Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kaverin oharin takia mun on peruttava huominen?

Vierailija
11.10.2024 |

Eli tilanne on tämä: vaimon piti huomenna mennä naiskaverin kanssa pizzalle ja baareilemaan pitkän kaavan mukaan. Mä olin kutsunut neljä mun kaveria meille saunomaan. Pelattaisiin ja syötäisiin, ölppääkin olisi. Siis äijäilta suomeksi. 

Nyt vaimo ilmoitti töistä tultua että sen kaveri peruu huomisen. Syy: huono sää. Luit oikein. On kyllä ennenkin tehnyt oharit mutta tää veti pohjat. Itse kuitenkin pyysi vaimoani. Ja tietääkseni sisätiloissa olisivat huomenna. 

Vaimo vaatii että perun jätkien tulon huomenna. Koska hän joutuisi olla täällä kotona, kaksiossa ja ei hyvä. Vaimo siitä eniten kärsisi kun jätkät tunti kaupalla yötä myöden "äijäilee" ja 2 jää yöksi koska ei pääse kotiin. Vaimo ei tunne täältä ketään, kotoisin muualta. Äitinsä asuu 450 km päässä. 

Kumpi on oikeassa, kumpi kohtuuton? 

On hyvin vaikeaa sopia uutta iltaa jätkien kanssa. Vuorotyöt, osa on isejä, ym muut menot. Tätä iltaa alettiin suunnitella tammikuussa ja nyt sen piti onnista. 

Miten sitten kun meillä on lapsia kun yää nytkin on jo niin h....tin vaikeaa? 

M35 v 

Kommentit (225)

Vierailija
101/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana kuolen nauruun. Sinäkö muka mies, kirjoitustaidoton satuja keksivä paerusaasta, hyi saatana, ta pa itsesi sika.

Vierailija
102/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä tilanne?

Ap: 

En ole perunut. Kaverit tulee viideltä sovitusti. Vaimo miettii vielä missä osan aikaa olisi. Keittiötä ei erillistä ole vaan avokeittiö olohuoneen sivustassa joten siihen ei voi ns. vetäytyä. Makkarissa ei ole telkkua kun ei mahdu. Läppäri toki on mutta mihinkään kuulosuojain pelleilyyn vaimo ei sentään lähde. Ehkä menee leffaan tai yksin pizzalle. 

Kaverit nukkuu olohuoneessa patjoilla eli ei ne ole makkariin tulossa. Ei sentään nukuta äijä porukalla samassa sängyssä! 

Jos olisin vaimosi, niin menisin (kylpylä)hotelliin yöksi. Söisin hyvin ravintolassa ja lekottelisin hotellihuoneessa hyvän viinin kera. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että apn mukaan taksi ja viinat maksaisi tonnin jos he menevät kaupungille. Jos nainen menisi niin kustannuksista ei tartte edes puhua (ilmeisesti nainen kävelee tai yhdelle naiselle taksi on paljon halvempi kuin viidelle miehelle).

Vierailija
104/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimit suunnitelmasi mukaan ja vaimo tekee, mitä vaimo tekee.

M58

Näin juuri. Vaimosi voi lähteä käymään jonkun luona. Te olette sopineet asiat ja sinä olet järjestänyt useamman ihmisen kanssa saunaillan.

Vierailija
105/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin ehdotan että aloitus on provo mutta nyt kyllä tuntuu siltä.

-aloituksesta saa käsityksen että koska nainen oli menossa  ystävänsä kanssa kaupungille niin ap kutsui 4 kaveria illanistujaisiin. Kuitenkin myöhemmin antaa ymmärtää että tätä suunniteltu jo tammikuusta asti.

- kaksiossa läpi yön ryyppäjäiset ja saunomiset, ei tuollaiset kyllä onnistu normaalissa kerrostalossa ilman että naapurit suuttuu

- oletettavasti aloituksessa mainitussa tilanteessakin vaimo olisi tullut kotiin yöksi eli miten se kahden kaverin yöpyminen olisi nyt niin paha mutta ei silloin?

Miten niin ei onnistuisi yön yli ryyppäjäiset? Kyllä meillä on ollut kavereita yötä ja ollaan alkoholiakin juotu. Volyymitaso pidetty matalana tietysti klo 22 jälkeen, mutta eipä meillä muutenkaan ole huudettu tai jumputettu musiikkia täysillä, vaan ihan kohtuudella.

Vierailija
106/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voi mennä hotelliin tai jollekin toiselle kaverilleen tai mihin huvittaa, mutta kotiin ei ole mitään asiaa kun on kerran sovittu ja suunniteltu asiat valmiiksi. Näin se menisi toisin päinkin, jos miehen menot olisi peruuntuneet.

Vaimo maksaa oman hotellinsa tietenkin itse.

Vierailija
107/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat vaimon hotelliin yöksi ?

Vaimo hotelliin toyboyn kanssa niin ei tule seuraavanakaan päivänä kotiin.

Vierailija
108/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen harkitsemaan onko teistä hommaamaan lapsia. 

Lasten kanssa tulee usein odottamattomia muutoksia elämään ja jos olette noin huonoja kumpikin etsimään kompromisseja niin hankaluuksia tiedossa. Esimerkiksi lapsi rupeaa oksentamaan kun ollaan lähdössä reissuun/normi arkena. Pitää sopia meneekö toinen normaalisti menoihinsa vai mitä tehdään.

Vierailija
109/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi vähän noin tässä taannoin, kun oli minun kolmekymppiset naisporukalla. Tätä oli suunniteltu kuukausia. Miehen kaveri-ilta peruuntui ja hän alkoi kuin pikkulapsi jahkailemaan mitä hän nyt sitten tekisi... Sanoin, että kyllä aikuinen mies nyt jotain keksii, mutta ei hän nyt vaan voi jäädä meidän naisten kanssa viettämään iltaa. Kyllä hän sitten löysi jonkun toisen kaverin, jonka kanssa lähti viettämään iltaa...

Vierailija
110/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hän voi olla kotona vaikka sulla on vieraita. Kyllä munkin puolisolla on ollu kavereita (lauta)pelaamassa ja mä oon ollu kotona. Kun halusin rauhaa menin makkariin, mutta osan iltaa olin olkkarissa missä myös ruokapöytä jonka ääressä jätkät pelas.

Vierailija
111/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Näin juuri. Vaimosi voi lähteä käymään jonkun luona. Te olette sopineet asiat ja sinä olet järjestänyt useamman ihmisen kanssa saunaillan.

Mites, jos ei asu lähellä ketään kenen luokse voisi mennä istumaan pitkää iltaa? Toiseksi mietin, että entä jos vaimo olisi sairastunut, olisiko silloinkin pitänyt lähteä muualle sairastamaan?

Yhdessäasuessa kun aina pitäisi muistaa, että se asunto on myös sen toisen koti. Ja omassa kodissa pitäisi saada aina olla, vaikka kuinka tekisi kaveri oharit. 

Vierailija
112/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai hän voi olla kotona vaikka sulla on vieraita. Kyllä munkin puolisolla on ollu kavereita (lauta)pelaamassa ja mä oon ollu kotona. Kun halusin rauhaa menin makkariin, mutta osan iltaa olin olkkarissa missä myös ruokapöytä jonka ääressä jätkät pelas.

Mutta ei tuo nyt vaan ole kovin kivaa kenellekään. Pieni asunto vielä.

Vierailija
113/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä äijä iltoja kannata kotiin sopia.

Vierailija
114/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Mites, jos ei asu lähellä ketään kenen luokse voisi mennä istumaan pitkää iltaa? Toiseksi mietin, että entä jos vaimo olisi sairastunut, olisiko silloinkin pitänyt lähteä muualle sairastamaan?

Yhdessäasuessa kun aina pitäisi muistaa, että se asunto on myös sen toisen koti. Ja omassa kodissa pitäisi saada aina olla, vaikka kuinka tekisi kaveri oharit. 

Sairastuminen on varmasti eri juttu.

Vierailija
115/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin ehdotan että aloitus on provo mutta nyt kyllä tuntuu siltä.

-aloituksesta saa käsityksen että koska nainen oli menossa  ystävänsä kanssa kaupungille niin ap kutsui 4 kaveria illanistujaisiin. Kuitenkin myöhemmin antaa ymmärtää että tätä suunniteltu jo tammikuusta asti.

- kaksiossa läpi yön ryyppäjäiset ja saunomiset, ei tuollaiset kyllä onnistu normaalissa kerrostalossa ilman että naapurit suuttuu

- oletettavasti aloituksessa mainitussa tilanteessakin vaimo olisi tullut kotiin yöksi eli miten se kahden kaverin yöpyminen olisi nyt niin paha mutta ei silloin?

- Miksei voisi suunnitella kaupungille menoa jo tammikuussa? Joku merkkipäivä tai tapahtuma. Tai ystävä asuu muualla ja tulee käymään juuri tuolloin.

- Onnistuu. Ei kaikki melua tai riehu. Toisekseen missään ei puhuta normaalista kerrostalosta. On kerrostaloja joissa ei yöllisestä mekastuksesta välitetä.

- Oletettavasti eli et tiedä missä vaimo aikoi olla yönsä. Ehkä ystävänsä kanssa jossain. Ja mitäpä se haittaa jos vaimo tulee aamuyöstä kotiin. Illanistujaiset ovat jo päätöksessään tai ainakin baariin on jo lähdetty. Nukkumapaikat kavereille on jo järjestetty. Näin on käynyt itsellekin.

Vierailija
116/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Suunnitelma muuttui. Jokaisella on oikeus olla omassa kodissaan. 

Vierailija
117/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse perua jo sovittua juttua. Ymmärrän vaimonkin näkökannan, mutta ei ole reilua vaatia toistakin muuttamaan suunnitelmia, kun oma meno peruuntui. Itse lähtisin vaikka sinne äidille vklopuksi, jos en muuta keksisi.

Jännä oletuskuva että äidille voi mennä tuosta vaan vieläpä viikonlopuksi..mennä vaan. Syystä että äijä kavereineen pääsee ryyppään kunnolla. Onko tullut mieleen että äidilläkin voi olla muuta elämää kun olla passissa jos tuhlaajatytär tuleekin mamin helmoihin? 

Kysyy äiti, uusissa naimisissa, 66 v ja hyvät välit lapsiin mutta herra isä kyllä mää sopia täytyy eikä näin! 

Vierailija
118/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei tuo nyt vaan ole kovin kivaa kenellekään. Pieni asunto vielä.

No ei se varmaan kovin kivaa ole myöskään joutua lähtemään kotoaan johonkin tappamaan aikaa (jos ei yhtään huvittaisi lähteä). Jos itse olisin tuossa tilanteessa, että muutenkin kurja fiilis ohareista, ja toinen kieltäisi tulemasta kotiin häiritsemästä omaa kaveri-iltaansa, niin alkaisin vahvasti harkita yksinasumista. 

Vierailija
119/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä yhtään, miksi vaimo ei vois olla kotona. Oon mä ainakin osannut olla vaan poissa jaloista jos on ollut noita poikien iltoja. Tai liittynyt seuraan jos siltä on tuntunut.

Mihin meinaat kadota kaksiossa? Pakastimeen? Ei sielläkään saa olla rauhassa kun äijät hakee jäitä ja kylmää vodkaa. Ja se möykkä kun viis kännistä ukkoo huutaa jääkiekkoa seuraten tunnelma tapissa.... Huh. 

Kaksiossa on makuuhuone ei siis pidä kadota pakastimeen. En ymmärrä jos mies on suunnitellut illan vieton, ja kun vaimon suunnitelmat meneekin puihin, niin pitäisi mennä miehenkin. Kai mies saa kotiinsa kutsua kavereita, vaimo voi mennä vaikka omien kavereiden luo tai elokuviin.

Vierailija
120/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksat vaimon hotelliin yöksi ?

Ja miehenkö pitää maksaa vaimon hotelliyöpyminen sen takia, että vaimo ei itse halua olla paikalla ja hänen oma kaverinsa teki hänelle oharit? Onko tämä sitä naisen logiikan tasa-arvoista parisuhdetta?

🤭 Tämä on oikeasti hyvä ketju. Tätä uusavuttomien lumihiutaleiden päänvaivaa on hauska seurata. Työnnetäänkö vaimo hotelliin ja kuka maksaa 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän