Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miltä miesten katseet tuntuu?

Vierailija
10.10.2024 |

Kaunis nainen kerää katseita missä ikinä liikkuu niin tuntuuko ne katseet mukavalta? 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vain teoreettinen ongelma tämän palstan tädeille. :D

Vierailija
62/68 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä ketjua lukee niin täytyykin sitten lopettaa naisten katseleminen kokonaan kun kerran noin ahdistaa. Aina jos tulee nainen vastaan, pitää katsoa maahan tai taivaalle.

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää naisia bongailla. Bongailkaa mielumin  vaikka lintuja. Ei ihminen edes ole kaunis.

Vierailija
64/68 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se oli kivaa kun tietää olevansa kaunis ja haluttava?

Sen tietää ilman tuijotuksia.

Ei tiedä. Jotenkin aina ollut vaikea ajatella itse olevansa vastakkaisen sukupuolen silmissä haluttava tms. En tiedä miksi. Ei siis silti tarvitse tuijottaa, mutta tarkoitinkin vain että kaikki ei nää omaa ulkonäköään samalla tavalla absoluuttisen haluttavana misten keskuudessa.

-sivusta

Miehet tutkitusti kiihottuvat naisten irrallisista raajoista. Se ei siis ole mikään kehu, että on miehen silmissä haluttava.

Vierailija
65/68 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä ketjua lukee niin täytyykin sitten lopettaa naisten katseleminen kokonaan kun kerran noin ahdistaa. Aina jos tulee nainen vastaan, pitää katsoa maahan tai taivaalle.

M24

Teepä se. Minäkin katselen yleensä ihan muualle, kuin vastaantuleviin ihmisiin. Kyllä sen kipinän huomaa siinä parin sekunnin katsekonatktissakin, jos sellainen on

Vierailija
66/68 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää naisia bongailla. Bongailkaa mielumin  vaikka lintuja. Ei ihminen edes ole kaunis.

Jos nyt oikein objektiivisesti asiaa ajatellaan, niin tätähän he paljon tekevätkin. Naaraskanoja ja lehmiä "omistetaan" ja käytetään paljon enemmän, kuin naisia. Sanokaa minun sanoneen, nyt kun vauvojakin ruokitaan enenevissä määrin lehmäntissimaidolla, on vain ajan kysymys kun miehet siittävät noita elukoita omilla siemenillään. Ja tämä ei ole naiselle maailmanloppu, vaan vapautus.

Vierailija
67/68 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu katseesta.

Kaikenlainen tuijotttelu ja tarkoittavat ilmeet oksettaa.

On vaikea kulkea ilman katsomatta ketään, jos ei sitten tuijotele maahan ja hankalaajan sekin on.  Normaali neutrasali katse, silmiin katsominen keskustellessa, sehän on pelkästään hyvää käytöstä ja itsetunnon merkki.

En asetu näyttelyesineeksi kenellekään enkä halua tulla sellaisen kohdelluksi.  Totta kai näen itsekin vastakkaisen sukuuolen edustajoa jotka vangitsee  katseen hetkeksi, mutta osaan käyttäytyä kuitenkin.

Itseäni ei miesten käytöksessä inhota ja okseta  minua enempää kuin tuijottelu,   iholle pyriminen,  typerät  kaksimieliset puheet,  se että tullaan kehumaan jotain ominaisuutta.  Olen ihminen ja minua on kohdeltava ihmisenä. Niin minäkin teen, ei tulisi mieleenkään mennä sanomaan että sulla taitaa olla isot munat tai että olet naitavan näköinen tai  suoranaisesti riisua ja nuoleskella toista katseellani.

Se on niin epäkunnioittavaa kuin vain voi olla, ja paljastaa tehokkaasti moukkamaisuuden.

Vierailija
68/68 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena koen patriarkaatin edustajien toksiset katseet todella ahdistaviksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä