Milloin viimeksi harrastit seksiä?
Kommentit (544)
m51
soolona eilen
vaimin kanssa olisiko kuukausi sitten
29.9.2024. Sitä ennen joskus tammi-helmikuussa exän kanssa.
M51
Tänään aamulla kun heräiltiin N26
Miten niin milloin? Ihan kuin sitä joskus olisi tapahtunut 🤣 t N, sielunkumppanin kohtaamista odotellen (=not gonna happen)
On siitä ehkä pari-kolme kuukautta. Yhden illan juttu 19-vuotiaan anime-tytyn kanssa. Oli kyllä aivan ihastuttava nuori nainen. Tarjosin hänelle teen ja vietimme kivat treffit, jotka päätyivät luokseni ja sänkyyn. Hänellä oli seksistä pääosin huonoja kokemuksia, joten yritin olla mahdollisimman huomioiva ja antaa edes yhden hyvän kokemuksen. Ei ollut mitään sokeri-kuviota, vaan ihan perus random-match tinderissä ja sitten juteltiin hänen elämäntilanteestaan, johon pystyin samaistumaan, koska itselläni oli samat ongelmat 20 vuotta sitten. Nykyään itselläni on jo paljon isompia ongelmia, joten tuollaiset kohtaamiset antaa voimia, ettei päädy aivan tahdonvastaiseen selibaattiin, kun ei jaksa koittaa enää seurustella.
M40
Vierailija kirjoitti:
Eilen vaimon kanssa päivällä ja sitä ennen toissa aamuna heti herättyämme. Luulenpa, että sunnuntaina taas. M 66
Tänä aamuna vaimo sai kaksi ja minä yhden orgasmin, kun rakasteltiin heti herättyämme taas. Sitä ennen oltiin perjantaiaamuna ja tiistaina.Normitahtia tämä on pari-kolme kertaa viikossa.
M 66, vaimo 65
Kova tahti! Olispa meilläkin!
M 62
Eilen aamuna rakasteltiin. Ja kohta pannaan kun vaimo herää. M58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen vaimon kanssa päivällä ja sitä ennen toissa aamuna heti herättyämme. Luulenpa, että sunnuntaina taas. M 66
Tänä aamuna vaimo sai kaksi ja minä yhden orgasmin, kun rakasteltiin heti herättyämme taas. Sitä ennen oltiin perjantaiaamuna ja tiistaina.Normitahtia tämä on pari-kolme kertaa viikossa.
M 66, vaimo 65
Miten teillä onnistuu näin usein? Kun teillä tuota ikääkin on " jonkin verran"? (Ei pahalla) Samaa ikäluokkaa olen, paljon harvemmin seksiä. Harmikseni. Onko paljon esileikkiä, ajatteletko muita jne, kun rakastelette? Kun pystyt, ja ilmeisesti haluatkin, noin usein?
N 64
Toissa lauantaina. Asumme naisystävän kanssa erillämme ja hänellä on lapset luonaan joka toinen viikko. Niillä viikoilla ei pääosin ole seksiä, ellei nainen tule minun luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 66, vaimo 65
Miten teillä onnistuu näin usein? Kun teillä tuota ikääkin on " jonkin verran"? (Ei pahalla) Samaa ikäluokkaa olen, paljon harvemmin seksiä. Harmikseni. Onko paljon esileikkiä, ajatteletko muita jne, kun rakastelette? Kun pystyt, ja ilmeisesti haluatkin, noin usein?
N 64
jos ryhdyn (oikein ja vakavan) henki..seksi, fyysi
..seksi ja sosiaali..seksikin, niin.
*se on salaisuus*
seksi on seksin. - ( o l e n homo sapiens.. - elossa.)