Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Kommentit (544)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole antanut. En oikein tiedä, kuinka sen tekisin: nuolen, imen? Purenko vahingossa? Sanonko hänelle, että ajattelee jotain oikein seksikästä naista... Minä en nyt ihan sellainen taida olla
Nuoleminen,imeminen ja vaikka pakaroiden käsin hyväily naisen antamaan tuntuu miehestä tosi hyvältä.
Antaako vaimosi sinulle tuota kaikkea, M66?
N58
Jos antaa, niin se varmaan on sitten se yksi asia aika vilkkaassa seksielämässä 😊
Harrastuksiani salillakäynti, laulaminen kuorossa, viherkasvien kasvattamisen opettelu.
Rakastelen mielelläni. Melkein joka päivä.
En muista. Joskus viime vuonna.
N48, naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole antanut. En oikein tiedä, kuinka sen tekisin: nuolen, imen? Purenko vahingossa? Sanonko hänelle, että ajattelee jotain oikein seksikästä naista... Minä en nyt ihan sellainen taida olla
Nuoleminen,imeminen ja vaikka pakaroiden käsin hyväily naisen antamaan tuntuu miehestä tosi hyvältä.
N58
Mitä sinä annat vaimollesi M66?
Eilen illalla vaimon kanssa yhteisessä suihkussa. Siellä kusihommia ja kumpikin hoiti toisensa käsillä loppuun. Myöhemmin juuri ennen nukkumaanmenoa pikaiset panot sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N58
Äsken sain!
N 58
Nyt vaan uutta putkeen mahd.pian! Olisko ensi viikolla...
N 58
La aamuyöstä, uuden ystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N58
Äsken sain!
N 58
Vähän kokeilin miestä nuolla... Tykkäs kyllä 😘
N58
Ens kerralla, ehkä jo ensi viikolla, vois yrittää imeä
N 58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N58
Äsken sain!
N 58
Vähän kokeilin miestä nuolla... Tykkäs kyllä 😘
N58
Tuntuiko sinusta kiihottavalta antaa kalulle nuolaisuja, saitko lisää kosteutta pilluusi ?
Ensi alkuun vähän jännitti... Mutta sitten alkoi kyllä kiihottaa.
N 58, kukas sinä olet? Sinä kysyjä siis😅
Mihin on kadonnut M 66? Tämä aika ahkera rakastelija... Koska nyt aiot harrastaa seksiä vaimosi kanssa? Sait minullekin puhtia yrittää enemmän!
N 58
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kadonnut M 66? Tämä aika ahkera rakastelija... Koska nyt aiot harrastaa seksiä vaimosi kanssa? Sait minullekin puhtia yrittää enemmän!
N 58
Antakaa vaarille sitä herkkua,viimeksi sain 1946,eräs Iida vietteli minut ja mentiin tekemään sitä niinkuin Tauno Palo elokuvissa..heinälato kutsui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 58
Nainen 64, viime sunnuntai-aamuna herätessä. Miesystävä 67, ja aika aktiivisia ollaan. Ihanaa on kun hän minua haluu!