Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tuuhentavat" hiustuotteet huvittavat. Ei hiuksia saa tuuheammiksi

Vierailija
10.10.2024 |

Eikä tuuheamman näköisiksikään, jos ei ole paksut hiukset jo valmiiksi. Olen ollut todella paksuhiuksinen ja nyt ohuempihiuksinen, joten tiedän mistä puhun.

Eli nuo tuuheuttavat tuotteet ovat täyttä humpuukia.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut joka aidosti tuuheuttaa on spraypurkista suihkutettava lisätukka

Vierailija
42/47 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lähmitkö sä useinkin muiden hiuksia? Tai omiasi? Miksi?"

Hellittelyyn kuuluu myös hiusten hyväily.

Kullanmuruja hyväillään myös y l ä päästä, aika ankeaa jos käsi hamuaa vain a l a päätä.

Oikein romanttisella hetkellä laittaa kätensä kullannupun hiuksille ja ...yäk... romantiikka katoaa sen siliän tien kun hiukset on tönkkö lakattu ja muutenkin tahmeat.

Eipä ole kyllä tällaista koskaan käynyt mun elämässä, vaikka hiuksia olen aina laittanut mökkilomia lukuunottamatta. Mutta ehkäpä jotkut tämmöiset ainekammoiset osaa välttää mua muutenkin, koska meikkaankin, eiköhän niitä ällöttäisi vaikka huulipunakin yhtä lailla tuommoisia tahman kammoajia.

Taisi osua kun pitää puolustautua 😁 Eihän kyse ole ainekammosta vaan siitä miltä mikäkin tuntuu. Jos on tökköttiä tökötin päällä niin kyllä se kädessäkin tuntuu epämukavalle. Onhan meikkaamisessakin eroja. Kyllä se ns. sotamaalauskin on aika luontaantyöntävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lähmitkö sä useinkin muiden hiuksia? Tai omiasi? Miksi?"

Hellittelyyn kuuluu myös hiusten hyväily.

Kullanmuruja hyväillään myös y l ä päästä, aika ankeaa jos käsi hamuaa vain a l a päätä.

Oikein romanttisella hetkellä laittaa kätensä kullannupun hiuksille ja ...yäk... romantiikka katoaa sen siliän tien kun hiukset on tönkkö lakattu ja muutenkin tahmeat.

Eipä ole kyllä tällaista koskaan käynyt mun elämässä, vaikka hiuksia olen aina laittanut mökkilomia lukuunottamatta. Mutta ehkäpä jotkut tämmöiset ainekammoiset osaa välttää mua muutenkin, koska meikkaankin, eiköhän niitä ällöttäisi vaikka huulipunakin yhtä lailla tuommoisia tahman kammoajia.

Taisi osua kun pitää puolustautua 😁 Eihän kyse ole ainekammosta vaan siitä

No nää on sun omia mielikuviasi ja saat toki pitää ne

Vierailija
44/47 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt mikä tuote tarkalleen kyseessä, te jotka tiedätte tuotteita jotka toimivat.

On olemassa tuuheuttavia tuotteita, eli sellaisia, jotka antavat ilmaa ja tekevät kosmeettisen kikan. Sitten on hiustenlähtöön ja ohuille hiuksille tarkoitettuja ammatti- ja apteekkituotteita, jotka hoitavat itse ongelmaa ja hoitavat erityisesti hiuspohjaa. 

Vierailija
45/47 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini käytti aikoinaan jotain System 4 tuotetta oheneville hiuksille, joka teki ihan silmiin nähden ison muutoksen. Hiukset näytti paksummilta, tuntui tuuheammilta ja vaikutti jopa kuin harmaantuva pää olisi saanut vähän omaa väriäkin takaisin. MUTTA kun äiti lopetti tuotteen käytön, hius palasi pian entiseen eli se oli vain näennäinen muutos.

Vierailija
46/47 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini käytti aikoinaan jotain System 4 tuotetta oheneville hiuksille, joka teki ihan silmiin nähden ison muutoksen. Hiukset näytti paksummilta, tuntui tuuheammilta ja vaikutti jopa kuin harmaantuva pää olisi saanut vähän omaa väriäkin takaisin. MUTTA kun äiti lopetti tuotteen käytön, hius palasi pian entiseen eli se oli vain näennäinen muutos.

Muutos tuli tuotteella hiuksiin siis käymään 

Vierailija
47/47 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kävin ostamassa apteekista ko. shampoon ja hoitoaineen. Tehoaa myös minulla ja on vielä suomalainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi