Seiska: Aki Palsanmäellä on syöpä
https://www.is.fi/viihde/art-2000010755934.html
Palsanmäki kertoo Seiskalle, että kyseessä on keuhkosyöpä.
Kyse on sen verran vakavasta sairaudesta, että minut leikataan kiireellisesti.
Palsanmäki sai kuulla diagnoosista vasta muutamia päiviä sitten. Sen jälkeen tunteet ovat olleet pinnassa. Syöpä leikataan Jyväskylässä perjantaina.
Kommentit (88)
Tässä uusimmassa jaksossa Aki sanoo että on ilmapallot puhaltanut aina terveillä keuhkoilla. Nyt siis käyttivät heliumia.
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa nämäkin syöpähoidot🤷
Aki maksaa varmasti enemmän veroja kuin sinä
Itse pääsin kuukaudessa gynen leikkaukseen aikoinaan köyhänä ja kipeänä eikä kyse ollut edes syövästä, vaan liian runsaista kuukautisista, jotka olivat syöneet rautavarastot aika lailla tyhjäksi. Sairaalaan johtava lääkäri päätti kohdallani ettei minua laiteta odottamaan 3 kuukauden jonoon, vaan leikataan kuukauden sisällä ja sittenkin sanottiin, että jos tulee kuukautiset tässä välissä, niin heti yhteys polille, niin saat lääkkeet, jolla vuoto lopetetaan tai leikkausta joudutetaan.
Minulla ei ollut väliä vastaavankaltaisessa tapauksessa.
On se vaan mielenkiintoista miten julkkis leikataan viikon sisällä.
Ystäväni sai diagnoosin loppukeväästä ja odotti jatkotutkimuksiin ja hoitoon pääsyä. Lähete "unohtui" tehdä ja nyt on liian myöhäistä.
Näin meitä taviksia hoidetasn
Vierailija kirjoitti:
On se vaan mielenkiintoista miten julkkis leikataan viikon sisällä.
Ystäväni sai diagnoosin loppukeväästä ja odotti jatkotutkimuksiin ja hoitoon pääsyä. Lähete "unohtui" tehdä ja nyt on liian myöhäistä.
Näin meitä taviksia hoidetasn
Toivon sydämestäni Akille paranemista. Hän ja Heli ovat aitoja ihmisiä. <3
Tämäniltaisessa jaksossa olevasta Linneasta en pidä ollenkaan. Tyhjännauraja, nauraa omille jutuilleen, jotka eivät edes ole hauskoja. Myös Farmissa oli kiero. :(