En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan. On ok, jos esim. Häissä
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Kommentit (65)
Sama toive itselläni miehelle. Ihminen joka tarvitsee päihtymistä ei ole minua varten.
Tunnen montakin sinunlaista vannoutunutta sinkkua.
Jostain syystä viestit, joissa todetaan aloituksessa mainittu asia, aiheuttavat suuttumusta, kuten tästäkin ketjusta on nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
No enpä minäkään haluaisi ap:ta tapailla, joten meillä taitaa olla tässä ihan win-win-situation. Olisi ankeaa jos pitäisi sietää jonkun hapankaalin nyrpistelyä, kun otan valkkaria viikonloppuna.
Ylipäätään ihminen, joka kertoo, mitä toinen saa tai ei saa tehdä, ei ole parisuhdeainesta.
Kenen Häissä?
Ei kukaan Siunattuun Avioliittoon ole mennyt 30 vuoteen.
Itse en pidä miehistä joilla on kontrolloinnin tarve, nimenomaan naisia kohtaan. Suhtaudutko samoin miesten juomamääriin vai pelkäätkö ilmaista heille mielipiteesi yhtä vakaumuksellisesti kuin naisille?
Onko tää palsta täynnä juoppoja, kun noin menee tunteisiin? Ihan normaaliahan tuo on, ettei halua puolisoa joka juo viikottain! Ei miestä eikä naista. Alkoholi tietyissä tilanteissa on ok, rutiininomaisesti käytettynä ei. On paljon ihmisiä joiden elämässä alkoholilla ei ole juuri minkäänlaista osaa, eikä sille perusarjessa edes uhrata ajatustakaan. Kai se on kummallista sellaisen mielestä, jolle on itsestäänselvyys että alkoholia käytetään säönnöllisesti. En minäkään haluaisi puolisokseni ihmistä, jolle alkoholi on jotenkin merkityksellinen asia. Sinällään lasi viiniä ruoan kanssa, tai saunaolut lauantaina ei ketään muuta, mutta jos se on rutiininomainen asia josta ei voi joustaa, niin silloin se häiritsee. Humalahakuinen juominen on sitten ihan täysin poissuljettu asia mun elämässä. En ymmärrä, enkä edes halua ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Taas sama aloitus. Kyllä, sinulla saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kun itse haluat puolisoehdokkaallesi, se on ihan sallittua ja normaalia.
Minä en taas ottaisi raitista miestä koska sekin mielestäni on alkoholiongelma jos kieltäytyy kokonaan. Vain entiset juopot tai uskovaiset ovat raittiita ja sellaista miestä en halua.
Totta. Jokainen voi toivoa erilaisia ominaisuuksia kumppaniltaan ja se on ihan tavallista.
Sanoisin kuitenkin, että täysraittiudessakin on eroja, eli toiset vain aikuistuessaan huomaavat, ettei alkoholi sovi heille ja luopuvat siitä kokonaan. Heillä ei ole alkoholismia.
Toisaalta tuohon alkoholin käytön tiheyteenkin on useita välimuotoja eli osalle se viinilasillinen toimii viikoittain, toisille pari kertaa viikossa, joillekin muutaman kerran vuodessa jne.
Useimmiten kuitenkin, jos alkoholinkäyttö on toiselle tabu niin vähäistäkin käyttöä seuraa puolison tuomitseminen. Se on aika raskasta pidemmän päälle, jos sellaista on.
Meillä käytetään harvoin alkoholia ja ei meidän vaan tee mieli. Silti vuosittain tulee istuttua sekä viinilasillisen äärellä kahdestaan sekä yhteisten tai omien kavereiden kanssa. Kun alkoholi ei ole itsestäänselvyys vaan osa jotain sosiaalista tapahtumaa, ei siitä tule mitään mörköä itselle tai toiselle.
Voisiko ap sinulla olla kokemus alkoholismista joko lapsuuden kodissasi tai aiemmasta parisuhteesta. Tuollainen vaikuttaa varmasti omaan ja ehkä jopa vääristyneeseen tapaan tuomita muiden ihmisten alkoholinkäyttöä.
Tarpeellistahan se ei ole, mutta itse pidän salmiakista ja sekään ei ole mitenkään välttämätöntä.
Voit etsiä naista mistä haluat, vaikka seurakunnasta. Eiköhän sieltä löydy sopivaa.
No mä en juo. Mieskään ei juonut kun tavattiin. Nyt taas juo lähes päivittäin. Aina ei saa mitä haluaa :)
Vierailija kirjoitti:
No mä en juo. Mieskään ei juonut kun tavattiin. Nyt taas juo lähes päivittäin. Aina ei saa mitä haluaa :)
No sittenhän te olette täydellinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Taas sama aloitus. Kyllä, sinulla saa olla ihan juuri sellaiset kriteerit kun itse haluat puolisoehdokkaallesi, se on ihan sallittua ja normaalia.
Minä en taas ottaisi raitista miestä koska sekin mielestäni on alkoholiongelma jos kieltäytyy kokonaan. Vain entiset juopot tai uskovaiset ovat raittiita ja sellaista miestä en halua.
Tuohan on ihan höpöpuhetta. Poikani ei juo, koska hänellä on suolistosairaus, minä en juo, koska alkoholi on mielestäni pahaa ja puolisoni ei juo, koska häntä rupeaa nukuttamaan pienenkin alkoholimäärän jälkeen. Kenenkään meidän raittius ei liity uskontoon tai juoppouteen.
Mulla sama. En tykkää, että nainen juo! Itse juon sellaiset kerran viikolla ja päälle pe ja la. Sunnuntaina vain pari tasoittavaa. Mutta naisille ei alkoholi sovi. Alkaa se nauraminen, mikään ei ole karmeata, kuin hiprakassa oleva nainen.
Kiitos, taas opin sinusta lisää 🥰.
Itelle ei ole ongelma jos toinen käyttää alkoholia seurassa, mutta jos naukkailee yksin tai jos käyttö on humalahakuista niin mua alkaa häiritä. Päihtyneen ihmisen seura on vaan todella ikävää. Kyllä mä juhlissa ja baarissa voin olla kun muut juo mutta en mä halua että mulla on kotona kumppani joka on viikoittain pienessä sievässä :D
Syrjäytyneet, työttömät ja amisnaiset kittaa viiniä, kun luulevat sen olevan hienoa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kumpaakaan, vaan minusta alkoholi maistuu pahalta enkä pidä humalaisesta olosta enkä varsinkaan krapulasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sama asenne muiden päihteiden kohdalla?
On ongelma, jos kieltäytyy kokonaan tupakasta, nuuskasta, kannabiksesta tai amfetamiinista? Vain entiset riippuvaiset tai uskovaiset ovat raittiita?
Haittaako jos juo 10-15 annosta päivittäin ? Silloinhan se ei ole joka viikkoina vaan päivittäin niin ei luulis haittaavan .
t. Ultra barbi