Keksikääpä mulle joku aihe, mistä alan paukuttaa tänne 20 kertaa päivässä
Tuntuu meinaan nykyään olevan ainoa tapa saada palstatilaa.
Kommentit (44)
Kyseenalaista naisten alistaminen islamissa ja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Puppa
Miksi varastaisin jonkun toisen aiheen? Mua itseäni henkilökohtaisesti ärsyttä ko. aihe. Oli aluksi harmiton ja hauska, mutta muuttui pahansuovaksi.
Miksi haluat palstatilaa, jos et itse tiedä edes mitään aihetta?
Mokomat idarivajakit kiljuu omien mokien takia.
Noh teki lestapersu Sipilä yhden järkevän päätöksen. Vapautti kiljun tekemisen sääntöpurku talkoissaan.
Muuten oikeistokepu on tuhonnut hyvinvointia jo vuosikymmeniä. Viimeksi valtionvelkaa lyhentänyt oli Lipposen haĺlitukset. Sen jälkeen oikeistohallitukset ovat tehneet ennätysvelat ja tuhonneet Suomea.
Toi 30 tonnia lapsen tekemisestä voisi olla hyvä.
Halloween. Marise amerikkalaistumisesta, motkota karkeista ja kepposista sekä ihmettele sitä, miksi kunnon suomalainen pyhäinpäivä ei kelpaa. Älä unohda viisastella opettavaisesti siitä, kuinka sä tiedät, miksi ihmiset haluu juhlia tällaista matalavärähteistä juttua <3
Mikä vaan, ei niitä vastauksiakaan tarvi lukea se kun spämmää
Vierailija kirjoitti:
Halloween. Marise amerikkalaistumisesta, motkota karkeista ja kepposista sekä ihmettele sitä, miksi kunnon suomalainen pyhäinpäivä ei kelpaa. Älä unohda viisastella opettavaisesti siitä, kuinka sä tiedät, miksi ihmiset haluu juhlia tällaista matalavärähteistä juttua <3
Ja entäs kekri?!! Miksi ette juhli kekriä??
Astiankuivauskaappi ja kuinka se ei olekaan suomalaisten keksimä vaikka sitä aina niin toitotetaan että hieno suomalainen keksintö kyseessä.
Anaaliseksin ja prostituution puolestapuhujia tarvitaan kipeästi lisää.
Kirjoita kotimaisen järvikalan käyttämisen puolesta ja esittele tapoja, miten helposti ja halvalla sitä saa pyydystettyä. Samalla tutustut itsekin aiheeseen ja siitä voi tulla sinulle kelpo harrastus palstailun sijaan.
Naapurit!