Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kaverin oharin takia mun on peruttava huominen?

Vierailija
11.10.2024 |

Eli tilanne on tämä: vaimon piti huomenna mennä naiskaverin kanssa pizzalle ja baareilemaan pitkän kaavan mukaan. Mä olin kutsunut neljä mun kaveria meille saunomaan. Pelattaisiin ja syötäisiin, ölppääkin olisi. Siis äijäilta suomeksi. 

Nyt vaimo ilmoitti töistä tultua että sen kaveri peruu huomisen. Syy: huono sää. Luit oikein. On kyllä ennenkin tehnyt oharit mutta tää veti pohjat. Itse kuitenkin pyysi vaimoani. Ja tietääkseni sisätiloissa olisivat huomenna. 

Vaimo vaatii että perun jätkien tulon huomenna. Koska hän joutuisi olla täällä kotona, kaksiossa ja ei hyvä. Vaimo siitä eniten kärsisi kun jätkät tunti kaupalla yötä myöden "äijäilee" ja 2 jää yöksi koska ei pääse kotiin. Vaimo ei tunne täältä ketään, kotoisin muualta. Äitinsä asuu 450 km päässä. 

Kumpi on oikeassa, kumpi kohtuuton? 

On hyvin vaikeaa sopia uutta iltaa jätkien kanssa. Vuorotyöt, osa on isejä, ym muut menot. Tätä iltaa alettiin suunnitella tammikuussa ja nyt sen piti onnista. 

Miten sitten kun meillä on lapsia kun yää nytkin on jo niin h....tin vaikeaa? 

M35 v 

Kommentit (225)

Vierailija
61/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvin voi vaimokin pysyä kotona makkarissa tai vaikka koittaa osallistua. Voi olla hauskempaakin porukalla.

Makkarissa koko piiiitkä ilta? Mielikuva vaimosta murjottamassa meillä makkarissa kun äijät öyhöää ja saunoo. 

Rouva kuulosuojaimet päähän kököttää makkariin... Just. Meillä vastaavassa tilanteessa rouva lähti ihan yksin rimpsalle. Ja tuollaisen kaverin kanssa ei kannata sopia mitään enää. 

No herkkuja, leffa kuulokkeilla jne makkariin. Kyllä siitä selviää.

Mites sitten kun on lapsia ja tulee vastaava ohimarssi? Akat ja pennut komeroon kuulokkeet päähän? 

Juuri siksi tämä ilta on fiksua toteuttaa nyt, että lapsia ei vielä ole.

Vierailija
62/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvin voi vaimokin pysyä kotona makkarissa tai vaikka koittaa osallistua. Voi olla hauskempaakin porukalla.

Makkarissa koko piiiitkä ilta? Mielikuva vaimosta murjottamassa meillä makkarissa kun äijät öyhöää ja saunoo. 

Rouva kuulosuojaimet päähän kököttää makkariin... Just. Meillä vastaavassa tilanteessa rouva lähti ihan yksin rimpsalle. Ja tuollaisen kaverin kanssa ei kannata sopia mitään enää. 

No herkkuja, leffa kuulokkeilla jne makkariin. Kyllä siitä selviää.

Mites sitten kun on lapsia ja tulee vastaava ohimarssi? Akat ja pennut komeroon kuulokkeet päähän? 

Juuri siks

Ja sitten kun niitä lapsia on, kumpikin vuorollaan voi lähteä kavereitten kanssa jonnekin saunailtaan ja juhlimaan, toinen hoitaa penskoja kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, kun mies pitää äijäillan. Ostan herkkuja ja linnoittaudun makkariin Netfilixin kanssa.

Vierailija
64/225 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin vaimona ilman muuta pois jaloista pyörimästä, se on selvä. Vaikka äidin luo tai elokuviin/hotelliin. Varmasti Suomesta vaimolle sen verran tuttuja tai sukulaisia löytyy.

vaimos on kohtuuton jos vaatii sua perumaan.

Vierailija
65/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä ei ole lapsia?

Vierailija
66/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollas on oikeus tulla kotiin, aina. Olisi kuitenkin häneltä kohtuullista yrittää järjestää muuta tekemistä tai ainakin mennä sinun maksamaan hotelliin. Toivottavasti saat pidettyä illanviettosi. Muista, että jatkossa vaimosi oma meno ei tarkoita, että voit alkaa suunnitella juhlia teille kotiin. 

Vierailija
67/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja elätte kuin koulupudokasteinit. Noloa.

Vierailija
68/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompromissi: vaimo kestää teitä alkuillan ja sitten menette baariin?

Ap: 

Ei. Sovittu ihan muuta. Lisäksi kustannukset. Olisi takseineen viinoineen tonni. Minä en tee ohareita. 

Miksi olet alkoholisti? Koko touhu on w t:tä.

Vierailija
69/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla mihin tässä päädyttiin :D 

Yllättävän yksimielistä keskustelua, itsellekin ensimmäinen ajatus aloituksen luettuani oli että menisin elokuviin/kylpylään tms ihan yksin nauttimaan. 

Vierailija
70/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja elätte kuin koulupudokasteinit. Noloa.

Tuntemattomien ihmisten nolostelu se vasta teiniä onkin.

Vierailija
71/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaksiossa muutenkaan voi yötämyöten äijäillä ja örveltää.

Vierailija
72/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompromissi: vaimo kestää teitä alkuillan ja sitten menette baariin?

Ap: 

Ei. Sovittu ihan muuta. Lisäksi kustannukset. Olisi takseineen viinoineen tonni. Minä en tee ohareita. 

Miksi olet alkoholisti? Koko touhu on w t:tä.

Juu, eikö tuossa iässä nämä illanistujaiset sisällä kahvia, lautapelejä ja töistä juttelua ja lopu hyvissä ajoin ennen iltayhtätoista? Aikuisena hauskuus, rentous ja ratkiriemukas meininki ei saisi mennä prioriteettilistalla muodollisuuden ja asiallisuuden edelle edes suljettujen ovien takana

Vierailija
73/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok vaatia perumaan poikieniltaa. Vaimo keksiköön itselleen tekemistä.

Vierailija
74/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piffaat vaimon hotelliin yöksi.

Miks se ap:n tehtävä olisi? Miksi rangaista häntä? Vaimo ihan itse maksakoon.

Vaimollahan on oikeus tulla omaan kotiinsa, vaikka siellä suunniteltaisi mitä iltamia. Hänellä ei ole velvollisuutta käyttää rahaa voidakseen yöpyä muualla kuin kotonaan. Eli jos AP haluaa viettää iltaa siellä kavereiden kanssa ilman häntä, kannattaisi hänen maksaa hotelliyöstä.

Luitko aloituksen? Vaimon piti lähteä omiin menoihinsa, mutta kun ne peruuntuivat (ja vielä aivan viime tipassa), hän vaatii myös miestä perumaan omat menonsa. Eihän niin itsekkäästi voi parisuhteessa toimia.

Jos oma meno peruuntuu, ei ole ok vaatia toista perumaan menoaan, MUTTA omaan kotiin on aina oikeus tulla. Ei voi kavereiden tieltä toista omasta kodistaan häätää. Äijä ilta muualla kuin ap:n kotona.

Vierailija
75/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi ap?

Vierailija
76/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

MIKSI SÄ EDELLEEN olet täällä jos EI SAA aloittaa mitään!

Häivy!

Vierailija
77/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lähteköön jonkun muun kaverin kanssa. Jos ei ole muita kavereita, niin sitten vaikka yksin pitäköön itse laatuaikaa esim. käymällä leffassa, syömässä tms. Toki yöksi voi tulla kotiin, ellet sinä sitten tarjoa hotellia.

Vierailija
78/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piffaat vaimon hotelliin yöksi.

Miksi? Vaimo maksaa oman hotellinsa. Periköön vaikka ystävältään jos haluaa, mutta ei tämä miehen ongelma ole vaan vaimon ikioma.

Vierailija
79/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset vaimon kaverin kaltaiset ihmiset ovat sitten kivoja, ikinä ei voi luottaa ja sen oppii valitettavasti vasta muutamien oharien jälkeen. Minulla oli yksi tällainen kaveri, paino sanalla OLI.

Minusta nyt vaimon tehtävä on mahdollistaa äijäilta ap:n suunnitelman mukaan ja keksiä itselleen muu meno ja yöpaikka, siellähän on äijiä aamuun asti, jos ei hereillä, niin ainakin sohvalla. Aamiaispiian paikkakaan ei varmaan vaimoa miellytä.

Vierailija
80/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä kuitenkin kaksio! Kaksi huonetta vähintään.

Helposti saisin aikani kulumaan, jos seura ei kiinnosta.

Voihan sitä keittiössäkin häärätä.

Kirjaa, käsitöitä, kuulokkeet ja läppäriltä omia sarjoja, pelaisin < hyvin onnistuu makkarista.

Saattaisin viiniä juoda kuitenkin omassa rauhassa ja tietty palstailla.

Ei mitään peruutuksia. Kiva kuitenkin, että hän saa jäädä kotiin. Voihan tuo miettiä piipahtamista leffassa tms kiinnostavassa paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän