä oli miehen työn kautta kaapit täynnä viinaa ja pojat halus vuorotellen kehua mun bileisiin tekemää ruokaa. Oli sitten itsekin pakko alkaa juoda koska nuo äijäbileet + 1 nainen kesti tosi myöhään. Ja suurin osa pojistanukkui olkkarissa.

Vierailija
202/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai hän voi olla kotona vaikka sulla on vieraita. Kyllä munkin puolisolla on ollu kavereita (lauta)pelaamassa ja mä oon ollu kotona. Kun halusin rauhaa menin makkariin, mutta osan iltaa olin olkkarissa missä myös ruokapöytä jonka ääressä jätkät pelas.

Mutta ei tuo nyt vaan ole kovin kivaa kenellekään. Pieni asunto vielä.

No ei se varmaan kovin kivaa ole myöskään joutua lähtemään kotoaan johonkin tappamaan aikaa (jos ei yhtään huvittaisi lähteä). Jos itse olisin tuossa tilanteessa, että muutenkin kurja fiilis ohareista, ja toinen kieltäisi tulemasta kotiin häiritsemästä omaa kaveri-iltaansa, niin alkaisin vahvasti harkita yksinasumista. 

LUE ALOITUS ! Vaimo on se joka vaatii miestä perumaan illanistujaiset koska hänen kaveri teki oharit. Jos yhden illan suunnitelmat muuttuu niin PITÄÄKÖ muidenkin ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. Tasa-arvosta huolimatta tai sen rinnalla tykkään tehdä joskus asioita, jotka saavat minut tuntemaan itseni naiseksi ja mahdollistavat miehen näkevän minut naisena. 

Tässä on melko yksimielistä porukkaa, että tuossa olisi tuhannen taalan paikka miehelle helposti saada kokemus itselleen ja vaimolle siitä, että hän on mies ja hoitaa vaimolleen hyvän pakopaikan. 

Naisten tasa-arvo. Pitää tehdä kuten nainen haluaa mutta toisinpäin se ei onnistukaan.

Et sitten osannut lukea, että viesti alkoi sillä, että tykkää tehdä miehelle juttuja. Se nyt vaan ei ole kovin miehekästä ajaa vaimo taivasalle ja sori siitä, jos totuus ei miellytä. Moni mies olisi huolissaan vaimosta yksin yönselässä. 

Maksaisiko vaimo miehelleen hotellin? Näin itse naisena keksin kyllä ihan itse itselleni tekemistä. Jos olisi vastaava tilanne kuin ap:lla, niin totta kai yrittäisin keksiä itselleni muuta kuin jäädä kotiin häiritsemään miesten iltaa. Näin toimisi myös mieheni. Jos vaan ei kerta kaikkiaan muuta keksi, niin toki se makkarissa "piilottelu" olisi vaihtoehto.

Jos pyytäisin toista poistumaan yöksi meidän yhteisestä kodista oman illanviettoni takia, niin kyllä, osallistuisin kustannuksiin. Toisen ollessa jo muutenkin kurjalla fiiliksellä, voisin hyvin katsella jostain jonkin hemmottelupaketin toisen ilahduttamiseksi.

Jos olisin tilanteessa, jossa muutenkin jo paha mieli kaverin feidattua minut, ja lisäksi avopuoliso savustaisi kotoamme pihalle oman kaveri-iltansa takia (tyylillä "ihan sama minne menet, kunhan menet") niin joo voisinhan johonkin lähteä. Mutta kyllä se jättäisi pysyvän jäljen suhteeseen, että haluanko sellaisessa olla. 

Vierailija
204/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sieppaa tuollaiset ohareiden tekijät! Eri juttu sairastuminen, mutta jostain syystä moni nainen harrastaa tuollaista, kun tuleekin jotain kivempaa ja valehdellaan/keksitään tekosyitä.

Ap:n vaimo vaikuttaa itsekkäältä ihmiseltä ja sellaiselta kiukkuiikalta joka on sitä mieltä että jos hänellä ei ole kivaa niin ei ole muillakaan joten en ihmettele ohareita. 

Te jotka olette sitä mieltä että hyvin voi puolison naisten tai miesteniltaan ängetä mukaan kun aina on huolittu niin mitä muuta siinä voi tehdä kuin sanoa että joojoo mukaan vaan ei haittaa? Heittäytyä lapsiksi ja sanoa et saa tulla tää on tytöiltä kielletty!? 

Vierailija
205/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään, miksi vaimo ei vois olla kotona. Oon mä ainakin osannut olla vaan poissa jaloista jos on ollut noita poikien iltoja. Tai liittynyt seuraan jos siltä on tuntunut.

Mihin meinaat kadota kaksiossa? Pakastimeen? Ei sielläkään saa olla rauhassa kun äijät hakee jäitä ja kylmää vodkaa. Ja se möykkä kun viis kännistä ukkoo huutaa jääkiekkoa seuraten tunnelma tapissa.... Huh. 

Jos nainen on valinnut möykkäävän miehen, voisi kuvitella, että sietää hänen käytöstään vaikka eteisessä istuen.  

Vierailija
206/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sieppaa tuollaiset ohareiden tekijät! Eri juttu sairastuminen, mutta jostain syystä moni nainen harrastaa tuollaista, kun tuleekin jotain kivempaa ja valehdellaan/keksitään tekosyitä.

Ap:n vaimo vaikuttaa itsekkäältä ihmiseltä ja sellaiselta kiukkuiikalta joka on sitä mieltä että jos hänellä ei ole kivaa niin ei ole muillakaan joten en ihmettele ohareita. 

Te jotka olette sitä mieltä että hyvin voi puolison naisten tai miesteniltaan ängetä mukaan kun aina on huolittu niin mitä muuta siinä voi tehdä kuin sanoa että joojoo mukaan vaan ei haittaa? Heittäytyä lapsiksi ja sanoa et saa tulla tää on tytöiltä kielletty!? 

Eli jos ap:n vaimo tietää jo, ettei häntä haluta mukaan omassa kodissaan tapahtuvaan illanviettoon, eikö ilmeisesti ole muutakaan paikkaa minne mennä, niin mitä hänen siis pitäisi tehdä ollakseen epäitsekäs? 

Vierailija
207/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo ei saa uutta kaveria illaksi, hän voi varmaan lähteä yksin vaikka elokuviin ja syömään tms. muutamaksi tunniksi. Te miehet voitte sitten mennä baariin loppuillaksi.

Vierailija
208/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi äijien illat on teineille ja parikymppisille, olis pikkuhiljaa aika aikuistua. 

Vierailija
209/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo ei saa uutta kaveria illaksi, hän voi varmaan lähteä yksin vaikka elokuviin ja syömään tms. muutamaksi tunniksi. Te miehet voitte sitten mennä baariin loppuillaksi.

En minä ainakaan lähtisi yhtikästä mihinkään vaan olisin kotona makkarissa. 

Vierailija
210/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai hän voi olla kotona vaikka sulla on vieraita. Kyllä munkin puolisolla on ollu kavereita (lauta)pelaamassa ja mä oon ollu kotona. Kun halusin rauhaa menin makkariin, mutta osan iltaa olin olkkarissa missä myös ruokapöytä jonka ääressä jätkät pelas.

Nää ap:n geimit ei tainnut olla ihan cokis/lautapeli-iltamat. Tais olla asteen verran jytymmät. 

Vierailija
211/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka koti on myös vaimon koti ja siellä oikeus olla, niin silti minusta väärin että miehen pitäisi nyt perua jo pitkään suunniteltu äijien ilta. Varsinkin kun ei ole AP:n kertoman mukaan tietoa että milloin seuraava onnistuisi jos nyt "äijäily" peruuntuu.

Toki sitten olisi eri asia ja voisikin perua illan jos tuo äijienilta olisi järjestetty extemporesuunnitelulla tyyliin että hei, mennäänpäs kuule meille saunomaan ja äijäilemään, vaimo on illan pois.

Eli kyllä nyt olisi kaikista kohtuullisinta että vaimo tässä asiassa tulee yksin vastaan, eli menee hotelliin tai vaikka kaverin/työkaverin sohvalle. Mies sitten hyvittää tämän jotenkin vaimolle myöhemmin, esim, risteilyllä tai kylpylähotellilla kaikilla herkuilla tms, jutulla.

Entäpä jos tillanne olisi toisinpäin? Eli mies vaatisi vaimoaan perumaan oman pitkään suunnitellun naistenillan vain kun hänen oma kaveri teki oharit? Kyllä siinä vaatijamies olisi tunteet

Häivyittekö te äidin kanssa jonnekin, kun isällä oli poikien kanssa kotibileet? Itse en muista tuollaista koskaan tapahtuneen. 

Vierailija
212/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse perua jo sovittua juttua. Ymmärrän vaimonkin näkökannan, mutta ei ole reilua vaatia toistakin muuttamaan suunnitelmia, kun oma meno peruuntui. Itse lähtisin vaikka sinne äidille vklopuksi, jos en muuta keksisi.

Jännä oletuskuva että äidille voi mennä tuosta vaan vieläpä viikonlopuksi..mennä vaan. Syystä että äijä kavereineen pääsee ryyppään kunnolla. Onko tullut mieleen että äidilläkin voi olla muuta elämää kun olla passissa jos tuhlaajatytär tuleekin mamin helmoihin? 

Kysyy äiti, uusissa naimisissa, 66 v ja hyvät välit lapsiin mutta herra isä kyllä mää sopia täytyy eikä näin! 

No meillä vanhempien luo on aina voinut mennä. Silloinkin, jos ketään ei ole ollut kotona. Totta kai on ensi

Erikoista, jos vanhempien luo voi mennä milloin vain ilman mitään kysymistä, mutta omaan kotiin ei voi mennä.

Ei sitäkään koskaan ole kielletty.

Vierailija
213/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi äijien illat on teineille ja parikymppisille, olis pikkuhiljaa aika aikuistua. 

Sääli, jos sinulle jäi hyvät ystävät ja heidän kanssa ajanvietto silloin tällöin pitkän kaavan mukaan sinne teini-ikään tai pariin kymppiin. 

Vierailija
214/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka koti on myös vaimon koti ja siellä oikeus olla, niin silti minusta väärin että miehen pitäisi nyt perua jo pitkään suunniteltu äijien ilta. Varsinkin kun ei ole AP:n kertoman mukaan tietoa että milloin seuraava onnistuisi jos nyt "äijäily" peruuntuu.

Toki sitten olisi eri asia ja voisikin perua illan jos tuo äijienilta olisi järjestetty extemporesuunnitelulla tyyliin että hei, mennäänpäs kuule meille saunomaan ja äijäilemään, vaimo on illan pois.

Eli kyllä nyt olisi kaikista kohtuullisinta että vaimo tässä asiassa tulee yksin vastaan, eli menee hotelliin tai vaikka kaverin/työkaverin sohvalle. Mies sitten hyvittää tämän jotenkin vaimolle myöhemmin, esim, risteilyllä tai kylpylähotellilla kaikilla herkuilla tms, jutulla.

Entäpä jos tillanne olisi toisinpäin? Eli mies vaatisi vaimoaan perumaan oman pitkään suunnitellun naistenillan vain kun hänen oma kaveri

Kyllä minä muistan tällaista 2000-luvun alussa. Mentiin mummulaan äidin tai isän kanssa tai jonnekin muualle viettämään kivaa aikaa toisen vanhemman kanssa toisen jäädessä kotiin. Muistan kyllä ainakin äidin joskus kertoneen, että ystävänsä "Heli" tulee kylään.

Vierailija
215/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. Tasa-arvosta huolimatta tai sen rinnalla tykkään tehdä joskus asioita, jotka saavat minut tuntemaan itseni naiseksi ja mahdollistavat miehen näkevän minut naisena. 

Tässä on melko yksimielistä porukkaa, että tuossa olisi tuhannen taalan paikka miehelle helposti saada kokemus itselleen ja vaimolle siitä, että hän on mies ja hoitaa vaimolleen hyvän pakopaikan. 

Naisten tasa-arvo. Pitää tehdä kuten nainen haluaa mutta toisinpäin se ei onnistukaan.

Et sitten osannut lukea, että viesti alkoi sillä, että tykkää tehdä miehelle juttuja. Se nyt vaan ei ole kovin miehekästä ajaa vaimo taivasalle ja sori siitä, jos totuus ei miellytä. Moni mies olisi huolissaan vaimosta yksin yönselässä.

Katsotko hyvällä, jos isä kantaa pussit, kassit ja lapset ja vaimo lampsii tyhjiä käsiä heilutellen vieressä? 

Vierailija
216/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi mennä hotelliin tai jollekin toiselle kaverilleen tai mihin huvittaa, mutta kotiin ei ole mitään asiaa kun on kerran sovittu ja suunniteltu asiat valmiiksi. Näin se menisi toisin päinkin, jos miehen menot olisi peruuntuneet.

Vaimo maksaa oman hotellinsa tietenkin itse.

Jokaisella on oikeus olla omassa kotonaan. Koska suunnitelma muuttui, mies maksakoon naisen hotellin, syömiset ja hemmotteluillan (jos nainen ei halua olla kotonaan) tai sitten miehet ovat vain alkuillan kotona ja lähtevät pian baariin, jotta vaimo pääsee nukkumaan. Jos nämä vaihtoehdot eivät miehille käy, niin koko ilta perutaan.

Ei hitto. Kyllä miehelläkin on oikeus olla kotonaan kavereidensa kanssa eikä hänen kuulu väistyä minnekään! Vaimo hotelliin nukkumaan.

En kanssa millään matematiikalla käsitä, miksi ap on syyllinen, iso pässi ja maksumies?! Vaimo: älä enää ton mimmin kanssa sovi enää mitään! 

Vierailija
217/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi mennä hotelliin tai jollekin toiselle kaverilleen tai mihin huvittaa, mutta kotiin ei ole mitään asiaa kun on kerran sovittu ja suunniteltu asiat valmiiksi. Näin se menisi toisin päinkin, jos miehen menot olisi peruuntuneet.

Jokaisella on oikeus olla omassa kotonaan. Koska suunnitelma muuttui, mies maksakoon naisen hotellin, syömiset ja hemmotteluillan (jos nainen ei halua olla kotonaan) tai sitten miehet ovat vain alkuillan kotona ja lähtevät pian baariin, jotta vaimo pääsee nukkumaan. Jos nämä vaihtoehdot eivät miehille käy, niin koko ilta perutaan.

Pirttihirmu vauhdissa. Ei miesten suunnitelmat muuttuneet vaan naisen. Entä jos olisi käynyt toisinp

Niin ja palvella heitä. Yöpala, aamupala, yrjöjen siivous... Kukas muuten ylipäätään näissä siivoaa asunnon ennen ja etenkin jälkeen? Ne roiskeet, saunan siivous kun siellä saunonut iso känsäinen porukka ilman peflettiä ja tossuja.. you name it.. 

Vierailija
218/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirttihirmu vauhdissa. Ei miesten suunnitelmat muu

Sitten on ihan normaalit miehet, joiden takia ei tarvitse kotoa lähteä. 

Vierailija
219/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä tilanne?

Ap: 

En ole perunut. Kaverit tulee viideltä sovitusti. Vaimo miettii vielä missä osan aikaa olisi. Keittiötä ei erillistä ole vaan avokeittiö olohuoneen sivustassa joten siihen ei voi ns. vetäytyä. Makkarissa ei ole telkkua kun ei mahdu. Läppäri toki on mutta mihinkään kuulosuojain pelleilyyn vaimo ei sentään lähde. Ehkä menee leffaan tai yksin pizzalle. 

Kaverit nukkuu olohuoneessa patjoilla eli ei ne ole makkariin tulossa. Ei sentään nukuta äijä porukalla samassa sängyssä! 

"Mihinkään kuulosuojain pelleilyyn vaimo ei sentään lähde" ?? 

Ihan on tätä päivää toisinaan käyttää kuulokkeita, kun katsoo tai kuuntelee jotain.

Mikä kuulokkeissa (kuulosuojaimissa) on pelleilyä?

N52

Mitenkäs tää robleemi hoidettiin kasarilla tai 70-luvulla? Aikalaiset, kertokaa. En usko että mammat veti kuulosuojaimet päähän... ? 

Vierailija
220/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muuten alunperin oli suunnitelmana, jos teidän ilta oli jo tammikuusta asti suunniteltu? Jotenkin siis mietin, että oliko tämä vaimon kaveri sattumalta suunnitellut myös sieltä tammikuulta asti tätä feidaamaansa iltaa, vai mikä oli suunnitelma alunperin?

Ap: 

Joo siis selvisi noin kuukausi sitten että tää aika sopii meille miehille. Vaimon kanssa puhuttiin ja hän tuumasi heti että siihen vihdoin sovin 'Jaanan' kanssa tämän illan mitä Jaana on puhunut jo pitkään. 

Sori nyt ei ehdi enempää. Ollut hyvä ilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän