Kumpi paikka on parempi asua, helsinki vai espoo?
Kummassa on vähemmän levotonta aluetta , nistejä ja rikollisuutta?
Kommentit (21)
Se on kummankin osalta naurunpaikka hahahaha räähhäää.
Vierailija kirjoitti:
Vantaa
Kusisin paikka pk-seudulla.
Muslimit ovat vallanneet koko Espoon ja 75% Helsingistä. Stadissa voi olla vielä pari kellaria missä voi olla piilossa turvassa ja häpeämässä omaa rasistisuutta.
Riippuu ihan kaupunginosasta. Molemmissa on hyviä ja huonoja.
Helsinki! Helsingin henki sopii mulle paremmin. 🙂 Paljasjalkainen hkiläinen olen. Espoossa tykkäsin myös Tapiolasta, etelä-leppävaara ok.
Enää en muuttaisi Espooseen.
Vierailija kirjoitti:
Muslimit ovat vallanneet koko Espoon ja 75% Helsingistä. Stadissa voi olla vielä pari kellaria missä voi olla piilossa turvassa ja häpeämässä omaa rasistisuutta.
Hyvä vaan että ovat. Täällä oulussakin mielummin niitä miehiä katselee ja kuuntelee kuin kantis äijiä.
Helsinki, Vantaakin on viihtyisämpi kuin Espoo ellei ole varaa ajaa joka paikkaan ja isoon omakotitaloon. Tapiola on kyllä kiva paikka.
Aina kun kävelen Esbonaadia Helsingistä Espooseen, niin koen olevani matkalla kotiin.
Mä viihdyn espoossa ja olen entinen helsinkiläinen.
Molemmat kaupungit ovat pinta-alataan aika isoja ja kaikenlaisia alueita mahtuu sekä Espoon että Helsingin sisään. Kannattaiisi asuinpaikkaa miettiessä ensin katsoa mistä pääsee helpoimmin töihin, ja missä ovat lasten koulut jne.
Espooseen en ikinä muuttaisi, Helsingissä hyviä alueita, samoin Vantaalla.
Syntyjäni olen Helsingistä muutimme Vantaalle -79, täällä viihdytään edelleen.
Asun eteläisessä kantakaupungissa ja minulle on täysin mahdoton ajatus asua Espoossa. Täällä on kävelyetäisyydellä kaikki. Kauppoja, jotka ovat auki 24/7, kahviloita, ravintoloita, terveys- sun muita palveluita, useampi alko kävelyetäisyydellä. Olisi aivan kauheaa muuttaa johonkin esikaupunkiin tai lähiöön.
Espoossa olen viihtynyt vuodesta -97 rauhallisella pientaloalueella. Kävin aikanaan muutaman vuoden Helsingissäkin asumassa Kallio-Kontula-Tapanila, en haluaisi takaisin.
Helsingissä paremmat yhteydet, Espoossa tarvitsee oman auton.
Helsingissä tykkäsin asua. Oli paljon kivempi kuin Espoo.
Kruununhaka.