Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska: Aki Palsanmäellä on syöpä

Vierailija
11.10.2024 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000010755934.html

Palsanmäki kertoo Seiskalle, että kyseessä on keuhkosyöpä.

Kyse on sen verran vakavasta sairaudesta, että minut leikataan kiireellisesti.

Palsanmäki sai kuulla diagnoosista vasta muutamia päiviä sitten. Sen jälkeen tunteet ovat olleet pinnassa. Syöpä leikataan Jyväskylässä perjantaina.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas sillä vastustuskyky huonossa kunnossa.     Syy löytyy ruokavaliosta.

Miten vastutstuskyky vaikuttaa syövän syntyyn? 

Vierailija
22/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Akille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki oli jättänyt alkoholin pois vuodenvaihteessa ja aloittanut lenkkeilyn. Halua terveempään elämään siis oli.

Kurja tilanne nyt, mutta toivotaan paranemista!

Vierailija
24/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikas pääsee heti laikkauksen jonon kärkeen. Köyhän annetaan kuolla syöpään kuten minun äitini ei päässyt hoitoon eikä leikkaukseen joten se kuoli.

Eiköhän tilanne ole priorisoitu tilanteen vakavuuden mukaan. Valitettavasti joku eläkeläisrouva ei ole minkään jonon kärjessä.

Vierailija
25/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ukko. Kovasti tsemppiä koko sakille.

Vierailija
26/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja alkoholi yhdessä sairastuttaa eniten. Molemmat tietysti myös erikseen.

Tsemppiä Akille, hän muuten voisi jättää sen kiroilun vähemmälle...

Vierailija
27/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan kannattanut elää vähän terveellisemmin. Tälleen veronmaksajana en haluaisi olla maksamassa hänen hoitojaan. Itseaiheutettu tauti.

Vierailija
28/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan kannattanut elää vähän terveellisemmin. Tälleen veronmaksajana en haluaisi olla maksamassa hänen hoitojaan. Itseaiheutettu tauti.

Mitähän muut veronmaksajat haluavat sulle maksaa. Joka kolmas ihminen sairastuu syöpään.

Tunnen vastenmielisyyttä sua kohtaan.

Vierailija
29/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä uutinen. Tietääkö joku, polttaako/ onko polttanut tupakkaa? 

Ei juo eikä polta. Koronarokotukset löytyy. 

Vierailija
30/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka ja viina aiheuttavat monia syöpiä. 

Aki ei juo minkäänlaista alkoholia. 

Vierailija
31/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän muut veronmaksajat haluavat sulle maksaa. Joka kolmas ihminen sairastuu syöpään.

Tunnen vastenmielisyyttä sua kohtaan.

No itse elän niin etten edesauta verorahojen tuhlausta. Kyllä itseaiheutetut sairaudet pitäisi omasta pussista maksaa. Kumma kun pyydetään, että muut hoitavat mutta vastuuta ei omasta terveydestä oteta vaan tungetaan sitä makkaraa kaksi käsin suuhun. Ihan hirveästi ei kiinnosta mitä joku random laiska minua kohtaan tuntee. 

Vierailija
32/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Ilta-Sanomien mukaan on tupakoinut, mutta lopettanut vuosia sitten. Toki jos oikein rankasti röökannut, niin eihän se terva vuosien myötä mihinkään häviä.

Keuhkot puhdistuu kun lopettaa tupakoinnin.

Tietyt aineet poistuvat, tietyt jäävät. Tupakassa on todella paljon erilaisia syöpää aiheuttavia ainesosia, ja keuhkot ovat ontto elin. Ei ole mitään taetta että kaikki puhdistuu, en tiedä mistä olet moisen uskomuksen edes voinut kuulla. 

Tupakan ja porkkanan ainesosat ovat yli 99% samoja.

Vierailija
33/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas sillä vastustuskyky huonossa kunnossa.     Syy löytyy ruokavaliosta.

Äköisiä syöpiä on nyt valtavasti ja muita outoja tulehdussairauksia uskomattoman paljon. 

Ilmaamme ja ruokiamme m y r k y t e t ä ä n. 

Vierailija
34/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Ilta-Sanomien mukaan on tupakoinut, mutta lopettanut vuosia sitten. Toki jos oikein rankasti röökannut, niin eihän se terva vuosien myötä mihinkään häviä.

Keuhkot puhdistuu kun lopettaa tupakoinnin.

Tietyt aineet poistuvat, tietyt jäävät. Tupakassa on todella paljon erilaisia syöpää aiheuttavia ainesosia, ja keuhkot ovat ontto elin. Ei ole mitään taetta että kaikki puhdistuu, en tiedä mistä olet moisen uskomuksen edes voinut kuulla. 

Tupakan ja porkkanan ainesosat ovat yli 99% samoja.

Kuinka usein tunget porkkanaa keuhkoihin?

Vierailija
35/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikas pääsee heti laikkauksen jonon kärkeen. Köyhän annetaan kuolla syöpään kuten minun äitini ei päässyt hoitoon eikä leikkaukseen joten se kuoli.

Eiköhän tilanne ole priorisoitu tilanteen vakavuuden mukaan. Valitettavasti joku eläkeläisrouva ei ole minkään jonon kärjessä.

Jos olet työtön tai eläkeläinen saat k uolla pois.

Se tapahtuu salaa siten, että hoitoa ja leikkausta vetkutetaan ja ketkutetaan kuukausikaupalla, lopulta olet niin huonossa kunnossa, että k uolet pois ja rikkailta lääkäreiltä taas huolet pois yhden sairaan/sairastetun osalta. 

Vierailija
36/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin esimerkillistä, että jonkun syöpä kuuluu osioon "viihde"?

Vierailija
37/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaukseen pääsy riippuu ihan muista asioista kuin pankkitlin sisällöstä. Yksityisellä voi päästäkin ihan vain maksamalla, mutta palsanmäki on lehdele kertonut, että hänet leikataan julkisella.

Itse pääsin kuukaudessa gynen leikkaukseen aikoinaan köyhänä ja kipeänä eikä kyse ollut edes syövästä, vaan liian runsaista kuukautisista, jotka olivat syöneet rautavarastot aika lailla tyhjäksi. Sairaalaan johtava lääkäri päätti kohdallani ettei minua laiteta odottamaan 3 kuukauden jonoon, vaan leikataan kuukauden sisällä ja sittenkin sanottiin, että jos tulee kuukautiset tässä välissä, niin heti yhteys polille, niin saat lääkkeet, jolla vuoto lopetetaan tai leikkausta joudutetaan.

Vierailija
38/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan k-rokotteesta. Ne aiheuttaa nopeasti leviävää syöpää.

Kerrotko vielä, mistä tiedät Aki Palsanmäen rokotustiedot? Oletko joku muiden tietoja luvatta urkkiva terveysdenhoitaja? 

Kyllähän sen tietää, jos on itse heidät rokottanut. Eri. 

Vierailija
39/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkaukseen pääsy riippuu ihan muista asioista kuin pankkitlin sisällöstä. Yksityisellä voi päästäkin ihan vain maksamalla, mutta palsanmäki on lehdele kertonut, että hänet leikataan julkisella.

Itse pääsin kuukaudessa gynen leikkaukseen aikoinaan köyhänä ja kipeänä eikä kyse ollut edes syövästä, vaan liian runsaista kuukautisista, jotka olivat syöneet rautavarastot aika lailla tyhjäksi. Sairaalaan johtava lääkäri päätti kohdallani ettei minua laiteta odottamaan 3 kuukauden jonoon, vaan leikataan kuukauden sisällä ja sittenkin sanottiin, että jos tulee kuukautiset tässä välissä, niin heti yhteys polille, niin saat lääkkeet, jolla vuoto lopetetaan tai leikkausta joudutetaan.

Paino sanalle "aikoinaan".

WHO/EU/WEF on p akottanut kaikki EU-maat priorisoimaan kansalaistensa hoitoa. Vanhat ja köyhät saa mennä, samoin madl. monet muutkin.

W oketusta p ahimmillaan. 

Vierailija
40/88 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipumista hänelle. Sikäli onnekas kun rahaa, että pääsee halutessaan kokeellisiin hoitoigin ulkomaille, ja kokeellisia hoitohajan keuhkosyöpään on käsittääkseni paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä