Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan. On ok, jos esim. Häissä

Vierailija
10.10.2024 |

En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.

On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sama aloitus. Kyllä, sinulla saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kun itse haluat puolisoehdokkaallesi, se on ihan sallittua ja normaalia.

Minä en taas ottaisi raitista miestä koska sekin mielestäni on alkoholiongelma jos kieltäytyy kokonaan. Vain entiset juopot tai uskovaiset ovat raittiita ja sellaista miestä en halua.

En ole entinen juoppo enkä uskovainen. Sytostaatit tekivät minusta raittiin koska enää ei tee mieli juoda

Vierailija
62/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus miehestä, jolla oli kieltoja minulle, mitä saa juoda tai syödä. Hän on syystäkin Ex. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi teit tämän aloituksen?

Auton vaan päätäni kun itseasiassa en saa minkäänlaista naista .

Vierailija
64/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä miehistä joilla on kontrolloinnin tarve, nimenomaan naisia kohtaan. Suhtaudutko samoin miesten juomamääriin vai pelkäätkö ilmaista heille mielipiteesi yhtä vakaumuksellisesti kuin naisille?

Olen eri. Mutta tässä on varmaan kyse tulevasta puolisosta. Jos ei itse juo niin tuskin haluaa sellaista kumppania joka juo, arvot ei kohtaa. Ketään ei kiinnosta jonkun random Pertin tai Liisan juomiset, juokoonsa vaikka itsensä hautaan. Se on aina jännä nähdä miten naiset ymmärtävät tahallaan väärin.

On fiksumpiakin tapoja kirjoittaa kuin se, että toteaa, että tuleva puoliso ei saa viikoittain juoda. Puoliso ei oikein voi kieltää toisen tekemisiä.

Ei voi kieltää tekemistä? Sii

Ei toista voi kieltää tekemästä asioita. Voit valita puolison, joka ei halua tehdä asioita, joita sinäkään et pidä hyvänä ajankuluna, mutta kieltää ei toista voi. En minäkään voisi kieltää puolisoani lähtemästä seksilomalle Thaikkuihin. Valitsin sellaisen puolison, joka ihan oma-aloitteisesti pitää moista ideaa huonona, eikä sinne lähde. Ei avioliitto anna mitään oikeutta sanella toiselle, miten tämän tulee elää. 

Vierailija
65/65 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät tulisi kieltää.

En juo.