Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kaverin oharin takia mun on peruttava huominen?

Vierailija
11.10.2024 |

Eli tilanne on tämä: vaimon piti huomenna mennä naiskaverin kanssa pizzalle ja baareilemaan pitkän kaavan mukaan. Mä olin kutsunut neljä mun kaveria meille saunomaan. Pelattaisiin ja syötäisiin, ölppääkin olisi. Siis äijäilta suomeksi. 

Nyt vaimo ilmoitti töistä tultua että sen kaveri peruu huomisen. Syy: huono sää. Luit oikein. On kyllä ennenkin tehnyt oharit mutta tää veti pohjat. Itse kuitenkin pyysi vaimoani. Ja tietääkseni sisätiloissa olisivat huomenna. 

Vaimo vaatii että perun jätkien tulon huomenna. Koska hän joutuisi olla täällä kotona, kaksiossa ja ei hyvä. Vaimo siitä eniten kärsisi kun jätkät tunti kaupalla yötä myöden "äijäilee" ja 2 jää yöksi koska ei pääse kotiin. Vaimo ei tunne täältä ketään, kotoisin muualta. Äitinsä asuu 450 km päässä. 

Kumpi on oikeassa, kumpi kohtuuton? 

On hyvin vaikeaa sopia uutta iltaa jätkien kanssa. Vuorotyöt, osa on isejä, ym muut menot. Tätä iltaa alettiin suunnitella tammikuussa ja nyt sen piti onnista. 

Miten sitten kun meillä on lapsia kun yää nytkin on jo niin h....tin vaikeaa? 

M35 v 

Kommentit (225)

Vierailija
121/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai hän voi olla kotona vaikka sulla on vieraita. Kyllä munkin puolisolla on ollu kavereita (lauta)pelaamassa ja mä oon ollu kotona. Kun halusin rauhaa menin makkariin, mutta osan iltaa olin olkkarissa missä myös ruokapöytä jonka ääressä jätkät pelas.

Jos eukko on kotona, niin kellään ei ole äijäporukassa oikeasti kivaa. Ihan sama kuin menisi äidin luokse bilettämään. Pahempi itseasiassa.

Vierailija
122/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimit suunnitelmasi mukaan ja vaimo tekee, mitä vaimo tekee.

M58

Näin juuri. Vaimosi voi lähteä käymään jonkun luona. Te olette sopineet asiat ja sinä olet järjestänyt useamman ihmisen kanssa saunaillan.

Suunnitelma muuttui. Jokaisella on oikeus olla omassa kodissaan. 

Joo, mutta voisi kyllä vähän miettiä toistakin. Kyllä minä haluan omassa kodissani olla välillä kavereiden kanssa ilman miestä ja samoin mieheni saa kutsua omia kavereitaan niin, etten minä pyöri jaloissa. Kyllä toisen pitää edes yrittää keksiä jotain muuta ap:n tilanteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijas panoilleen, paremminhan spermaa riittää ilman kaveriaan.

Vierailija
124/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksat vaimon hotelliin yöksi ?

Ja miehenkö pitää maksaa vaimon hotelliyöpyminen sen takia, että vaimo ei itse halua olla paikalla ja hänen oma kaverinsa teki hänelle oharit? Onko tämä sitä naisen logiikan tasa-arvoista parisuhdetta?

No kyllä minä vastaavassa tilanteessa haluaisin omalle miehelleni hotellihuoneen kustantaa. Ihan siitä syystä, että rakastan häntä ja tuntisin myötätuntoa tilanteesta, haluaisin että miehelläni olisi edes kohtuullinen ilta tiedossa kun kaveri tehny bänät. Meillä minä muutenkin kustannan enemmän rahallisesti asioita, maksan muunmuassa miehen lapsien ruokia ja vaatteita sekä heidän asumistaan. Vaikka se ei jonkun tasa-arvon mukaan minulle kuuluisi, mutta rn tiedä ajattelevatko naiset sitten enemmän perhettäkin yhteisenä yhteisönä, jossa kaikkien jäsenten onnellisuus ja tyytyväisyys tulisi mahdollisuuksien mukaan taata?  Pointtina on puhaltaa yhteen hiileen, koska sitä vartenhan sitä rakastaa ja haluaa olla yhdessä toisen kanssa. Jos miettisin pelkästään itsekkäitä tarpeitani minun näkökulmasta, niin eihän sitä kannattaisi asua kenenkään kanssa yhdessä eikä sitoutua yhteen suhteeseen.

Vierailija
125/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi mennä hotelliin tai jollekin toiselle kaverilleen tai mihin huvittaa, mutta kotiin ei ole mitään asiaa kun on kerran sovittu ja suunniteltu asiat valmiiksi. Näin se menisi toisin päinkin, jos miehen menot olisi peruuntuneet.

Vaimo maksaa oman hotellinsa tietenkin itse.

Jokaisella on oikeus olla omassa kotonaan. Koska suunnitelma muuttui, mies maksakoon naisen hotellin, syömiset ja hemmotteluillan (jos nainen ei halua olla kotonaan) tai sitten miehet ovat vain alkuillan kotona ja lähtevät pian baariin, jotta vaimo pääsee nukkumaan. Jos nämä vaihtoehdot eivät miehille käy, niin koko ilta perutaan.

Vierailija
126/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai hän voi olla kotona vaikka sulla on vieraita. Kyllä munkin puolisolla on ollu kavereita (lauta)pelaamassa ja mä oon ollu kotona. Kun halusin rauhaa menin makkariin, mutta osan iltaa olin olkkarissa missä myös ruokapöytä jonka ääressä jätkät pelas.

Mutta ei tuo nyt vaan ole kovin kivaa kenellekään. Pieni asunto vielä.

No ei se varmaan kovin kivaa ole myöskään joutua lähtemään kotoaan johonkin tappamaan aikaa (jos ei yhtään huvittaisi lähteä). Jos itse olisin tuossa tilanteessa, että muutenkin kurja fiilis ohareista, ja toinen kieltäisi tulemasta kotiin häiritsemästä omaa kaveri-iltaansa, niin alkaisin vahvasti harkita yksinasumista. 

Kyllä minä nimenomaan tuossa tilanteessa kysyisin jotain toista kaveria TAI lähtisin vaikka hotelliin viettämään omaa aikaa. Yrittäisin edes. En minä todellakaan jäisi kuuntelemaan mieheni kavereita. 

Vierailija
127/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Näin juuri. Vaimosi voi lähteä käymään jonkun luona. Te olette sopineet asiat ja sinä olet järjestänyt useamman ihmisen kanssa saunaillan.

Mites, jos ei asu lähellä ketään kenen luokse voisi mennä istumaan pitkää iltaa? Toiseksi mietin, että entä jos vaimo olisi sairastunut, olisiko silloinkin pitänyt lähteä muualle sairastamaan?

Yhdessäasuessa kun aina pitäisi muistaa, että se asunto on myös sen toisen koti. Ja omassa kodissa pitäisi saada aina olla, vaikka kuinka tekisi kaveri oharit. 

Jos ja jos... Jos on auto ja ajokortti, niin voi lähteä vaikka pidemmällekin. Sairastuminen on eri asia. Töistäkin voi olla pois sairastumisen takia muttei sen takia ettei päässytkään kaverin kyydillä.

Yhdessä asuen pitäisi muistaa, että asunto on myös sen toisen koti toimii myös toiseen suuntaan. Jos mies on järjestänyt illanistujaiset kotiinsa, niin miksi nainen saa perua sen omien tarkoitusperiensä vuoksi?

Vierailija
128/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Joo, mutta voisi kyllä vähän miettiä toistakin. Kyllä minä haluan omassa kodissani olla välillä kavereiden kanssa ilman miestä ja samoin mieheni saa kutsua omia kavereitaan niin, etten minä pyöri jaloissa. Kyllä toisen pitää edes yrittää keksiä jotain muuta ap:n tilanteessa. 

Entäpä jos nyt ei ole sitä toista paikkaa, johon lähteä? Leffaan jos menee, niin ei siinä mene kuin muutama tunti, siinä on vielä monta tuntia illanvietosta jäljellä jos porukkaa on yöksikin jäämässä.

Vierailija
129/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo voi mennä hotelliin tai jollekin toiselle kaverilleen tai mihin huvittaa, mutta kotiin ei ole mitään asiaa kun on kerran sovittu ja suunniteltu asiat valmiiksi. Näin se menisi toisin päinkin, jos miehen menot olisi peruuntuneet.

Jokaisella on oikeus olla omassa kotonaan. Koska suunnitelma muuttui, mies maksakoon naisen hotellin, syömiset ja hemmotteluillan (jos nainen ei halua olla kotonaan) tai sitten miehet ovat vain alkuillan kotona ja lähtevät pian baariin, jotta vaimo pääsee nukkumaan. Jos nämä vaihtoehdot eivät miehille käy, niin koko ilta perutaan.

Ei hitto. Kyllä miehelläkin on oikeus olla kotonaan kavereidensa kanssa eikä hänen kuulu väistyä minnekään! Vaimo hotelliin nukkumaan.

Vierailija
130/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirttihirmu vauhdissa. Ei miesten suunnitelmat muuttuneet vaan naisen. Entä jos olisi käynyt toisinpäin? Naisen järjestämä koti-ilta ystävien kanssa pitäisi perua koska miehen kaveri peruu saunaillan?

Vierailija
131/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entäpä jos nyt ei ole sitä toista paikkaa, johon lähteä? Leffaan jos menee, niin ei siinä mene kuin muutama tunti, siinä on vielä monta tuntia illanvietosta jäljellä jos porukkaa on yöksikin jäämässä."

Jos on leffateatteri, niin on varmasti hotellikin.

Vierailija
132/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja näitä aloituksia. Ei mulla muuta.

Vierailija
133/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eukko on kotona, niin kellään ei ole äijäporukassa oikeasti kivaa. Ihan sama kuin menisi äidin luokse bilettämään. Pahempi itseasiassa.

Juuri tämän takia niitä äijäiltoja/tyttöjen iltoja ei kotiin pitäisi sopiakaan. Aina voi jotain mennä pieleen.

Vierailija
134/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaimo on nyt, kaverit tulee parin tunnin kuluttua.

Vierailija
135/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirttihirmu vauhdissa. Ei miesten suunnitelmat muuttuneet vaan naisen. Entä jos olisi käynyt toisinpäin? Naisen järjestämä koti-ilta ystävien kanssa pitäisi perua koska miehen kaveri peruu saunailla

Jos toisella kaveri tekisi oharit (eikä ilmeisesti ole juuri ketään muuta, ketä pyytää tilalle), niin en kyllä rupeaisi siihen päälle vielä savustamaan ulos yhteisestä kodista. 

Vierailija
136/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Luulen ettei miestä ja hänen kavereitaa haittaa jos vaimo on siellä. Voi tulla jopa kutsu saunaan. Ja onhan se mukavaa kun miesten illassa on nainenkin mukana. Kunhan otetaan olutta enemmän niin jutut muuttuvat vielä hauskemmiksi. Ainakin miesten mielestä.

Vierailija
137/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu eukosta. Joskus on jopa mukavampaa kun nainen hyörii vähissä vaatteissa iltatoimissaan. Ja keittää kahvia sekä tekee vähän purtavaa. Kokemusta tästäkin puolesta.

Vierailija
138/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia niitä äijäiltoja/tyttöjen iltoja ei kotiin pitäisi sopiakaan. Aina voi jotain mennä pieleen.

Niin... No, sairastuminen on eri juttu. Mutta tässä ap:n tapauksessa ap:n vaimon kyllä kuuluisi edes yrittää keksiä jotain muuta tekemistä... 

Vierailija
139/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto. Kyllä miehelläkin on oikeus olla kotonaan kavereidensa kanssa eikä hänen kuulu väistyä minnekään! Vaimo hotelliin nukkumaan.

Jos minun pitäisi maksaa itseni kipeäksi, jotten olisi omassa kodissani "tiellä", niin alkaisin kyllä katsella itselleni kotia jossa saan olla tilanteessa kuin tilanteessa.

Vierailija
140/225 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on nyt niitä perinteisiä "happy wife, happy life"-juttuja.

Joskus kannattaa miettiä haluaako olla oikeassa vai olla se, joka on fiksu.

Ehdottaisin miehenä tarjoavani yön viihtyisässä hotellissa. Sehän on murto-osa siitä tonnista, mikä kuulemma menisi, jos kaupungille lähdettäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi