Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miltä miesten katseet tuntuu?

Vierailija
10.10.2024 |

Kaunis nainen kerää katseita missä ikinä liikkuu niin tuntuuko ne katseet mukavalta? 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei koskaan saa kokea sitä kun prismassa tekee ostoksia ja saa ihailevia katseita. Naiset ei ole koskaan katselleet minua.

M37

Vierailija
22/68 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen laittautuneena kulkee kadulla ja miesten päät kääntyy. Voisin kuvitella, että tuntuu mukavalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ei koskaan saa kokea sitä kun prismassa tekee ostoksia ja saa ihailevia katseita. Naiset ei ole koskaan katselleet minua.

M37

Olen komea mies ja naiset katselevat minua kaikkialla, myös ne kauniit ja nuoret tapaukset. Ihan kiva juttu, mutta kyllä siihenkin tottuu. Elämässä on paljon muutakin.

Vierailija
24/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään miltään. Sama kuin kysyisit "Miltä naisten katseet tuntuu?"

En ole koskaan piitannut siitä mitä muut ihmiset ajattelevat minun vartalostani, kasvoistani, hiuksistani, pukeutumisestani, kävelytyylistäni, puhetyylistäni tai mielipiteistäni. Olin jo peruskoulun ekaluokalla se "kauhukakara" joka ei oikeasti välitä paskaakaan. Ja tämä asia tulee monelle järkytyksenä, koska olin peruskoulussa luokan hikari ja lukiossa laudaturin ylioppilas. 

Vierailija
25/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä. Toivottavasti ei kukaan tuijota mua. 

Vierailija
26/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Yleisesti ottaen en noteeraa muita ihmisiä, elleivät tule iholle kiinni. 

Vierailija
27/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miltään. Yleisesti ottaen en noteeraa muita ihmisiä, elleivät tule iholle kiinni. 

Oon useamman kerran kuullut, että olen tosi cool. 

Vierailija
28/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin en pidä katseista, niistä tulee epämukava olo. Vältän esim. laittautumista, koska silloin tuntuu kuin olisi kävelevä huutomerkki. Viime kesänä erehdyin laittamaan minihameen niin heti vislattiin perään kaupungilla 🤮

Mua ei haittaa, jos ikääntyminen tulee korjaamaan asian. 

N35

Vierailija
29/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan aika paljon katseita kaupankassoilta kun tapaan katsoa ihmisiä silmiin. Jäävät tuijottamaan.

Sinänsä se on vähän ikävää ja olisin mieluummin ilman niitä koska naiset ilmoittavat olevansa vähän niinkuin avoimia seuraavaan siirtoon. Nämä naiset eivät taas kiinnosta minua ollenkaan.

Se, että joku katsoo pitkään, ei ole ilmoitus avoimuudesta seuraavaan siirtoon. 

Vierailija
30/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut miehet eivät tuijota naisia. Fiksut miehet tietävät, ettei tuosta ole mitään hyötyä.

Vierailija
31/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääosin en pidä katseista, niistä tulee epämukava olo. Vältän esim. laittautumista, koska silloin tuntuu kuin olisi kävelevä huutomerkki. Viime kesänä erehdyin laittamaan minihameen niin heti vislattiin perään kaupungilla 🤮

Mua ei haittaa, jos ikääntyminen tulee korjaamaan asian. 

N35

Ihan ok defenssi sanoa ettei sua haittaa, mutta toivottavasti ymmärrät että monen elämänlaatu on romahtanut kun on muuttunut ilmaksi muille. Vaikka kuinka kuvittelet itsetuntosi olevan niin vankalla pohjalla, että voisit kulkea ihmisten ilmoilla minkä näköisenä vaan, niin siltikään et voi tietää miten mielesi tulee reagoimaan siihen muutokseen joka voi olla aika rajukin.

32/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua oo vilkuillu ku yks mies, mutta olihan se mukavaa, ku mäkin tykkäsin vilkuilla häntä 🥰

Vierailija
33/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kokemusta sillä olen ruma ja tissitön nainen joten koko ikäni ollut miehille täysin näkymätön. N36

Vierailija
34/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävin kokemus oli Kiinassa vuosituhannen vaihteen tienoilla. Vierailin eräässä pienemmässä, vain parin miljoonan asukkaan kaupungissa Shanghaista luoteen suuntaan. Siellä oli vaivaannuttavaa, kun kadulla ihmiset saattoi osoittaa sormella ja nauraa. Myös ihan randomisti joku saattoi kosketella hiuksiani. En tykännyt yhtään. Ravintolassa muut asiakkaat saattoi tulla siihen viereen ihmettelämään koko perheen voimin, kun minä söin. Ja tietysti tirskuivat siinä vierellä. 

Enpä ole Kiinassa sen jälkeen käynyt. 

Vierailija
35/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävin kokemus oli Kiinassa vuosituhannen vaihteen tienoilla. Vierailin eräässä pienemmässä, vain parin miljoonan asukkaan kaupungissa Shanghaista luoteen suuntaan. Siellä oli vaivaannuttavaa, kun kadulla ihmiset saattoi osoittaa sormella ja nauraa. Myös ihan randomisti joku saattoi kosketella hiuksiani. En tykännyt yhtään. Ravintolassa muut asiakkaat saattoi tulla siihen viereen ihmettelämään koko perheen voimin, kun minä söin. Ja tietysti tirskuivat siinä vierellä. 

Enpä ole Kiinassa sen jälkeen käynyt. 

Osoittaa sormella ja nauraa? Oikeasti? 

Vierailija
36/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oli kivaa kun tietää olevansa kaunis ja haluttava?

Vierailija
37/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuhannesta katseesta on ihan tervetullut ja kiva.

Vierailija
38/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa että täällä vastauksia tulee ainoastaan ikänaisilta ja wanhusnaisilta.

Vierailija
39/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, joten kyllä se hyvältä tuntuu jos on sellainen ystävällinen, turvallinen ja hymyilevä katse :) Ja tarkoitan siis tolla meikkiasialla sitä, että ei näytä kauhistuneelta naamasta jos näkee liikenteessä tällaisen luomuelovena-tyyppisen pimun :D

Vierailija
40/68 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kahvilassa oli vaivaannuttavaa, kun söin salaattia ja joku mies tuijotti. Ei hän pelkästään minua tuijottanut, vaan joi siinä olevinaan kahvia ja tuojotteli vuoron perään kaikkia näkyvillä olevia naisia. Minusta se on epäkohteliasta. Vilkuilla voi ja mieluiten niin, että katseen kohde ei huomaa. Olen 50v. ihan tavallinen nainen ja olen viime vuosina ollut ilahtunut huomatessani, että en ole enää jatkuvan arvioinnin kohde. Minua ei enää normaalisti tuijotella missään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän