Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kaverin oharin takia mun on peruttava huominen?

Vierailija
11.10.2024 |

Eli tilanne on tämä: vaimon piti huomenna mennä naiskaverin kanssa pizzalle ja baareilemaan pitkän kaavan mukaan. Mä olin kutsunut neljä mun kaveria meille saunomaan. Pelattaisiin ja syötäisiin, ölppääkin olisi. Siis äijäilta suomeksi. 

Nyt vaimo ilmoitti töistä tultua että sen kaveri peruu huomisen. Syy: huono sää. Luit oikein. On kyllä ennenkin tehnyt oharit mutta tää veti pohjat. Itse kuitenkin pyysi vaimoani. Ja tietääkseni sisätiloissa olisivat huomenna. 

Vaimo vaatii että perun jätkien tulon huomenna. Koska hän joutuisi olla täällä kotona, kaksiossa ja ei hyvä. Vaimo siitä eniten kärsisi kun jätkät tunti kaupalla yötä myöden "äijäilee" ja 2 jää yöksi koska ei pääse kotiin. Vaimo ei tunne täältä ketään, kotoisin muualta. Äitinsä asuu 450 km päässä. 

Kumpi on oikeassa, kumpi kohtuuton? 

On hyvin vaikeaa sopia uutta iltaa jätkien kanssa. Vuorotyöt, osa on isejä, ym muut menot. Tätä iltaa alettiin suunnitella tammikuussa ja nyt sen piti onnista. 

Miten sitten kun meillä on lapsia kun yää nytkin on jo niin h....tin vaikeaa? 

M35 v 

Kommentit (225)

Vierailija
221/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sieppaa tuollaiset ohareiden tekijät! Eri juttu sairastuminen, mutta jostain syystä moni nainen harrastaa tuollaista, kun tuleekin jotain kivempaa ja valehdellaan/keksitään tekosyitä.

Itseäni myös ärsyttää tuollainen touhu. Minun eräs kaveri, tai nykyään pidän häntä lähinnä tuttavana, on sellainen joka ei pysty sopimaan esimerkiksi viikonlopulle tekemistä/näkemistä, koska haluaa mahdollisuuden sille, että joku parempi kaveri ehdottaa jotain. Kyllästyin tuohon touhuun ja lopetin yhteydenpidon hänen kanssaan. On tässä muutaman kerran ehdottanut minulle joinakin viikonloppuina näkemistä (ilmeisesti joku parempi kaveri on perunut tai ei ole ehtinyt), niin olen vain vastannut minulla olevan muita suunnitelmia. Viimeksi kysyi minua baariin, koska kumppaninsa oli viihteellä ja olisi halunnut ilmestyä samaan paikkaan. Eli halusi vain itselleen seuraneidin, koska

Mulle yks "kamu" soitti perjantaina ja sanoi suoraan että Minna on perunut, lähtisitkö baariin.. en kyllä.. muuten mun kanssa ei pystytä mitään sopimaan mutta en tyydy hyvään kolmosluokan asemaan. 

Onneksi on hyviä kavereita. Joiden kanssa pystyy sopimaan. 

Vierailija
222/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, vaimolle nyt omaa hemmotteluaikaa jossain hotellissa. Yksi yö ei maltaita maksa ja samalla voi vähän kierrellä kaupoilla tai mistä nyt tykkää. Mieluummin valitsisin tän, kun jäisin miesteniltaan, mutta siitä pitäisin huolen, että sitä ei peruttaisi ja myöskään tuon kaverin varaan eivät mun menoni enää jäisi.

Vaimo voi ihan itse maksaa sen hotellin rahoilla, jotka säästyy, kun eivät mene baariin. 

Niin. Hoteli nyt otettuna 200€. Ruoka 35€. Viinit 50€. Sen jälkeen juomaa baarissa maltillisesti ottaen 80€.. rouvan shoping 150€. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse perua jo sovittua juttua. Ymmärrän vaimonkin näkökannan, mutta ei ole reilua vaatia toistakin muuttamaan suunnitelmia, kun oma meno peruuntui. Itse lähtisin vaikka sinne äidille vklopuksi, jos en muuta keksisi.

Jännä oletuskuva että äidille voi mennä tuosta vaan vieläpä viikonlopuksi..mennä vaan. Syystä että äijä kavereineen pääsee ryyppään kunnolla. Onko tullut mieleen että äidilläkin voi olla muuta elämää kun olla passissa jos tuhlaajatytär tuleekin mamin helmoihin? 

Kysyy äiti, uusissa naimisissa, 66 v ja hyvät välit lapsiin mutta herra isä kyllä mää sopia täytyy eikä näin! 

Se äitihän asui vielä 450km päässä.

Takerrutte äitiin. Onhan niitä tuttuja muit

Uskon että sun vanhukset ilahtuu etc. Mutta ota hyvä ihminen huomioon että eronneita/uusio/ sun muita vanhuksia on paljon! Ei siellä ilahduta kun Outi 31 v soittaa että tuun nyt teille. Outin äidin mies ei välttämättä ole kovin innoissaan kun vihdoin päästy tilanteeseen että penskat on saatu maailmalle. 

Tämäkin näkökulma. Eikä edes harvinainen.

Vierailija
224/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse perua jo sovittua juttua. Ymmärrän vaimonkin näkökannan, mutta ei ole reilua vaatia toistakin muuttamaan suunnitelmia, kun oma meno peruuntui. Itse lähtisin vaikka sinne äidille vklopuksi, jos en muuta keksisi.

Jännä oletuskuva että äidille voi mennä tuosta vaan vieläpä viikonlopuksi..mennä vaan. Syystä että äijä kavereineen pääsee ryyppään kunnolla. Onko tullut mieleen että äidilläkin voi olla muuta elämää kun olla passissa jos tuhlaajatytär tuleekin mamin helmoihin? 

Kysyy äiti, uusissa naimisissa, 66 v ja hyvät välit lapsiin mutta herra isä kyllä mää sopia täytyy eikä näin! 

No meillä vanhempien luo on aina voinut mennä. Silloinkin, jos ketään ei ole ollut kotona. Totta kai on ensin kysytty tai ainakin ilmoitettu, että tietää mik

Voi olla. Voi olla. Varmasti onkin. Mutta ymmärrä nyt hyvä ihminen että ero/uusioperheet on eri juttu. Ei niihin pompata vanhuksiin tuosta noin vaan.

Vierailija
225/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sun ei kuulu perua äijäiltaa, vaimo voi olla messissä halutessaan

Mut ekana vaimo voisi selittää sille naisystävälle tilanteen ja pitäisivät sitten vaikka koti-illan siellä vaimon kaverilla

Se kaveri perui.

Vaimo leffaan? Voihan sen kaverin sinne kutsua. Se on sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi