En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan. On ok, jos esim. HĂ€issĂ€
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniĂ€ lasillisen. đ· En kĂ€ytĂ€ itse ollenkaan.
On ok, jos esim. HÀissÀ juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitÀÀn.
Kommentit (65)
Sama toive itsellÀni miehelle. Ihminen joka tarvitsee pÀihtymistÀ ei ole minua varten.
Tunnen montakin sinunlaista vannoutunutta sinkkua.
Jostain syystÀ viestit, joissa todetaan aloituksessa mainittu asia, aiheuttavat suuttumusta, kuten tÀstÀkin ketjusta on nÀhtÀvissÀ.
Vierailija kirjoitti:
No enpÀ minÀkÀÀn haluaisi ap:ta tapailla, joten meillÀ taitaa olla tÀssÀ ihan win-win-situation. Olisi ankeaa jos pitÀisi sietÀÀ jonkun hapankaalin nyrpistelyÀ, kun otan valkkaria viikonloppuna.
YlipÀÀtÀÀn ihminen, joka kertoo, mitÀ toinen saa tai ei saa tehdÀ, ei ole parisuhdeainesta.
Kenen HÀissÀ?
Ei kukaan Siunattuun Avioliittoon ole mennyt 30 vuoteen.
Itse en pidÀ miehistÀ joilla on kontrolloinnin tarve, nimenomaan naisia kohtaan. Suhtaudutko samoin miesten juomamÀÀriin vai pelkÀÀtkö ilmaista heille mielipiteesi yhtÀ vakaumuksellisesti kuin naisille?
Onko tÀÀ palsta tÀynnÀ juoppoja, kun noin menee tunteisiin? Ihan normaaliahan tuo on, ettei halua puolisoa joka juo viikottain! Ei miestÀ eikÀ naista. Alkoholi tietyissÀ tilanteissa on ok, rutiininomaisesti kÀytettynÀ ei. On paljon ihmisiÀ joiden elÀmÀssÀ alkoholilla ei ole juuri minkÀÀnlaista osaa, eikÀ sille perusarjessa edes uhrata ajatustakaan. Kai se on kummallista sellaisen mielestÀ, jolle on itsestÀÀnselvyys ettÀ alkoholia kÀytetÀÀn sÀönnöllisesti. En minÀkÀÀn haluaisi puolisokseni ihmistÀ, jolle alkoholi on jotenkin merkityksellinen asia. SinÀllÀÀn lasi viiniÀ ruoan kanssa, tai saunaolut lauantaina ei ketÀÀn muuta, mutta jos se on rutiininomainen asia josta ei voi joustaa, niin silloin se hÀiritsee. Humalahakuinen juominen on sitten ihan tÀysin poissuljettu asia mun elÀmÀssÀ. En ymmÀrrÀ, enkÀ edes halua ymmÀrtÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Taas sama aloitus. KyllÀ, sinulla saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kun itse haluat puolisoehdokkaallesi, se on ihan sallittua ja normaalia.
MinÀ en taas ottaisi raitista miestÀ koska sekin mielestÀni on alkoholiongelma jos kieltÀytyy kokonaan. Vain entiset juopot tai uskovaiset ovat raittiita ja sellaista miestÀ en halua.
Totta. Jokainen voi toivoa erilaisia ominaisuuksia kumppaniltaan ja se on ihan tavallista.
Sanoisin kuitenkin, ettÀ tÀysraittiudessakin on eroja, eli toiset vain aikuistuessaan huomaavat, ettei alkoholi sovi heille ja luopuvat siitÀ kokonaan. HeillÀ ei ole alkoholismia.
Toisaalta tuohon alkoholin kÀytön tiheyteenkin on useita vÀlimuotoja eli osalle se viinilasillinen toimii viikoittain, toisille pari kertaa viikossa, joillekin muutaman kerran vuodessa jne.
Useimmiten kuitenkin, jos alkoholinkÀyttö on toiselle tabu niin vÀhÀistÀkin kÀyttöÀ seuraa puolison tuomitseminen. Se on aika raskasta pidemmÀn pÀÀlle, jos sellaista on.
MeillÀ kÀytetÀÀn harvoin alkoholia ja ei meidÀn vaan tee mieli. Silti vuosittain tulee istuttua sekÀ viinilasillisen ÀÀrellÀ kahdestaan sekÀ yhteisten tai omien kavereiden kanssa. Kun alkoholi ei ole itsestÀÀnselvyys vaan osa jotain sosiaalista tapahtumaa, ei siitÀ tule mitÀÀn mörköÀ itselle tai toiselle.
Voisiko ap sinulla olla kokemus alkoholismista joko lapsuuden kodissasi tai aiemmasta parisuhteesta. Tuollainen vaikuttaa varmasti omaan ja ehkÀ jopa vÀÀristyneeseen tapaan tuomita muiden ihmisten alkoholinkÀyttöÀ.
Tarpeellistahan se ei ole, mutta itse pidÀn salmiakista ja sekÀÀn ei ole mitenkÀÀn vÀlttÀmÀtöntÀ.
Voit etsiÀ naista mistÀ haluat, vaikka seurakunnasta. EiköhÀn sieltÀ löydy sopivaa.
No mÀ en juo. MieskÀÀn ei juonut kun tavattiin. Nyt taas juo lÀhes pÀivittÀin. Aina ei saa mitÀ haluaa :)
Vierailija kirjoitti:
No mÀ en juo. MieskÀÀn ei juonut kun tavattiin. Nyt taas juo lÀhes pÀivittÀin. Aina ei saa mitÀ haluaa :)
No sittenhÀn te olette tÀydellinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Taas sama aloitus. KyllÀ, sinulla saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kun itse haluat puolisoehdokkaallesi, se on ihan sallittua ja normaalia.
MinÀ en taas ottaisi raitista miestÀ koska sekin mielestÀni on alkoholiongelma jos kieltÀytyy kokonaan. Vain entiset juopot tai uskovaiset ovat raittiita ja sellaista miestÀ en halua.
Tuohan on ihan höpöpuhetta. Poikani ei juo, koska hÀnellÀ on suolistosairaus, minÀ en juo, koska alkoholi on mielestÀni pahaa ja puolisoni ei juo, koska hÀntÀ rupeaa nukuttamaan pienenkin alkoholimÀÀrÀn jÀlkeen. KenenkÀÀn meidÀn raittius ei liity uskontoon tai juoppouteen.
Mulla sama. En tykkÀÀ, ettÀ nainen juo! Itse juon sellaiset kerran viikolla ja pÀÀlle pe ja la. Sunnuntaina vain pari tasoittavaa. Mutta naisille ei alkoholi sovi. Alkaa se nauraminen, mikÀÀn ei ole karmeata, kuin hiprakassa oleva nainen.
Kiitos, taas opin sinusta lisÀÀ đ„°.
Itelle ei ole ongelma jos toinen kÀyttÀÀ alkoholia seurassa, mutta jos naukkailee yksin tai jos kÀyttö on humalahakuista niin mua alkaa hÀiritÀ. PÀihtyneen ihmisen seura on vaan todella ikÀvÀÀ. KyllÀ mÀ juhlissa ja baarissa voin olla kun muut juo mutta en mÀ halua ettÀ mulla on kotona kumppani joka on viikoittain pienessÀ sievÀssÀ :D
SyrjÀytyneet, työttömÀt ja amisnaiset kittaa viiniÀ, kun luulevat sen olevan hienoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kumpaakaan, vaan minusta alkoholi maistuu pahalta enkÀ pidÀ humalaisesta olosta enkÀ varsinkaan krapulasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sama asenne muiden pÀihteiden kohdalla?
On ongelma, jos kieltÀytyy kokonaan tupakasta, nuuskasta, kannabiksesta tai amfetamiinista? Vain entiset riippuvaiset tai uskovaiset ovat raittiita?
Haittaako jos juo 10-15 annosta pÀivittÀin ? Silloinhan se ei ole joka viikkoina vaan pÀivittÀin niin ei luulis haittaavan .
t. Ultra barbi