Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Kommentit (544)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen vaimon kanssa päivällä ja sitä ennen toissa aamuna heti herättyämme. Luulenpa, että sunnuntaina taas. M 66
Tänä aamuna vaimo sai kaksi ja minä yhden orgasmin, kun rakasteltiin heti herättyämme taas. Sitä ennen oltiin perjantaiaamuna ja tiistaina.Normitahtia tämä on pari-kolme kertaa viikossa.
M 66, vaimo 65
Miten teillä onnistuu näin usein? Kun teillä tuota ikääkin on " jonkin verran"? (Ei pahalla) Samaa ikäluokkaa olen, paljon harvemmin seksiä. Harmikseni. Onko paljon esileikkiä, ajatteletko muita jne, kun rakastelette? Kun pystyt, ja ilmeisesti haluatkin, noin usein?
N 64
Kaksi, kolme kertaa viikossa on paljon! Meillä kerran viikossa, eli viikko on aikaa
N 59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen vaimon kanssa päivällä ja sitä ennen toissa aamuna heti herättyämme. Luulenpa, että sunnuntaina taas. M 66
Tänä aamuna vaimo sai kaksi ja minä yhden orgasmin, kun rakasteltiin heti herättyämme taas. Sitä ennen oltiin perjantaiaamuna ja tiistaina.Normitahtia tämä on pari-kolme kertaa viikossa.
M 66, vaimo 65
Miten teillä onnistuu näin usein? Kun teillä tuota ikääkin on " jonkin verran"? (Ei pahalla) Samaa ikäluokkaa olen, paljon harvemmin seksiä. Harmikseni. Onko paljon esileikkiä, ajatteletko muita jne, kun rakastelette? Kun pystyt, ja ilmeisesti haluatkin, noin usein?
N 64
Apuja tiheämpään seksiin!
N 64
Mitähän minä voisin tehdä? Mitä vaimosi tekee sen eteen, että teillä on noin usein seksiä?
Ehkä helmikuussa, kelpaisi kyllä vanhempikin.
m.60
Vierailija kirjoitti:
M 66, vaimo 65
N 64
Apuja tiheämpään seksiin!
N 64
Mitähän minä voisin tehdä?
Kerta viikossa on liian vähän. Haluja olisi runsaasti 😋
M 66, vaimo 65
Kuinka onnistuu noin usein? Mitä mun pitäisi tehdä mieheni hyväksi, että yritettäisiin meilläkin? Joku kysyi, että ajatteletko muita naisia/naista, kun rakastelet? Esileikit? Auttaisiko se...
N 58
Meillä viimeksi kaksi viikkoa sitten! Mies 66 neuvoja😘
N58
Vierailija kirjoitti:
Meillä viimeksi kaksi viikkoa sitten! Mies 66 neuvoja😘
N58
Annatko koskaan suuseksiä miehellesi ?
Enpä ole antanut. En oikein tiedä, kuinka sen tekisin: nuolen, imen? Purenko vahingossa? Sanonko hänelle, että ajattelee jotain oikein seksikästä naista... Minä en nyt ihan sellainen taida olla
Taitaa olla mennyt ainakin vuosi jos ei puolitoista, mutta ens viikonloppuna pitäs saada.
M 60-
Kotona, en muista. Muualla, eilen.
Antaako vaimosi, M 66, sinulle suuseksiä? Vai saako kysyä?
N 58
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole antanut. En oikein tiedä, kuinka sen tekisin: nuolen, imen? Purenko vahingossa? Sanonko hänelle, että ajattelee jotain oikein seksikästä naista... Minä en nyt ihan sellainen taida olla
Nuoleminen,imeminen ja vaikka pakaroiden käsin hyväily naisen antamaan tuntuu miehestä tosi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
N 58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoleminen,imeminen ja vaikka pakaroiden käsin hyväily naisen antamaan tuntuu miehestä tosi hyvältä.
Kiitos, M 66, arvelen että nämä sinulta😘 Vaimosi saa olla tosi onnellinen, kun sillä on sut! Mikä on parasta, mitä vaimosi sinulle tekee?
T. M46