Unicef: Joka kahdeksas tyttö on joutunut raiskauksen tai ahdistelun uhriksi
Unicef: Joka kahdeksas tyttö on joutunut raiskauksen tai ahdistelun uhriksi
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele lukuja yhtään. Sukulaismies tunki minunkin sänkyyni, kun olin n. kymmenvuotias.
Oma isä kävi säännöllisesti minun sängyssäni kun olin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
karmee luku, ei voi käsitää.
M54
Suomessa joka kolmas nainen ja lähes yhtä moni lapsi.
Poliisinnpinkka kasvaa 1000 ilmoituksella viikossa ja tekijä on yleensä kantasuomalaismies.
Rikospoliisi
Ollaanpa rehellisiä, ahdistelu jossain Kongossa tarkoittaa hieman eri asiaa kuin Suomessa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Siksi kohtelen jokaista miestä, kuin potentiaalista raisqaajaa.
Ketään miestä ei kiinnosta.
Aika montaa miestä kiinnostaa. Kaikilla on tuoreessa muistissa se miesten ulina nainen ja karhu -meemistä.
Ketään ei kiinnosta että SINÄ KOHTELET miehiä potentiaalisina raiskureina. Mitä se ikinä tarkoittanee. 🤣
Sitä, että tytöt saavat olla varuillaan ihan pikkulapsista lähtien, koska kuka tahansa mies voi olla vaarallinen. Mies ei koskaan tajua tätä.
Ei tuota ole mitenkään vaikea tajuta. Miehiä "ei kiinnosta" paljolti si
Käyttäydyt jo kirjallisessa muodossa niin aggressiivisesti, että on hyvä syy pelätä sinua myös irl.
Kiitos Jumalalle, että mun polulleni ei ole noin harhaisia yksilöitä sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Poliisinnpinkka kasvaa 1000 ilmoituksella viikossa ja tekijä on yleensä kantasuomalaismies.
Rikospoliisi
Eihän tuo pidä paikkaansa.
"Seksuaalirikoksia ilmoitettiin ennakkotietojen mukaan kaikkiaan 7 100, mikä on 1 600 enemmän kuin edellisvuonna. Tietoon tulleiden seksuaalirikosten määrä kasvoi 29,6 %. Uusi seksuaalirikoslaki tuli voimaan vuoden 2023 alusta ja muutti seksuaalirikosten nimikkeitä ja perusteita."
Vierailija kirjoitti:
Tässä ahdisteluksi luetaan se, kun ruuhkassa ohikulkevan setämiehen takin lieve koskettaa naisen takamusta. Miten sellaisesta voi uhri ikinä edes selvitä.
Tähänkin rikoslajiin pitäisi saada luokittelu lievästä erittäin törkeään. Suomessa joku tuollainen ilmoitetaan järkyttävänä ahdisteluna, kun noissa maissa on varmasti paljon rankempaa. Iljettävää on tietysti lieväkin, mutta vammautuminen yms. on todella järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on alaikäisten tyttöjen ahdistelija ministerinä. Suomi on edelläkävijä.
Ja eduskunnan puhemiehenä mies joka avoimesti toivoo naisten tulevan r a iskatuiksi.
Ne höpsöt naiset, jotka suosii miehiä tulevan noista maista ja siten altistavan muut naiset. Sehän on tapahtunutkin.
Viittaatko nyt tällä suosimisella sitä, kun Riikka järjesti kiusallisen pick me girl -shown Jussille erään blogin kommenttikentissä?
Onko Riikka suosinut noita miehiä? Hänkin joutui niiden ahdistelemaksi. Mutta Riikkaa syyteltiin koska persu.
Riikkaa syyteltiin ampumisfantasioista. Onko hänen ahdistelustaan mitään todisteita? Veikö edes asiaa poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Rikospoliisi
Ollaanpa rehellisiä, ahdistelu jossain Kongossa tarkoittaa hieman eri asiaa kuin Suomessa.
-eri
Kyllä se on ihan sitä sanaa kourimista ja munantunkemista joka paikassa. Suotta vähättelet vaikka suonalaisurpoilla onkin pienet penikset.
Monet m a m u t ovat kovia ahdistelemaan. Se on osa islamin lieveilmiötä
"Lähes kymmenen prosenttia suomalaisista naisista voi joutua elämänsä aikana rais katuksi. Rais kauksen tai sen yrityksen kokee elämänsä aikana jopa viidennes naisista. Tuorein naisten kokemaa väkivaltaa selvittänyt tutkimus paljastaa, että vuoden aikana noin 15 000 naista pakotetaan seksuaaliseen kanssakäymiseen."
Ja sitten tuovat lisää rikastuttajia kehitysmaista...
Vierailija kirjoitti:
Käyttäydyt jo kirjallisessa muodossa niin aggressiivisesti, että on hyvä syy pelätä sinua myös irl.
Kiitos Jumalalle, että mun polulleni ei ole noin harhaisia yksilöitä sattunut.
Vastaan aggressiolla siihen kun aggressiivisesta käytöksestäsi huomautetaan. Olet oppikirjaesimerkki miehestä jolla on korkea taipumus väkivaltaisuuteen.
Täältä saat apua:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Aika montaa miestä kiinnostaa. Kaikilla on tuoreessa muistissa se miesten ulina nainen ja karhu -meemistä.
Puhuttiin sinusta miesvihaaja.
Puhuttiin sinusta, raiskaaja wanna-be.
Vierailija kirjoitti:
"Lähes kymmenen prosenttia suomalaisista naisista voi joutua elämänsä aikana rais katuksi. Rais kauksen tai sen yrityksen kokee elämänsä aikana jopa viidennes naisista. Tuorein naisten kokemaa väkivaltaa selvittänyt tutkimus paljastaa, että vuoden aikana noin 15 000 naista pakotetaan seksuaaliseen kanssakäymiseen."
Ja sitten tuovat lisää rikastuttajia kehitysmaista...
Sisäministeri Rantanenko niitä siis tuo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on alaikäisten tyttöjen ahdistelija ministerinä. Suomi on edelläkävijä.
Ja eduskunnan puhemiehenä mies joka avoimesti toivoo naisten tulevan r a iskatuiksi.
Ne höpsöt naiset, jotka suosii miehiä tulevan noista maista ja siten altistavan muut naiset. Sehän on tapahtunutkin.
Viittaatko nyt tällä suosimisella sitä, kun Riikka järjesti kiusallisen pick me girl -shown Jussille erään blogin kommenttikentissä?
Onko Riikka suosinut noita miehiä? Hänkin joutui niiden ahdistelemaksi. Mutta Riikkaa syyteltiin koska persu.<
Alkoi uhriutua vanhasta tapauksesta saadakseen julkisuutta. Olisi silloin hoitanut asian viranomaiten kanssa, eikä myöhemmin pilaamalla toisten maineen.
"Maahan muuttajien väestöön suhteutettu rikollisuustaso oli raiskausrikoksissa lähes kahdeksankertainen kantaväestön kokonaisrikollisuustasoon verrattuna. Korkein rikollisuustaso oli Afrikassa ja Lähi-idässä syntyneillä miehillä, 17-kertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden.[30] Suomessa rais kauksista tuomituista oli 34 % ulkomaalaisia vuosina 20062009, vaikka heidän väestöosuutensa oli vain 3 %, etenkin Lähi-idästä tulleita. Esimerkiksi vuonna 2011 irakilaisia epäiltiin 5 %:sta rais kauksista, vaikka heidän väestöosuutensa on 0,1 %.[31]"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että tällä ajetaan ihmisten 24/7 valvontaa.
Ne Fugen kriminaalit hoitaa homman. Iskuryhmä :D
Rikollisia mukana toiminnassa.
Pelottaako oma kiinnijäänti?
Vierailija kirjoitti:
"Maahan muuttajien väestöön suhteutettu rikollisuustaso oli raiskausrikoksissa lähes kahdeksankertainen kantaväestön kokonaisrikollisuustasoon verrattuna. Korkein rikollisuustaso oli Afrikassa ja Lähi-idässä syntyneillä miehillä, 17-kertainen syntyperäisiin suomalaisiin nähden.[30] Suomessa rais kauksista tuomituista oli 34 % ulkomaalaisia vuosina 20062009, vaikka heidän väestöosuutensa oli vain 3 %, etenkin Lähi-idästä tulleita. Esimerkiksi vuonna 2011 irakilaisia epäiltiin 5 %:sta rais kauksista, vaikka heidän väestöosuutensa on 0,1 %.[31]"
No huh huh. Luulis suomalaisilla miehillä olevan kova paine saada tuo m am ujen osuus sinne 100 %:n kun ovat asiasta niin huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ai nyt oon jo raiskaajawannabe kun minua ei kiinnosta sinun mielenhäiriöt? 🤣
Edelleen. Pelkää vaan kaikkia miehiä. Minua ei kiinnosta. En myöskään aio tehdä oikeille raiskareille mitään koska se ei ole minun hommani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Rikospoliisi
-eri
Kyllä se on ihan sitä sanaa kourimista ja munantunkemista joka paikassa. Suotta vähättelet vaikka suonalaisurpoilla onkin pienet penikset.
Vai onko vaan väljät vitut? No mutta sillä nyt ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.
Mutta mulla on sulle siltoja kaupan, jos sä ihan oikeasti kuvittelet, että tilanne on likimainkaan samalla tasolla täällä ja jossain Afrikassa. Tai että siellä edes naiset itkee jostain viheltelystä, mistä esimerkiksi täällä itketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ai nyt oon jo raiskaajawannabe kun minua ei kiinnosta sinun mielenhäiriöt? 🤣
Edelleen. Pelkää vaan kaikkia miehiä. Minua ei kiinnosta. En myöskään aio tehdä oikeille raiskareille mitään koska se ei ole minun hommani.
Edelleen näyttää kiinnostavan sen verran paljon, että hysteerisenä riehut aiheesta no neljättä sivua.
En minäkään ole ahdistellut tai pahoinpidellyt yhtään lasta, ja silti olen kiinnostunut heidän hyvinvoinnistaan. N45