Naiset, miltä miesten katseet tuntuu?
Kaunis nainen kerää katseita missä ikinä liikkuu niin tuntuuko ne katseet mukavalta?
Kommentit (68)
Jos nuorehkot tai komeat miehet katsoo, kyllä se kivalta tuntuu. Mutta olen joskus vaan koittanut mennä piiloon, jos kyseessä on joku vanha ukko. Ne ei tajua hienovaraisia vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuorehkot tai komeat miehet katsoo, kyllä se kivalta tuntuu. Mutta olen joskus vaan koittanut mennä piiloon, jos kyseessä on joku vanha ukko. Ne ei tajua hienovaraisia vinkkejä.
Mun mielestä ei liity ikään se hienovaraisuus. Jotkut sosiaalisesti törpöt tuijottaa, mutta fiksut on joka iässä fiksuja.
En tajua miksi vanhat ukot ei ymmärrä ettei mun boobsit ole tyrkyllä heitä, vaan chadejä varten. Sama koskee assiä.
-Blondi 18
Vierailija kirjoitti:
Itse en osaa lukea ajatuksia, en tiedä mitä katsoja ajattelee.
Vanhat, limaiset ukot katsoo mua jos joku, se on ahdistavaa.
Taas on miehiä esittämässä naisia. Noh, ei tunnu miltään useimmiten, aivan sama jos katsovat. Tuijotus ärsyttää ja tuijotan välillä takaisin, ihan tahallani. Useimmat lopettavat siihen.
Laittautuneena on valmistautunut katseisiin, ja ne vain menevät kuin vesi hanhen selästä.
Varsinkin hyvin nuorena erittäin häiritsevältä. Enpä noita katseita enää kaipaile. Elämä on helpompaa, kun sua ei enää katsella.
Tuijottaminen tai päästä varpaisiin mittelevä katse, kuin olisin joku lihakimpale on aina ikävää, nopea katse pilke silmäkulmassa ja hymy huulilla on ihan jees. Siihen olen jo tottunut että esim jossain tilaisuudessa tai baarissa kaikkien päät kääntyy kävellessäni sisään, nuorena se oli inhottavaa, nykyään olen asian kanssa sujut.
Tosi usein olen kyllä niin omissa ajatuksissani etten kiinnitä mitään huomiota siihen katsooko miehet vai ei.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi vanhat ukot ei ymmärrä ettei mun boobsit ole tyrkyllä heitä, vaan chadejä varten. Sama koskee assiä.
-Blondi 18
Vitjapalli-Jocke pettyy😔
Varmaan samalta kuin minusta miehenä tuntuu. Olen aika komea mies, joten saan jatkuvasti katseita naisilta, lähinnä nuoremmilta sellaisilta. Kyllähän se tuntuu erityisen kivalta, kun itsestäni viehättävä nainen minua katselee, ja ihan ok myös, vaikka minua katseleva nainen ei niin kaunis olisikaan. Naisista ehkä tuntuu vähän samanlaiselta, mutta sillä erolla, että rumempi mies sitten taas ahdistaa jo enemmän ja tietenkin naiset saattavat kokea eksistentiaalisempaa ahdistusta miehen katseista. Mieshän voi kuitenkin naista satuttaa tavalla millä joku nainen ei esimerkiksi minua voisi satuttaa. Naisilla siis tuntemukset huomion kohteena olemisesta varmaan vaihtelevat äärimmäisemmin laidasta laitaan. Miehet ovat yleensä hyvillään kaikesta positiivisesta huomiosta.
Ahdistavilta, oksettavilta. En katso miehiä päin ollenkaan, paitsi jos asiakaspalvelutilanne miehen kanssa. Tällöin protokollan mukaan toivottavasti molemmin puolin
En pidä katseista enkä vastaa niihin, olen varattu. Ärsyttävää vaikka junassa istuessa, kun vastapäätä oleva mies tuijottaa ja pitää itse katsella vaikka omia varpaita sitten.
Naiset pitävät ylivoimaista enemmistöä miehistä epäviehättävinä, joten yleensä eivät tykkää. Tykkäävät tosin kun se harvinainen komea mies katsoo.
Vierailija kirjoitti:
-Blondi 18
Jos näet kadulla bentleyn, menetkö koskemaan siihen? Tai jututtamaan omistajaa? Et mene. Nainen on yhtä lailla jonkun toisen omaisuutta (itsensä), eikä sinulla ole mitään asiaa sitä kohtaan, vaikka kuinka kivalta näyttäisikin
En muista enää,siitä on jo niin kauan!
Hei muijat, mikä buugi, hyvältä näyttää niinku kuuluki.
Itseltäni alkaa kuola valua kun huomaan jonkun keskarin tuijottelevan minua. Olen rokkimimmi ja lookkini on hyvin räväkkä. Siniset hiukset ja paljon pakkelia.
Minä saan aika paljon katseita kaupankassoilta kun tapaan katsoa ihmisiä silmiin. Jäävät tuijottamaan.
Sinänsä se on vähän ikävää ja olisin mieluummin ilman niitä koska naiset ilmoittavat olevansa vähän niinkuin avoimia seuraavaan siirtoon. Nämä naiset eivät taas kiinnosta minua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Laittautuneena on valmistautunut katseisiin, ja ne vain menevät kuin vesi hanhen selästä.
Ja mistä alapeukku?
Ovat kivoja silloin, kun on meikannut ja laittautunut, muulloin ahdistavia, koska haluaisin olla rauhassa.