Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huomioida miesystävää?

Vierailija
10.10.2024 |

Miesystäväni tuntee itsensä hyljeksityksi, kun minulla on niin paljon töitä ja olen vapaa-ajalla enimmäkseen lasteni kanssa. Yritimme joskus vuosia sitten olla enemmän porukalla, mutta siitä ei tullut oikein mitään, mies ja lapset eivät päässeet samalle aaltopituudelle ja tuli riitoja ja lopulta minä lopetin ne yhdessäolot, tuntui liian stressaavalta olla ukkosenjohdattimena ja selitellä molemmin puolin asioita. Olen vuosien mittaan ajatellut erota koko miehestä, mutta hän ei halua, enkä minäkään haluaisi, silloin kun ollaan yhdessä on oikein mukavaa. En vain ehdi olla hänen kanssaan niin paljon kuin hän haluaisi. Joskus tekisi mieli tehdä ihan omiakin asioita ja nähdä omia ystäviä. Ei mies jaksa heidänkään kanssaan olla (ja ymmärrän sen hyvin, ei minuakaan kiinnosta hänen jätkäporukkansa). Onko muilla yh-äideillä tällaista ja miten olette luovineet? Lapset on jo isoja ja mitään isähahmoa ei olla etsimässä.  

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkelilla ei varmaan itsellään ole lapsia tai muuta merkittävää riesaa ja niin muodoin paljon vapaa-aikaa?

Kyllä hänen pitäisi ymmärtää realiteetit, ettei sitä yhteistä aikaa kauhean paljon ole ja myös sinä ansaitset hengähdystaukosi ja omat menosi. 

M40

Vierailija
2/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hankalalta tyypiltä joka ei tuo suhteeseen mitään lisäarvoa. Mitäköhän ihmettä mies näkee sinussa vai onko vain epätoivoinen tai laiska etsimään parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsesi ovat isoja niin minkä ihmeen takia vietät melkein kaiken vapaa-aikasi heidän kanssaan? Jotenkin ymmärtäisin jos olisi pienistä housuunpaskojista kyse ettei silloin riitä paljoa aikaa suhteelle, mutta joku tässä nyt ei käy järkeen.

Vierailija
4/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset taitaa olla yhtä vaikeita kuin äitinsä ja mies oli ainoa täysijärkinen porukassa ja siksi homma ei toimi kun kaikki ovat läsnä.

Vierailija
5/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsesi ovat isoja niin minkä ihmeen takia vietät melkein kaiken vapaa-aikasi heidän kanssaan? Jotenkin ymmärtäisin jos olisi pienistä housuunpaskojista kyse ettei silloin riitä paljoa aikaa suhteelle, mutta joku tässä nyt ei käy järkeen.

En minä vietä heidän kanssaan sen kummemmin vapaa-aikaa, mutta meidän perheessä on sellainen tapa, että arkena teen yleensä illalla ruokaa, jota syödään yhdessä. Eipä siinä työtätekevällä naisella kauheasti varsinaista vapaa-aikaa olekaan. Olen kyllä siinä mielessä erilainen kuin jotkut vanhemmat, että keskustelen ja teen esimerkiksi kotitöitä teini-ikäisten lasteni kanssa, lisäksi käymme yhdessä joskus isovanhemmilla ja tämän tapaista, että en ole ollut sellainen, että sillä hetkellä kun he pärjäävät itse, lähtisin liehumaan omiin menoihini. Olen pitänyt sitä tärkeänä lasten hyvinvoinnin ja esimerkiksi koulumenestyksen kannalta. Kyse on siis siitä, että mies ei oikein osaa olla tässä meidän elämässämme vaan vaatisi sen, että lähden aina hänen ehdoillaan johonkin. AP

Vierailija
6/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset taitaa olla yhtä vaikeita kuin äitinsä ja mies oli ainoa täysijärkinen porukassa ja siksi homma ei toimi kun kaikki ovat läsnä.

Nyt näitä haukkumisia alkaa sadella ja voihan asia olla näinkin. Sama se kuka tässä on täysijärkinen, mitään kotia tässä ei yritetä leikkiä kuitenkaan. Tottakai jokainen hyvä äiti suojelee lapsiaan, jos lapsi alkaa ahdistua. Eihän siitä mitään tulisi että alkaisi jonkun lasten mielestä vieraan miehen pillin mukaan tanssimaan ja käskemään heitä tottelemaan äidin poikakaveria. AP

Vierailija
7/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapsista kasvaa kaikesta huolimatta normaaleja aikuisia ja mies ymmärtää lopettaa ajanhaaskauksen ja etsii itselleen paremman rakastavan kumppanin. Ihan käsittämätöntä touhua.

Vierailija
8/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä vietä heidän kanssaan sen kummemmin vapaa-aikaa, mutta meidän perheessä on sellainen tapa, että arkena teen yleensä illalla ruokaa, jota syödään yhdessä. Eipä siinä työtätekevällä naisella kauheasti varsinaista vapaa-aikaa olekaan. Olen kyllä siinä mielessä erilainen kuin jotkut vanhemmat, että keskustelen ja teen esimerkiksi kotitöitä teini-ikäisten lasteni kanssa, lisäksi käymme yhdessä joskus isovanhemmilla ja tämän tapaista, että en ole ollut sellainen, että sillä hetkellä kun he pärjäävät itse, lähtisin liehumaan omiin menoihini. Olen pitänyt sitä tärkeänä lasten hyvinvoinnin ja esimerk

Viimeinen rivi...

Vierailija
9/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lainaus vituiksi...

8

Vierailija
10/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyköön joku vielä miksi miehet ei halua tapailla YH-äitejä.

Vierailija
11/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyköön joku vielä miksi miehet ei halua tapailla YH-äitejä.

Miehet aina marisevat, että naiset ovat vaativia. Miksi mies ei nauti siitä, että välillä saa tapailla naista, eikä suhteeseen liity mitään velvollisuuksia? Hirveä valitus, vaikka tilannehan on miehen kannalta ideaali. Nainen, jolla on jo perhe, eikä taatusti rupea roikkumaan miehen puntissa.

Vierailija
12/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupea äidiksi aikuiselle miehelle. Kyllä miehen pitää itse keksiä tekemisensä ja ajanviettonsa, ei ole sinun asiasi vetää toista perässä.

Vierailija
13/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä vietä heidän kanssaan sen kummemmin vapaa-aikaa, mutta meidän perheessä on sellainen tapa, että arkena teen yleensä illalla ruokaa, jota syödään yhdessä. Eipä siinä työtätekevällä naisella kauheasti varsinaista vapaa-aikaa olekaan. Olen kyllä siinä mielessä erilainen kuin jotkut vanhemmat, että keskustelen ja teen esimerkiksi kotitöitä teini-ikäisten lasteni kanssa, lisäksi käymme yhdessä joskus isovanhemmilla ja tämän tapaista, että en ole ollut sellainen, että sillä hetkellä kun he pärjäävät itse, lähtisin liehumaan omiin menoihini. Olen pitänyt sitä tärkeänä lasten hyvinvoinnin ja esimerk

Mitkä ovat ne ehdot joilla voit viettää aikaa miehen kanssa? Listaat vain ehtoja joilla et voi ja asioita jotka estävät viettämästä aikaa miehen kanssa.

Vierailija
14/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on miesvauva. Mies tukee kumppaninsa äitiyttä eikä yritä kaivautua takaisin kohtuun ja naisen huomion keskipisteeksi

Kasvata selkäranka ja aseta rajat. Älä siedä mieheltä huonoa kohtelua. Jos tämä tuottaa jatkuvasti negatiivisia kokemuksia, ota etäisyyttä. Jos tämä vaan eskaloi negatiivisuutta, eroa

Vierailija
15/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että hankkii koiran. Sinun elämäsi ei pyöri nyt, eikä tule koskaan pyörimään hänen napansa ympärillä. Joko hän hyväksyy tämän tai lähtee. Isokokoista, kiukuttelevaa vauvaa ei tule sietää, eikä varsinkaan palkita seksillä

Vierailija
16/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielet mällit mällykkeet ja otat myös pyllyyn

Vierailija
17/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan hyvältä tuo sinun ja lapsiesi elämä yhdessä. Mutta miksi haluat miehen ylipäätään, jos ei hänelle riitä kahdenkeskeistä aikaa? Tuskin löydät miestä, joka haluaa hengata vain sinun+lapsiesi kanssa. Hän ei kuitenkaan ole lasten isä. Ehkä sinun kannattaa ajatella seurustelua vasta kun lapset muuttavat pois.

Vierailija
18/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat ne ehdot joilla voit viettää aikaa miehen kanssa? Listaat vain ehtoja joilla et voi ja asioita jotka estävät viettämästä aikaa miehen kanssa.

Ei minulla ole muita ehtoja kuin tuo aikaan liittyvä asia, että jos on työkiireitä tai muita tärkeitä tekemisiä, en lähde hänen luokseen. Silloin kun ollaan yhdessä, olen joustava ja tehdään sellaista mistä molemmat tykkäävät. Olen myös usein auttanut miestä hänen töissään näiden yhdessäolon aikoina.

Vierailija
19/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä tuo sinun ja lapsiesi elämä yhdessä. Mutta miksi haluat miehen ylipäätään, jos ei hänelle riitä kahdenkeskeistä aikaa? Tuskin löydät miestä, joka haluaa hengata vain sinun+lapsiesi kanssa. Hän ei kuitenkaan ole lasten isä. Ehkä sinun kannattaa ajatella seurustelua vasta kun lapset muuttavat pois.

En halua mitenkään erityisesti miestä, mutta tämän kyseisen miehen kanssa olen ollut jo pitkään ja rakastan häntä. Minulla ei ole tässä suhteessa mitään valittamista, ainoa ongelma on se, että mies koko ajan kinuaa lisää yhteistä aikaa, jota ei vaan ole. Se stressaa minua. AP

Vierailija
20/21 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota poskeen ja perseeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä