Naiset, miltä miesten katseet tuntuu?
Kaunis nainen kerää katseita missä ikinä liikkuu niin tuntuuko ne katseet mukavalta?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oli kivaa kun tietää olevansa kaunis ja haluttava?
Sen tietää ilman tuijotuksia.
Ei tiedä. Jotenkin aina ollut vaikea ajatella itse olevansa vastakkaisen sukupuolen silmissä haluttava tms. En tiedä miksi. Ei siis silti tarvitse tuijottaa, mutta tarkoitinkin vain että kaikki ei nää omaa ulkonäköään samalla tavalla absoluuttisen haluttavana misten keskuudessa.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä. Jotenkin aina ollut vaikea ajatella itse olevansa vastakkaisen sukupuolen silmissä haluttava tms. En tiedä miksi. Ei siis silti tarvitse tuijottaa, mutta tarkoitinkin vain että kaikki ei nää omaa ulkonäköään samalla tavalla absoluuttisen haluttavana misten keskuudessa.
-sivusta
Mä tiedän.
Perusluonteensa mukaisesti kaunottaret meikkaavat, ehostavat, nyppivät kulma- ym. karvojaan, ottavat silikonimöykkyjä rintoihinsa, siirrättävät läskiään pakaroihinsa, jne., koska he ovat epävarmoja kauneudestaan ja koska haluavat feikata olevansa kauniimpi kun viereinen feikkaava kaunotar. Vain siksi että miehet ihailisivat heitä.
Lähinnä v*tuttaa. En tykkää kenenkään tuijotuksista - en miesten, naisten enkä lasten.
Vierailija kirjoitti:
Perusluonteensa mukaisesti kaunottaret meikkaavat, ehostavat, nyppivät kulma- ym. karvojaan, ottavat silikonimöykkyjä rintoihinsa, siirrättävät läskiään pakaroihinsa, jne., koska he ovat epävarmoja kauneudestaan ja koska haluavat feikata olevansa kauniimpi kun viereinen feikkaava kaunotar. Vain siksi että miehet ihailisivat heitä.
Jotkut yrittävät olla kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät välitä siitä, ovatko he "kauniita ja haluttavia" miesten silmissä. Monet naiset ovat biseksuaaleja tai lesboja. He siis kiihottuvat naisvartalon katselemisesta. Miesvartalo ei kiinnosta ollenkaan. Mies hankitaan vain perheenperustamiseen (siitossonniksi) ja lasten kulujen maksajaksi (elatusmaksut).
Terveisin,
kaunis nainen jolla on kovasti vientiä vielä 45-vuotiaana
Hyvännäköisen nuoren miehen katse tuntuu hyvältä. Muu lähinnä inhottavalta.
En ole tarkkaillut, katseleeko kuka, joten ei miltään.
Ei. En halua vieraitten miesten katseita. Epämiellyttävää ja ahdistavaa.
Esineellistäviltä. Joskus harvoin kutkuttavilta (n. 1/1000 eli tuskin juuri sinun katseesi)
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse siihen randomien tuijotusta.
Tuijotan takaisin, koska minä en ole niitä autisteja jotka ei pysty katsomaan silmiin vaan niitä jotka tuijottaa intensiivisesti sinua ja katsoo vielä pitkään perääsi ja hakee vielä paremman paikan tuijottaa vielä pitempään perääsi, jotta voin oikein pitkään katsoa poistumistasi horisonttiin.
Riippuu katseesta. Sellainen psyko tuijotus tai ilkeämielinen tuijotus ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääosin en pidä katseista, niistä tulee epämukava olo. Vältän esim. laittautumista, koska silloin tuntuu kuin olisi kävelevä huutomerkki. Viime kesänä erehdyin laittamaan minihameen niin heti vislattiin perään kaupungilla 🤮
Mua ei haittaa, jos ikääntyminen tulee korjaamaan asian.
N35
Mummo minihameessa..juu ei..uöökkk
Vierailija kirjoitti:
Eilen kahvilassa oli vaivaannuttavaa, kun söin salaattia ja joku mies tuijotti. Ei hän pelkästään minua tuijottanut, vaan joi siinä olevinaan kahvia ja tuojotteli vuoron perään kaikkia näkyvillä olevia naisia. Minusta se on epäkohteliasta. Vilkuilla voi ja mieluiten niin, että katseen kohde ei huomaa. Olen 50v. ihan tavallinen nainen ja olen viime vuosina ollut ilahtunut huomatessani, että en ole enää jatkuvan arvioinnin kohde. Minua ei enää normaalisti tuijotella missään.
Jotkut tuntuvat ajattelevan, että kaikki mikä on heidän edessään, on heille tarkoitettua. Jotkut hankkivat kameran, kiikarit pääsyäkseen käsiksi siihen, mikä ei ole heidän edessään, edelleen kuvitellen sen olevan heille tarkoitettu. Jonkinlaista sairauttahan tämä on
En tuijottele ihmisiä. Katsokoon miehet tai sitten ei.
Siinäpähän katsovat, on mitä katsoa!